Regulacja zaworu-wielozaworu

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Regulacja zaworu-wielozaworu

Postprzez trojeczkaGT » 24 mar 2012, o 20:55

witam Pany i Panie oczywiscie. Mam pytanie jak sie reguluje wielozawor znajdujacy sie przy butli lpg ? o taki Obrazek

bo mi nie odbija i chce zalozyc nowy ale najpierw wole sie upewnic jak i czy reguluje w ogole go. bo na necie pisza ze czasem zle wyregulowany bo tankuja tylko np 25 L a butla 35 L

a mi ciagnie do maksa az pompa wyje na stacji lpg haha

kreci sie ta cewka w prawo i lewo czy jak ??

[ Dodano: 2012-03-24, 20:04 ]
i czy mozna samemu go wymienic ktos to robil ? jak bedzie trzeba jechac do gazownikow to dam sobie spokoj i poczekam az mini legalizacja butli hehe
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Regulacja zaworu-wielozaworu

 

Postprzez thomasg » 24 mar 2012, o 22:27

co do 'odbijania' zaworu w czasie tankowania to od tego jest pływak, on zamyka i to jego wina że nabija Ci do końca . Przegiął się , wyjściem byłoby jego wyprostowanie. Regulacja o której piszesz to do rezerwy , jeśli takową masz na kontrolkach na kokpicie. Jesli chodzi o wymianę to kiedyś w Poldku kilka razy odkrecałem swój ale za kazdym razem miałem nowa uszczelkę pod niego , Operacja delikatna , jesli nie jesteś pewien i po placu non stop łazi Ci ktoś z petem w gębie to sobie daruj .

A na to że ktoś leje 25 do butli 35 moze mieć wpływ kilka czynników minn. ciśnienie na pompie na stacji lub partacz który montował zawór ( łatwiej mu go było wsadzić)
był MÓJ DRAGOONGREEN jest Borówka VARIANT
Avatar użytkownika
thomasg
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 16:17
Lokalizacja: 44-335

Postprzez trojeczkaGT » 24 mar 2012, o 22:34

aha czyli poczekam do konca legalizacji butli lpg bo mi nie przeszkadza tankowanie do pelna ;p myslalem ze mniej bedzie zachodu i mozna to zrobic latwo.

samego dzialania i tego ze nie odbija sie nie boje wiec spoko bede tankowal na nieodbijajacym zaworze.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 80 gości