Samochod Golf III 1.8 benz+LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Smeciu » 8 gru 2011, o 21:48

ze sklepu ale otweira sie bo sprawdzałem go ... a dolny wąż zimny....

ok godziny 16/17 jezdzilem parownik byl cieplutki teraz jak ruczylem ok 20 i przejechalem z 20 min parownik oszroniony niewime czym to moze byc spowodowane czy najpierw go na benzynie rozgrzac a pozniej na LPG przełączać ??
Smeciu
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 7 gru 2011, o 22:01
Lokalizacja: Zawiercie

 

Postprzez Golfik1986 » 8 gru 2011, o 21:58

no jest loteria nowy z hurtowni wahlera i lapie mi tylko 80s w poprzednim golfie mialem tez wahlera tak jak przyjechal z niemiec i stal na 90s
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Smeciu » 8 gru 2011, o 22:02

dobra co do parownika to wiem zimny plyn musze go rozgrzac i przelaczyc na gaz a czemu jak zaloze termostat to jest zimny waz dolny kolo jak chlodnica a jest 90st np?
Smeciu
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 7 gru 2011, o 22:01
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez trojeczkaGT » 8 gru 2011, o 23:51

u mnie tez jest zimny jak mam 90 otwiera mi jak jest 100
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Snejk18 » 9 gru 2011, o 00:02

Trzeba pamiętać, że wskaźnik temperatury ma pewną "tolerancję".
Sprawdziłem to kiedyś u siebie na podłączonym VAG-u.
Wskazówka w liczniku stała już na 90* a WAG pokazywał ~75* i tak do prawie 100*...
To jest tak specjalnie zrobione, żeby kierowcy nie stresować :p (starsze liczniki pokazywały faktyczną temperaturę, i wskazówka potrafiła mieś spore wahania podczas jazdy)

O ile kojarzę, to termostat zaczyna się uchylać przy 84*-86* (pełne otwarcie przy 90-kilku). A zatem kiedy wskazówka pokazuje 90*, to faktycznie temperatura płynu jest, powiedzmy 80* więc termostat jeszcze się nie otworzył i z tego właśnie powodu, dolny wąż od chłodnicy będzie zimny.

Przejedź się jakiś dłuższy kawałek i dopiero wtedy sprawdź dolny wąż.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez pablomed » 9 gru 2011, o 13:03

Smeciu napisał(a):dobra co do parownika to wiem zimny plyn musze go rozgrzac i przelaczyc na gaz a czemu jak zaloze termostat to jest zimny waz dolny kolo jak chlodnica a jest 90st np?
tak ma być, znaczy termostat działa i nie otwiera się za wczas
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Smeciu » 11 gru 2011, o 14:45

Wiec zalozyłem przed chwilką termostat i jest 100 st dolny waz zimny włącza sie wentylator i temp nie spada a cieple powietrze leci . Termostat jest napewno dobry bo spr w garnuszku z woda .

I co teraz ? :zakrecony:



Pomozecie ? :przestraszony:
Smeciu
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 7 gru 2011, o 22:01
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez trollu » 11 gru 2011, o 14:50

układ drożny? może chłodnica zawalona?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Smeciu » 11 gru 2011, o 14:58

no ale jak mialem wode i bez termostatu to cieply był wąż dolny i temp spadala powoli ale spadała teraz jak mam termostat WAHLER firmy to jest jak napisalem wyzej juz niewiem co z nim zrobic :(
Termostat nowy uszczelka pod glowica wymieniona glowica planowana wiec co zrobic ?
Smeciu
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 7 gru 2011, o 22:01
Lokalizacja: Zawiercie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości