Cześć, trzeba mi przetłumaczyć różnicę między instalacją sekwencyjną, a II'ej generacji.
Posiadam golfa III 1.6 75 koniuchów i chce założyć gazolinę, help.
Moderator: Moderator
trollu napisał(a):2 gen
masz 1 wtrysk gazu w dolot, parownik, przeważnie ustawiają tak, że robisz przegazówkę pow 2k obr i hulasz na podtlenku. dokładnie nie wiem ale zwężka w dolocie, pare KM odpada. czasami lubi strzelić w dolot i leci obudowa filtra czy przepływka.
sekwencja
jeżeli miałbyś silnik na wielopunkcie (jak np wersja 101KM) to na każdy gar przypada Ci 1 wtrysk gazu, tak samo jak benzyny. Masz jednostkę sterującą która dawkuje gaz tak samo jak benzynę. żadnych zwężek w dolocie, strzałów, spadków mocy itp.
to tak na szybko, poza tym wszystko masz na forum
trollu napisał(a):lubi strzelić w dolot i leci obudowa filtra czy przepływka
pietrasiak2 napisał(a):Dodam do wielupunkyu zakładali instalkę II gen .(widziałem)
Emiczka napisał(a):Sekwencje się zakłada do wielopunktów.
michaal napisał(a):Najpierw napisz jaki masz silnik czy jednopunktowy czy wielopunktowy. Bo silników 1.6 75 km były 3 rodzaje z czego 2 na wtrysku jednopunktowym i 1 na wielopunktowym.
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość