Rurka od filtra powietrza go kolektora

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Rurka od filtra powietrza go kolektora

Postprzez adrian160386 » 20 lis 2008, o 21:11

mam pytanie..czy musi byc koniecznie rurka ktora dochodzi z kolektora wydechowego do obudowy filtra powietrza????i czy to mam wplyw na duze spalanie gazu??prosze o pomoc..
adrian160386
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28 wrz 2008, o 19:55
Lokalizacja: Makow Maz

Rurka od filtra powietrza go kolektora

 

Postprzez marcinkoz2910 » 20 lis 2008, o 21:20

oczywiście że powinna ona tam być, z reguły jak jej nie ma to jest większe spalanie do czasu dopuki silnik sie nie zagrzeje
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Golfik1986 » 20 lis 2008, o 21:47

jak mialem samochod z gazem kiedys mi ja rozwalilo... jezdzilem kilka dni tak jakos dziwnie pierdzial ;-) nie zauwazylem wiekszego spalania... kumpel w renault 19 nie ma jej wogole
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez marcinkoz2910 » 20 lis 2008, o 22:34

ewentualnie jak masz sonde lambde to może ona tak mieszać w spalaniu, a jak tam ze spalaniem benzyny?
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez mani51 » 20 lis 2008, o 22:45

jeśli masz instalkę drugiej generacji to nie musi być i nic się nie stanie a jak masz instalkę pierwszej generacji to też być nie musi ale wtedy dobrze jest przestawić wewnątrz obudowy filtra taką klapkę która reguluje teperaturę powietrza, tzn trzeba ją zablokować tak żeby na stałe przytkać dolot ciepłego powietrza i po tym trzeba instalację wyregulować wcześniej jeszcze zmieniając filtr powietrza jak już stary
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez adrian160386 » 21 lis 2008, o 09:46

No a jak poznac jakiej to generacji jest gaz???1,2,3???ja mam firmy LOVATO...jesli odpalam to klapka automatycznie mi sie przesuwa do przodu i otwiera dolot powietrza z tylu(czyli cieply)wczesniej nie mialem tego przewodziku co to wlasnie uruchamia i klapka caly czas byla otwarta na zimne powietrze..bylem u gazownikow i oni mi wymienili filtr powietrza i z przedniego dolotu poprowadzili mi 2 takie rurki plastikwe na tyl zeby mi za duzo powietrza nie dostawal..niby mial mniej palic i to samo jest :-( teraz zalozylem ta rurke i ten przewodzik co uruchamia ta klapke i zobacze...ale to moze miec takie wielke znaczenie to ze tak duzo pali??
adrian160386
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28 wrz 2008, o 19:55
Lokalizacja: Makow Maz

Postprzez mani51 » 21 lis 2008, o 12:25

adrian160386 napisał(a):No a jak poznac jakiej to generacji jest gaz???


pierwsza generacja to be żadnego sterownika z ręczną regulacją na przewodzie od parownika do przepustnicy a druga to jest zamiast tej recznej regulacji silniczek krokowy na przewodzie i on reguluje optymalny skład mieszanki. no i jest jeszcze coś pośrodku czyli obok krokowego jest śruba do regulacji i to tylko udaje drugą generację a tak naprawdę jest pierwszą generacją...to właśnie pierwsza generacja jest najbardziej wrażliwa na wszelkie takie klapki co zmieniaję podciśnienie w dolocie ale podobno dla prawdziwego fachowca nie ma przeszkód żeby to wyregulować a partacze przeważnie idą na łatwiznę i blokują klapkę żeby szło tylko zimne powietrze
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez adrian160386 » 28 lis 2008, o 20:00

no ja mam wlasnie instalacje 1 generacji..na przewodzie mam do regulacji pokretlo...no wszystko juz mam pozakladane czyli ta klapka chodzi i filtr mam zmieniony i zalozona rure na cieple powitrze a nadal mi duzo pali:-(
adrian160386
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28 wrz 2008, o 19:55
Lokalizacja: Makow Maz

Postprzez pablomed » 28 lis 2008, o 23:14

No to wkręć trochę tą śróbę na weżu, tyle żebyś nie odczuł że silnik zaczyna mulić. A nie odżałujesz 3-4 stów żeby załozyć elektronikę izrobić z tego II-generację? Jeśli sam kupisz zestaw na allegro i sam załozysz, a pojedziesz tylko na regulację do speca to jeszcze taniej wyjdzie.

[ Dodano: 2008-11-28, 22:16 ]
adrian160386 napisał(a):poprowadzili mi 2 takie rurki plastikwe na tyl zeby mi za duzo powietrza nie dostawal.
wywal to czym prędzej i zrób jak z fabryki wyszło. Dolot z błotnika i żadnych zwężek prócz samego miksera niema prawa być.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości