Różnice w pracy silnika na Ben/LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 15 lut 2014, o 15:08

00524 - czujnik spalania skutkowego
00290 - sygnał prędkości kół ABS #4 (lewy tył) zakres / działanie – G46
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez xGabrys » 15 lut 2014, o 15:24

Z tego co widze po błędach to cała prawa strona do sprawdzenia i lewy tył jeżeli chodzi o czujniki abs mam racje??

Patryk podesłał mi coś takiego żeby sprawdzić sonde lambda http://obrazki.elektroda.pl/6070284500_1359643040.jpg

natomiast jak ja zrobiłem bloki pomiarowe to nie mam wszytskich takich samych okienek.

Podeśle co mu wysłałem

"mam ten cały blog pomiarowy i dalem te 3 grupy co chciales

w grupie pierwszej mam takie okienka i wartosci
RPM 832
temperature 87C
voltage 0.88 v
bin bits 00000000

w grupie 6
rpm 858
lambda factor 0,87 i cały czas tyle samo nic sie nie zmienia odkad zaczolem pomiary
ign timing 8.0 stopni
w grupie 7

RPM 806
temperature 87
voltage 0.84 V
bin bits 000000000000

Innych wartosci nie mam jak w tym odnosniku co mi wyslales "

Czy wskaźnik sondy lambda powinnien być ciągle w jednym miejscu? Mam na myśli to że wartości się nie zmieniają nawet jak przygazuje auto. Pomiary robiłem na LPG
xGabrys
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 21:08
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez palio » 15 lut 2014, o 15:30

xGabrys napisał(a):Z tego co widze po błędach to cała prawa strona do sprawdzenia i lewy tył jeżeli chodzi o czujniki abs mam racje??


tak


Z tego co mi wiadomo to na biegu jałowym sonda powinna mieć cały czas stałe napięcie. Podczas przygazowania powinna zmieniać napięcie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez xGabrys » 15 lut 2014, o 16:45

Dobra zrobiłem test sondy tak jak tutaj w opisie http://www.vagclub.pl/viewtopic.php?f=142&t=1946

i wszytsko jest ok bo oscyluje miedzy 0.1-0.9
Więc wychodzi na to, że jest ok.
Co do czujnika to na razie sie wstrzymam i wpierw wymienię parownik w aucie i zobaczymy czy błąd będzie nadal występował. Czy zepsuty parownik może powodować błąd czujnika? czy to jednak oznacza, że jest on uszkodzony?

[ Dodano: 2014-02-18, 21:34 ]
Dobra, sprawa wyglada następująco.
Wymieniłem u gaziarza parownik ale pech chciał ze jak rano jechałem do niego to gaz mi wystrzelił i rozwalił Przeplywomierz. Teraz mam taki problem ze podczas jazdy na lpg obroty strasznie spadają przy wcisnieciu sprzęgła i auto potrafi zgasnac. Moje pytanie polega na tym czy ten walnięta Przeplywomierz powoduje te objawy? Gaziarz powiedział ze mechanizm klapy w Przeplywomierzu jest uszkodzony.
Jakies pomysły?

[ Dodano: 2014-02-19, 09:58 ]
podbijam
xGabrys
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 21:08
Lokalizacja: Koszalin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 30 gości