Regulacja Linki Gazu

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Regulacja Linki Gazu

Postprzez george_vw » 11 lip 2009, o 18:27

Siemano,

mam pytanko w kwestii regulacji linki gazu - podczas ruszania wciskam pedał gazu i golfik dopiero po chwili wchodzi na obroty, musze zawsze troche wiecej podgazowac zeby ruszyc tak jak przystało ;-)

Gdy delikatnie naciskam pedał gazu czuje ze obroty jeszcze jakby na chwile zmniejszały sie a dopiero potem wkręca się już normalnie.

Czy da sie wyregulowac jakos linke od gazu? Pod filtrem powietrza przy przepustnicy jest linka z takim czarnym plastikiem na niej. Nie wiem czy przy tym grzebac zeby czegos nie spier.....

aha jeszcze dodam ze mam zamontowany gaz sekwencje ale przed instalacja bylo podobnie, nie reagowal od razu, wiec chyba to nie ma wplywu

Prosze o sugestie, dla mnie to wyglada tak jakby linka byla za luźna
george_vw
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 25 cze 2009, o 11:56
Lokalizacja: Szczecin

Regulacja Linki Gazu

 

Postprzez pablomed » 11 lip 2009, o 20:11

Linka ma mieć luz, to warunek sprawnego działania wtrysku. Przyczyny szukaj gdzie indziej, może pod komputer się podłącz. TPS jest podejrzany
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez george_vw » 12 lip 2009, o 12:15

Rozumiem że czujnik TPS jest regulowany komputerowo?

dziś testowałem ta sprawe jeszcze raz i okazuje sie ze na benzynce jest ok - pedal gazu reaguje tak jak nalezy. Dopiero jak przelaczy sie na gaz dzieje sie tak jak pisalem.

Dodatkowo jeszcze jeden problem sie pojawil, golfek zgasł mi sam przy cofaniu i mialem problem zeby odpalił ponownie. DOpiero po kilku probach i przerwie okolo minuty zaskoczyl. Mysle co jest kur** :evil:

Dodam że cos takiego sie nigdy nie dzialo, dopiero po zalozeniu gazu, ale odpala przeciez na benzynie, dopiero pozniej przelacza sie na gaz.
Chyba musze podjechac do gazownika wyjasnic sprawe, bo w nast tyg mam dluga trase do pokonania i wszystko musi grać i buczeć.

Co o tym myslicie - czy tylko kwestia regulacji instalacji czy moze powazniejszy problem? Wkurza mnie to niesamowicie
george_vw
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 25 cze 2009, o 11:56
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez pablomed » 12 lip 2009, o 16:22

Co do TPS to on jest czujnikiem, i na jego podstawie komuter steruje silniczkiem krokowym i dawką paliwa. Sam w sobie nie jest regulowany komputerowo, ale w niektorych wrtyskach po jakiemś czyszczeniu może wymagać adaptacji, żeby sterownik silnika się go "nauczył". Nie wiem dokładnie jak jest w Twoim. A co do problemów, z twojego opisu na razie ciężko wykapować co jest grane. Może to mieć związek z instalacją. Możesz jechać do gazownika, możesz też podpiąć auto pod VAG może coś wyjdzie bo od czegoś trzeba zacząć
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez george_vw » 12 lip 2009, o 16:58

Ok, dzięki za sugestie.
Podskocze jutro do gazownika, w swoim zakresie nie mam mozliwosci podlaczenia podk komputer. Mam nadzieje ze cos zaradzi. Dam znaka co i jak
george_vw
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 25 cze 2009, o 11:56
Lokalizacja: Szczecin


- - - Instalacje CO Wrocław : https://hydro-gazserwis.pl/ - wrocław



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości