Mam pytanie, jakie są różnice pomiędzy parownikami - reduktorami lpg, chodzi mi o instalację sekwencyjną, mam taką w Mondeo, chce wymienić zużyty parownik , tylko nie wiem czy dobiera się go jedynie pod konkretną moc silnika? Czy węże, itd też się różnią?
Drugie pytanie: mam niedawno wymienioną listwę wtryskową, gaziarze twierdzą, że wszystko jest niby ok, ale moim zdaniem to nieprawda i należy wymienic jeszcze parowonik , bo:
- wygląda na bardzo stary z zewnątrz, wiec w środku na pewno podobnie,
-gaśnie na jałowym na zimnym, dopiero gdy się auto nagrzeje się całkowicie , trzyma obroty, ale występuje wtedy naprawdę duży spadek mocy, w stosunku do benzyny, który w takiej instalce nie powinien występować,
-zalewa go gazem, po jeździe na gazie są problemy z odpaleniem, kiedy gazu nie ma i jeżdzę na benzynie, nawet przy -25 odpala na dotyk,
-wymienione swiecie, przewody, cewka, filtry gazu i ta listwa
-spalanie właściwie dobre, ok 10 litrow gazu
-dwa razy ustawiali mi gaz, twierdzac, ze bedzie ok, ale nie da sie go ustawic i ciagle sa w/w objawy
Czy słusznie rozumuje?
-