Regulator napięcia

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez mani51 » 19 gru 2008, o 20:09

więc teraz ten reset zrób bo może sterownik nałapał błędów jak silnik ciągnął lewe powietrze a jak nie pomoże to podepnij się pod komputer i może pokaże co jest nie tak
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

 

Postprzez pablomed » 19 gru 2008, o 20:35

BORYSKA, zrob test pod kątem dzury w wężu serwa lub w samym serwie. To znaczy odłącz wąż i zaślep otwór od strony dolotu. I przejeźdż się ostrożnie (nie będzie wspomagania hamulców). Jeśli sie polepszy to już będziesz wiedział co naprawiać
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez BORYSKA » 20 gru 2008, o 11:17

pablomed, ale wtedy na pewno się polepszy, przynajmniej jeśli chodzi o spadek obrotów przy hamowaniu. Myślałem już o nieszczelności układ wspomagania hamulców
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez pablomed » 20 gru 2008, o 14:26

no więc jeśli jest nieszczelność to naprawiajac usuniesz problem. Ale może być tak że winne jest sterownie wtryskiem, czyli mieszanka za uboga, i wtedy dodatkowe powietrze które zawsze jest z serwa przy hamowaniu nasila problem. Od czegoś jednak musisz zacząć
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez BORYSKA » 25 gru 2008, o 00:59

A tak nawiasem mówiąc, o to jest za plastykowe cudo na wężu od dolotu do serwa? Wygląda na zawór jednokierunkowy... Może on nawalił? Ktoś wie jak to sprawdzić? Bo jak zatkam dolot od strony serwa to obroty mam ok.
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez mani51 » 25 gru 2008, o 10:37

BORYSKA, teraz załóż wąż tam gdzie był a wypnij go przy samym serwo i tam go zaślep - wtedy będziesz wiedział czy to coś na wężu czy samo serwo już puszcza...a co do tego plastiku - masz tam podpięte jakieś wężyki? Jeśli się domyślam o co chodzi to do tego powinien dochodzić jakiś cienki wężyka ale nie u każdego to jest więc nie musi tylko wtedy takie dwa małe króćce co przy tym są powinny byś zaślepione...jak możesz to zrób fotkę tego czegoś

[ Dodano: 2008-12-25, 09:52 ]
Obrazek

o to chodzi?

zieloną strazłką masz zaznaczoną zaślepkę, sprawdź czy jest u Ciebie coś takiego. Tak jak pisałem powinny być dwa takie króćce i do jednego może być podpięty jakiś wężyk więc popatrz czy jakiś gdzieś nie wisi jakby się okazało że masz jeden króciec nie zaślepiony
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez BORYSKA » 25 gru 2008, o 14:02

mani51, oba króćce są zaślepione. Jak zatykam ten wąż od odlotu to mam równe obroty. No i nie gaśnie przy hamowaniu. He,He... :lol: Ale to było oczywiste

[ Dodano: 2008-12-25, 21:16 ]
A powiecie mi skąd ECU bierze sygnał o obrotach? Z alternatora, czujnika w skrzyni, czy z Halla? Bo może skoro nie może utrzymać niskich obrotów to nie jest winny układ regulacji tylko właśnie czujnik obrotów? Tak sobie tylko głośno myślę... ;-)
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez pablomed » 26 gru 2008, o 14:21

tylko z halla w Twoim silniczku
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez BORYSKA » 26 gru 2008, o 16:12

pablomed, dzięki za podpowiedź. Sprawdzimy również halla bo miałem wyciek płynu chłodniczego z króćca na którym jest czujnik temp wody i chyba przez to szlag mi trafił kopułkę. Może więc i hall jest uszkodzony albo sama wtyczka od tego czujnika
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości