Sekewncja, czy II generacji?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Sekewncja, czy II generacji?

Postprzez 1arturek1 » 16 wrz 2012, o 14:27

Cześć, trzeba mi przetłumaczyć różnicę między instalacją sekwencyjną, a II'ej generacji.

Posiadam golfa III 1.6 75 koniuchów i chce założyć gazolinę, help.
1arturek1
Czytacz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 28 lip 2012, o 10:31
Lokalizacja: Lublin

Sekewncja, czy II generacji?

 

Postprzez trollu » 16 wrz 2012, o 14:30

do niego sekwencji nawet nie założysz bo jest na monowtrysku więc nie masz czym sobie zaprzątać głowy, only 2 gen
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez 1arturek1 » 16 wrz 2012, o 14:31

a jaka jest różnica między II generacji, a sekwencją?
1arturek1
Czytacz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 28 lip 2012, o 10:31
Lokalizacja: Lublin

Postprzez trollu » 16 wrz 2012, o 14:36

2 gen
masz 1 wtrysk gazu w dolot, parownik, przeważnie ustawiają tak, że robisz przegazówkę pow 2k obr i hulasz na podtlenku. dokładnie nie wiem ale zwężka w dolocie, pare KM odpada. czasami lubi strzelić w dolot i leci obudowa filtra czy przepływka.
sekwencja
jeżeli miałbyś silnik na wielopunkcie (jak np wersja 101KM) to na każdy gar przypada Ci 1 wtrysk gazu, tak samo jak benzyny. Masz jednostkę sterującą która dawkuje gaz tak samo jak benzynę. żadnych zwężek w dolocie, strzałów, spadków mocy itp.
to tak na szybko, poza tym wszystko masz na forum
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pietrasiak2 » 16 wrz 2012, o 15:32

trollu napisał(a):2 gen
masz 1 wtrysk gazu w dolot, parownik, przeważnie ustawiają tak, że robisz przegazówkę pow 2k obr i hulasz na podtlenku. dokładnie nie wiem ale zwężka w dolocie, pare KM odpada. czasami lubi strzelić w dolot i leci obudowa filtra czy przepływka.
sekwencja
jeżeli miałbyś silnik na wielopunkcie (jak np wersja 101KM) to na każdy gar przypada Ci 1 wtrysk gazu, tak samo jak benzyny. Masz jednostkę sterującą która dawkuje gaz tak samo jak benzynę. żadnych zwężek w dolocie, strzałów, spadków mocy itp.
to tak na szybko, poza tym wszystko masz na forum

Sekwencja nic innego (przyporządkowanie) w wolnym tłumaczeniu .Czyli 1 wtrysk do 1 gara.
Mono - 1 wtrysk dla wszystkich .
Dla ciekawskich wychodziły też silniki wielogaźnikowe
. Trolu wyjaśnił moim zdaniem wszystko. Dodam do wielupunkyu zakładali instalkę II gen .(widziałem)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez michaal » 16 wrz 2012, o 15:57

Najpierw napisz jaki masz silnik czy jednopunktowy czy wielopunktowy. Bo silników 1.6 75 km były 3 rodzaje z czego 2 na wtrysku jednopunktowym i 1 na wielopunktowym. Poza tym nie pierwszy montujesz instalacje i są już tematy na temat zakładania lpg do tych silników i wszystko jest opisane więc szukaj.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez 1arturek1 » 16 wrz 2012, o 16:32

jednopunktowy
1arturek1
Czytacz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 28 lip 2012, o 10:31
Lokalizacja: Lublin

Postprzez strzeliniasty » 16 wrz 2012, o 19:53

trollu napisał(a):lubi strzelić w dolot i leci obudowa filtra czy przepływka


ja u siebie dodatkowo za przeplywka a przed wlotem gazu do dolotu mam zalozony pierscien z blaszka ktora sie zamyka podczas wystrzalu przez co chroni przeplywke dodatkowo przed blaszka jest gumowa uszczelka ktora podczas wystrzalu odskakuje dzieki czemu cofajacy sie gaz z wystrzalem ma ktoredy uciec :)
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Emiczka » 16 wrz 2012, o 19:55

Do jednopunkta najlepsza jest druga generacja ja mam takową i jestem zadowolona. Sekwencje się zakłada do wielopunktów.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 16 wrz 2012, o 20:38

Jak założysz blosa to nie masz żadnej zwężki, nie ma opcji wybuchu gazu i ogólnie nie ma różnicy benzyna/gaz jak masz to dobrze ustawione
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 17 wrz 2012, o 00:46

pietrasiak2 napisał(a):Dodam do wielupunkyu zakładali instalkę II gen .(widziałem)

Emiczka napisał(a):Sekwencje się zakłada do wielopunktów.

co do sekwencji i 2 gen w wielopunkcie - idealny przykład 2.0 8v 2e - niby wielopunkt ale niesekwencyjny - mamy 2 sekcje po 2 zawory, w ADY już mamy pełny wtrysk sekwencyjny i każdy wtrysk pracuje osobno dlatego np do 2e sekwencja nie bardzo. 2 gen idzie założyć do każdego nawet do wielopunkta, pomijam wtrysk bezpośredni bo to inna bajka i w mk3 można zapomnieć :-)
michaal napisał(a):Najpierw napisz jaki masz silnik czy jednopunktowy czy wielopunktowy. Bo silników 1.6 75 km były 3 rodzaje z czego 2 na wtrysku jednopunktowym i 1 na wielopunktowym.

ehhh
z tego co wiem to 1.6 na wielopunkcie ma 101KM a w 1 poście autor napisał że chodzi o wersję 75KM, chyba wszystko jasne
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Emiczka » 17 wrz 2012, o 21:17

Trollu ale były silniki 1,6 co miały 75 kucy a były wielopunktowe na przykład AEE ale mogę się mylić.
Bo pamiętamy ze 1,6 to są 75 konne dwa na jednopunkcie czyli mój ABU i AEA oraz dwa na wielopunkcie jeden też 75 koni AEE i tez 101 konny ale oznaczenia nie pamiętam.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości