Sam się wkręca na obroty 4500/min

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Podobny problem...

Postprzez rozyk23 » 29 sty 2013, o 23:03

Witam. Wymieniłem ostatnio silniczek krokowy na nowy gdyż na benzynie jak i na gazie dostawał wysokich obrotów. Tydzien jezdziłem i bylo wszystko ok. Natomiast teraz gdy jade predkoscia 90-110 km/h po jakims czasie gdy wrzuce luz samochod dostaje 4000/min ale gdy przełącze samochód na benzyne wszystko sie normuje i jest ok. Tak samo czuje jak gaz delikatnie ucieka mi w podłoge i samochod chwilami przyspiesza sam.
Poradzcie co moze byc nie tak. Jestem świeżym użytkowniekiem golfa 3 gdyz posiadam go od miesiąca...
rozyk23
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29 sty 2013, o 22:51
Lokalizacja: Kozienice

Podobny problem...

 

Postprzez ci-nek » 30 sty 2013, o 11:57

Hm. Widzisz mi już się wydawało ze uporałem się z tym problemem a okazue się ze wcale nie. Chyba mam coś z elektryka zwalone.

Podstawa to sprawdzic błedy w kompie. Jeżeli masz zamiar posiadać golfa dłuzej, to kup sobie kabel po prostu do laptopa odpowiedni i można ściągnąć oprogramowanie darmowe. Jeżeli nie, jedź do jakiegoś mechanika niech Ci sprawdzi błedy czy i jakie są.

Kiedy ostatnio były wymieniane świece? W LPG powinno się to robić co 25tyś km. Pamietaj że świece muszą być dokręcone z odpowiednią siłą i równomiernie. Wtedy nie będzie dostawał lewego powietrza a silnik bedzie pracował równo.

Kiedy ostatnio wymieniałes przewody zapłonowe? Jak się na dworze ściemni, podnieś maske i odpal fure. Zobacz czy nic nei iskszy na przewodach i w koło nich, a wszczeólności w okolicy świec. Jeżeli tak, moze jest coś poluzowane, albo końcówki nei dopchniete przy swiecach. Jak dalej iskrzy to trzeba wymienić przewody, na przewodach nei oszczędzamy.

Przyjrzyj sie cewce zapłonowej, czy w czasie pracy nic nie iskrzy pod obudową.

To jest taka podstawa, sprawdzisz to, będziesz wiedział na czym stoisz i będzi emozna szukać ew dalej. Ja np cieszyłem się ze juz jest OK, wczoraj musiałem wymienić cewke zapłonową bo padła... i znowu mam to samo. Przejzałem wiele pokrewnych tematów i nikt nei był w stanie powiedziec o co chodzi.

Podstawą jest informacja o błedach z komputera.
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez rozyk23 » 10 lut 2013, o 22:07

Ja już nie wiem sam. Kupiłem 2 tygodnie temu silnik krokowy (zamiennik) i pochodził 1,5 tygodnia i to samo.... Na benzynie czaly czas faluje a na gazie dopoki sie nie zagrzeje trzyma 1,5-2 tys obrotów.
Czyżby silniczek był jakiś felerny ?
rozyk23
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29 sty 2013, o 22:51
Lokalizacja: Kozienice

Postprzez ci-nek » 11 lut 2013, o 00:23

Już Ci pisałem co trzeba zrobić. Tak na pałe wymieniać, to mozna pół samochodu. Jak nie sprawdzisz błedów w VAGu to nigdy się nie dowiesz.
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez Opik » 11 lut 2013, o 00:29

A ja mam pytanie - cały czas tankujesz gaz na tej samej stacji i dzieją się te jaja z obrotami ?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rozyk23 » 11 lut 2013, o 23:24

no i chyba problem rozwiązany... przetarl sie i chyba pekł ze starosci weżyk który podlączony jest tam z tylu przepustnicy i dostaawał lewego powietrza... nie zauważylem tego dopiero dzisiaj bo dokładnych ogledzinach. Wymieniłem na nowy i cały dzien jezdzil normalnie i obroty w normie
rozyk23
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29 sty 2013, o 22:51
Lokalizacja: Kozienice

Postprzez baciano » 21 mar 2013, o 09:24

przerabialem juz 3 razy w moim 1.8 adz problem przyspieszania i samoczynnego wciskania pedalu gazu bez mojej ingerencji :) jest to wina silniczka krokowego 6-pinowego, teoretycznie powinna pomoc jego wymiana i prawidlowa adaptacja :) lub wystarczy przeciac kabelek pin-2 bodajze i problem przyspieszania calkowicie znika nie powodujac zadnych innych usterek poza informacja na vag o bledzie krokowego z przecietego kabelka :) problemy te nie wystepowaly w silniczkach 4-pinowych :) to jest jakis dodatkowy czujnik ktory mial pomagac a jak widac tylko powoduje problemy z obrotami. wyczytalem to na jakims forum vw juz dokladnie nie pamietam i kilka osob przecielo ten kabelek i wszystkim problem zniknal sprawdzilem na sobie i dziala :)
Avatar użytkownika
baciano
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 14:04
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości