Rozrzad problemy:(

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Rozrzad problemy:(

Postprzez adam291989 » 17 lut 2012, o 12:32

mój glof 3 1,4 i mam problem samochód stoi u kolegi na warsztacie od 3 dni i nie możemy odkręcić głównej śruby na kole tam gdzie są znaki próbowaliśmy róznych sposobów pneumaty rury jako przedłużenie klucza i nic nie pomogło nie chcemy tej śruby urwać bo będą problemy czy ktoś miał taki przypadek albo ma pomysł jak to odkręcić chcieliśmy grzać palnikiem ale mam po tej stronie co koło akurat parownik i przewody paliwowe idą wyżej i mam lęki pomóżcie prosze:(
adam291989
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 15:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

Rozrzad problemy:(

 

Postprzez drlubicz » 17 lut 2012, o 20:35

jeżeli nie była zakręcana na klej to proponuje wrzucić bieg i nacisnąć hamulec i wtedy odkręcać no i mam nadzieje ze w dobrą stronę odkręcacie :super:
Avatar użytkownika
drlubicz
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 12 lis 2011, o 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez adam291989 » 17 lut 2012, o 21:46

robie to w normalnym warsztacie z zawodowym mechanikiem który ten warsztat prowadzi:) twoja metoda z hamulcem i biegiem sie nie sprawdziła bo próbowaliśmy od tego zacząć potem szedł cięzki sprzet a podejrzewam że ktoś ją wkleił na klej do gwintów bo to moja pierwsza wymiana rozrządu w aucie
adam291989
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 15:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez prezesik » 17 lut 2012, o 22:57

Ja zdjalem miske olejowa, miedzy wal korbowy a wewn. scianke bloku wlozylem drewniany klocek, potem dobry klucz oczkowy starej daty, na niego przedluzka 1m i sruba odkrecona.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez adam291989 » 17 lut 2012, o 23:07

własnie boje sie ze przez ta przedłuzke przeciagne ja i peknie a wtedy wiercenie tylko itp
adam291989
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 15:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez prezesik » 18 lut 2012, o 00:38

adam291989 napisał(a):własnie boje sie ze przez ta przedłuzke przeciagne ja i peknie a wtedy wiercenie tylko itp

Śruba jest bardzo twarda i dość krótka, więc nie ma możliwości jej ukręcenia.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Nervusek » 18 lut 2012, o 09:49

hmm.. na gorze czy na dole? bo troche nie ogarniam Twojego opisu
Nervusek
 

Postprzez pablomed » 19 lut 2012, o 15:25

adam291989, jeśli śruba musi być odkręcona to innego wyjście niema tylko siłowe, nie pytam po co pewnie simering? Grzać tej śruby za bardzo niema o co, tylko się rozszerzy i jeszcze gorzej będzie, a na kleju to ona właśnie powinna być. Jak kolega wyżęj pisze - metrowa przedłużka, dobra starej daty nasadka i jazda bo szkoda czasu , urwie się to trudno - wał trzeba wyjąć ale sama regeneracja tego nie jest jakimś problemem w specjalistycznym warsztacie.
Niestety ja to przerabiałem , urwała się w połowie gwintu ale to się bardzo rzadko zdarza.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Nervusek » 19 lut 2012, o 20:36

Zaloz dobra nasadke z fajka na to rurke, podloz jakis klocek zeby Ci nic nie uszkodzilo i zakrec rozrusznikiem, u mnie po dwoch podejsciach puscila bez problemu.
Nervusek
 

Postprzez adam291989 » 20 lut 2012, o 10:59

troche długo to trwało ale zrobione zrobiłem tak jak mówili co nie którzy rura na klucz i poszło z problemami ale odkręcona rozrząd wymieniony i jest ok cała śruba grubo była pokryta klejem i to było przyczyną. Dziękuje za porady pozdrawiam
adam291989
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 15:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez prezesik » 20 lut 2012, o 15:03

adam291989 napisał(a):troche długo to trwało ale zrobione zrobiłem tak jak mówili co nie którzy rura na klucz i poszło z problemami ale odkręcona rozrząd wymieniony i jest ok cała śruba grubo była pokryta klejem i to było przyczyną. Dziękuje za porady pozdrawiam

To świetnie
:hurra: :hurra: :hurra: :hurra:
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Nervusek » 21 lut 2012, o 20:55

adam291989 napisał(a):troche długo to trwało ale zrobione zrobiłem tak jak mówili co nie którzy rura na klucz i poszło z problemami ale odkręcona rozrząd wymieniony i jest ok cała śruba grubo była pokryta klejem i to było przyczyną. Dziękuje za porady pozdrawiam


Gratuluje :]
Nervusek
 

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 35 gości