samochód trzyma na obrotach po wciśnieciu sprzęgła

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

samochód trzyma na obrotach po wciśnieciu sprzęgła

Postprzez PabloSBT » 7 lut 2010, o 11:08

Mam mały problem otóż przy zmianie biegu samochód trzyma obroty i szarpie jak puszcze sprzęgło a gaz puszczam przed zmianą więc powinien spaść na te 900 obr niewiem czy mi się linka od gazu zacina czy coś jak puscze gaz żeby hamować silnikiem to czuje tak jak by się sam gaz dodawał i popuszczał. Ktoś wie o co może chodzić ?? i na gazie i na benzynie to samo i czasami zamula a czasami szybko przyśpiesza o.O
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

samochód trzyma na obrotach po wciśnieciu sprzęgła

 

Postprzez tomek28 » 7 lut 2010, o 12:12

sprawdz linke najpierw.u mnie wlasnie ona blokowala sie
tomek28
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 25 gru 2009, o 10:19
Lokalizacja: szczecinek

Postprzez michaal » 7 lut 2010, o 12:19

Ja bym stawiał na popsuty czujnik temperatury. Ja miałem raz taką przygodę. Sprawdź działanie czujnika poprzez podłączenie do komputera. Sprawdzałem ostatnio jak działa silnik gdy nie był podłączony czujnik temperatury i w efekcie dodania gazu obroty wzrosły do 2000 gdy zdjąłem nogę z gazu obroty zostały przy tej samej prędkości obrotowej.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez prezesik » 7 lut 2010, o 14:39

Ja bym stawiał na popsuty czujnik temperatury.
ale czujnik temp. regulije dawkę tylko na PB, a kolega ma to samo na LPG, także najprędzej to będzie zacięta linka gazu.
Kolego PabloSBT napisz jak to z tą linką jest, co zobaczyłeś pod maską.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez PabloSBT » 7 lut 2010, o 19:39

pod maska nic ciekawego nie zobaczyłem :D jak pociągne linke gazu to czasami powoli wraca i chyba dlatego te obroty tak powoli schodzą, da się jakoś podciągnać linke gazu ?? bo wydaje mi się że jest ona za luźna i może dlatego nie wraca
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez prezesik » 8 lut 2010, o 15:56

aby linka gazu wracała przy wtrysku jest taka sprężyna napinająca ją, czyli po puszczeniu gazu linka powinna powrócić na swoje miejsce.
Mi to się jednak wydaje, że masz ją do wymiany, wewnątrz ona nie chodzi tak lekko jak powinna. Możesz na próbę odczepić ją od wtrysku i poruszać w środku zobaczysz czy lekko chodzi czy ciężko.
Jak będzie chodzić ciężko to ratuje kupno nowej lub możesz strzykawką z igłą nalać płynu hamulcowego do środka, powinno na jakiś czas pomóc.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez PabloSBT » 8 lut 2010, o 20:41

no linkę mam luźną chyba ta sprężyna za słabo napręża da się tam jakoś naprężyć tą linkę czy trzeba nową kupić ;P?
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez piotrus23 » 8 lut 2010, o 22:22

i an pb i na lpg tak samo
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez PabloSBT » 9 lut 2010, o 17:32

tak na lpg i pb tak samo ;p dzisiaj na 4 tys obr mi sie zawiesił to ludzie biegli przez pasy bo mysleli że nie hamuje xD warczy strasznie :(
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez prezesik » 9 lut 2010, o 17:36

możliwe, że masz silniczek krokowy do wyczyszczenia.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez PabloSBT » 10 lut 2010, o 18:54

wyczyściłem silniczek krokowy i jest troche lepiej ale biorę się i tak za wymianę linki gazu bo mam luz na pedale, i słyszałem też że jak jest stary i zapchany katalizator to może być problem z odprowadzeniem spalin i dłużej trzyma na obrotach więc myśle nad wywaleniem kata tylko niewiem czy wtedy przegląd przejde ;|
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez prezesik » 10 lut 2010, o 20:11

pierw wymień linkę. Przy zapchanym kacie silnik muli, na niskich obrotach ciężko mu się zebrać, wolno wkręca się na obroty. Ja mam kata przy przebiegu 298 tys. k 08 tys. na LPG i kat mam nie zapchany, autko dobrze się zbiera (jak na ABD).
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości