sam przelacza na benzyne-sterownik /komputer razmus 800 plus

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

sam przelacza na benzyne-sterownik /komputer razmus 800 plus

Postprzez przemke » 1 paź 2011, o 11:55

Auto (1.8 aam instalacja 3-letnia 50tys. km II generacja) zaczęło sie samo przelaczac w trakcie jazdy na benzyne. (i na gaz z powrotem i tak w kolko wiecej jezdzi na benzynie). Po podlaczeniu na komputerze u goscia od gazu pokazalo wszystkie wyniki OK (poza praca sondy lamda ale to juz wiem ze musze wymienic i niby nie jest zwiazane z tym problemem) wiec gosc postawil na sterownik bo nie widzi innej opcji i juz mial taki przypadek.
Czy ktos mial podobne objawy albo problemy z tym sterownikiem?

W AGcentrum obecnie ich nie maja, ale znalazlem uzywke, ponoc mozna zamontowac taki co byl z innego auta a pozniej przeprogramowac?
No i tak mysle czy samemu nie kupic interfejsu i nie zrobic tego jesli moge sam poznac od kolegow dane do tego potrzebne :D ?
przemke
Badacz tematu
 
Posty: 172
Dołączył(a): 24 mar 2011, o 07:31
Lokalizacja: wrocław

sam przelacza na benzyne-sterownik /komputer razmus 800 plus

 

Postprzez trojeczkaGT » 1 paź 2011, o 12:15

u mnie winna byla ta kontrolka tzn centralka w kabinie i kostka co jest podlaczana do niej :) wymienilem na inna i jest ok najpierw to sprawdz moze.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez przemke » 1 paź 2011, o 12:25

trojeczkaGT napisał(a):u mnie winna byla ta kontrolka tzn centralka w kabinie i kostka co jest podlaczana do niej :) wymienilem na inna i jest ok najpierw to sprawdz moze.


te same objawy ? a ile Cię to wyszło? masz taka sama instalacje i sterownik?
przemke
Badacz tematu
 
Posty: 172
Dołączył(a): 24 mar 2011, o 07:31
Lokalizacja: wrocław

Postprzez trojeczkaGT » 1 paź 2011, o 14:57

no normalnie mi odpalil przelaczyl na gaz i jade jade i nagle cyk i jade na benzynie i zaraz cyk i jade na gazie podczas jazdy docisnalem ta centralke z diodami i bylo ok i pozniej dalej cyk i tak mi cykalo co chwile.

ile mnie wynioslo ? hmmm nic bo mam mase czesci od lpg bo moj tato ma poloneza i ma tego troche wiec wyszukalem tylko taka by przelaczala automatycznie i podlaczylem sobie :D i centralke i kostke (centralka dla mnie to ten przycisk w kabinie )
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez przemke » 21 paź 2011, o 18:35

aktualizacja: winny był uszkodzony kabel od czujnika temperatury reduktora - kiedy nie stykalo to sterownik mial sygnal o zerowej temperaturze jakby i przelazcal na benzyne
To okazalo sie ale dopiero po wymianie sterownika (100zl uzywany+70zl montaz i programowanie) i podjechaniu do innego warsztatu gdzei prawidlowo zdiagnozowali ze to kabel i zrobili na poczekaniu (70zl)

Dziwne podejscie goscia z pierwszego warsztatu kiedy zadzwonilem z reklamacja: u nich nie pokazal sie problem z czujnikiem temperatury na diagnostyce wiec nie mogli wiedziec ze to ten i sugerowali sie faktem, ze taki problem juz wystapil raz ze sterownikiem...kasy nie zwroci, moze co najwyzej rabat dac nastepnym razem...ehh i co tu powiedziec takiemu?
przemke
Badacz tematu
 
Posty: 172
Dołączył(a): 24 mar 2011, o 07:31
Lokalizacja: wrocław

Postprzez trojeczkaGT » 21 paź 2011, o 18:37

a moglbys pokazac zdjecie gdzie ten kabel jest przyda sie innym :D
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez przemke » 21 paź 2011, o 19:39

niestety, nie patrzylem mechanikowi na rece :/...gdzies w reduktorze chyba? ..jesli nie na zewnatrz w jego okolicach?
przemke
Badacz tematu
 
Posty: 172
Dołączył(a): 24 mar 2011, o 07:31
Lokalizacja: wrocław


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 82 gości