Sekwencja do AEA

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Sekwencja do AEA

Postprzez da-w-id » 8 sie 2011, o 22:39

Witam!!

Czy oplaca instalowac sie sekwencke do silnika AEA, i czy jest to mozliwe ?
Jest to jednowtrysk więc II gen powinna być instalowana tak ?
czy moze lepiej wybrać sekwencje i mieć lepsze osiągi i mniej problemów ??
Pozdrawiam!
da-w-id
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 22:39
Lokalizacja: z garażu

Sekwencja do AEA

 

Postprzez prezesik » 8 sie 2011, o 23:10

Nie ma sensu pakowac sekwencji do jednopunktu, spokojnie starcza II-gen.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez da-w-id » 8 sie 2011, o 23:45

Ale jakies wady ma w porównaniu do sekw ?
A kolega jaki ma lpg ?
I jak sie sprawuje ?
Jak ze spadkiem mocy ??
da-w-id
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 22:39
Lokalizacja: z garażu

Postprzez prezesik » 8 sie 2011, o 23:51

Ja mam I-gen i nalatane juz 244 tys,km, sprawuje sie niezle od 10 lat. Obecnie szukam blosa aby zmniejszyc spaki mocy.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez bryan92 » 9 sie 2011, o 10:21

Witam

Czy sekwencja oznacza mniej problemów ? Samochód na jednopunktowym wtrysku będzie lepiej znosił obecność LPG. Mam taki sam silnik, instalacja BRC, zero problemów, w miarę niskie spalanie i co najważniejsze mało odczuwalny spadek mocy.
Avatar użytkownika
bryan92
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 6 lip 2011, o 20:22
Lokalizacja: KGR

Postprzez da-w-id » 9 sie 2011, o 18:22

bryan92,

Ale masz II gen tak ??
da-w-id
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 22:39
Lokalizacja: z garażu

Postprzez K@mil » 9 sie 2011, o 18:30

Pierwsze pytanie jaka jest różnica miedzy sekwencja a gazem IIgen ? jaka cene Ci zaproponowali za to i za to.. to samo tyczy sie osprzętu instalacji co chcą Ci zalożyć

Ja wolałbym zalożyc gaz II gen bardzo dobrej firmy niż np. sekwencje jakieś słabej firmy .. ale decyzja musi byc Twoja

Jezdzilem AEA z sekwencja i gazem II gen to nie odczulem różnicy... (+sekwencji bylo to ze mozna bylo podlaczyc ją do kompa (ma wtyke) a + II gen jest to ze mozesz odpalac sobie na gazie kiedy chcesz)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez bryan92 » 10 sie 2011, o 20:58

Witam

II generacja z modułem który sam przerzuca na gaz po przekroczeniu obr. silnika 2 tys. Silnik na samym początku pracuje na benzynie, i nie można go uruchomić na gazie. Instalacja BRC Just Junior. Ja polecam.

Tak właściwie to po co się pchać sekwencje skoro masz monowtrysk ? Jeśli miałbyś wielopunkt to co innego.

Bez urazy ale te samochody maja już kilka lat ( Ty też pewnie masz '95, skoro AEA). Chodzi o to że ja też jak w inwestuje w swojego golfika to kupuje tylko markowe części, bo nie chce żadnych niespodzianek na drodze. Ale czy warto pakować się w koszt założenia sekwencji do prostego silnika VW ? Jak kolega wyżej napisał, lepiej dobra instalacje II gen, niż sekwencje z badziewia. I szukaj dobrego zakładu który do dobrze zrobi i da gwarancje, a będziesz zadowolony :)
Avatar użytkownika
bryan92
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 6 lip 2011, o 20:22
Lokalizacja: KGR

Postprzez da-w-id » 10 sie 2011, o 23:36

bryan92 napisał(a):II generacja z modułem który sam przerzuca na gaz po przekroczeniu obr. silnika 2 tys.

tzn ??
ze jak bede jezdził np ponizej 2 tys to auto bedzie chodziło na PB ?
Bo z tego tak zrozumiałem..
da-w-id
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 22:39
Lokalizacja: z garażu

Postprzez gello1 » 11 sie 2011, o 00:17

da-w-id napisał(a):
bryan92 napisał(a):II generacja z modułem który sam przerzuca na gaz po przekroczeniu obr. silnika 2 tys.

tzn ??
ze jak bede jezdził np ponizej 2 tys to auto bedzie chodziło na PB ?
Bo z tego tak zrozumiałem..
nie tzn ze pierwszy raz przekroczysz 2 tys obr i ci się przełącza na gaz i tak już zostaje
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez K@mil » 11 sie 2011, o 14:17

da-w-id napisał(a):
bryan92 napisał(a):II generacja z modułem który sam przerzuca na gaz po przekroczeniu obr. silnika 2 tys.

tzn ??
ze jak bede jezdził np ponizej 2 tys to auto bedzie chodziło na PB ?
Bo z tego tak zrozumiałem..


odpalasz auto... chodzi sobie ... dodajesz mu obrotów do 2tys i sie przelaczy na gaz... te obroty mozna sobie ustawic np 1500 :) ja mam od 2300 bo mi tak wygodniej
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez bryan92 » 11 sie 2011, o 17:28

Dokładnie tak, dobrze jest jak silnik pracuje chwile na wolnych obrotach na PB, a my dopiero po jakimś czasie przerzucamy go na gaz :roll:

ps: na benzynie czasami też trzeba go przegonić ;-)
Avatar użytkownika
bryan92
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 6 lip 2011, o 20:22
Lokalizacja: KGR


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości