Sekwencja

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Sekwencja

Postprzez Lighto » 27 cze 2011, o 21:41

Krótka piłka, które silniki z golfa to silniki wielopunktowe pod, które mogę spokojnie założyć sekwencje? ;) I jeśli ktoś ma chęci to niech na skrobie może o jakiś faworytach w środ silników, które gaz lubią ;)
Lighto
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 maja 2011, o 17:59
Lokalizacja: Glogow

Sekwencja

 

Postprzez pawel1990 » 27 cze 2011, o 21:54

KR, PF, ABF, VR6, 2E, ADY, AGG, te napewno są na wielopunkcie
-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
Avatar użytkownika
pawel1990
Members
 
Posty: 1007
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 08:41
Lokalizacja: Sędziszów

Postprzez pablomed » 27 cze 2011, o 22:32

ADY, AGG, ostecznie 2E z silników dwulitrowych 115 koni, ABF 150 koni, Vr6
Z mniejszych silniki 1.6 100- konne AEK, AKS, AFT.
1.6 AEE 75 koni
jeszcze 1.4 AEX ale to trochę słabe
Wszystkie dobrze znosza LPG
Niestety silników 1.8 na wielopunkcie niema z wyjatkiem jakiejś amerykańskiej wersji bodajże ACC

KR i PF sa z golfa II w tym KR na mwechanicznym wtrysku tu całkowicie odpada sekwencja
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Lighto » 28 cze 2011, o 01:04

Są jakieś specjalne roczniki, w których pojawiały się te silniki?
Lighto
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 maja 2011, o 17:59
Lokalizacja: Glogow

Postprzez K@mil » 28 cze 2011, o 12:50

Są jakieś specjalne roczniki, w których pojawiały się te silniki?


koledzy podali Ci juz oznaczenia silników ktore sa na wielkopunkcje... oczywiście wszystko zalezy od rocznika bo np 1.4 na poczatku produkcji ABD to jednopunkt a juz od 96 AEX to wielopunkt...

Wielopunkty w Golfie najcześciej zacznynały sie od października 1995/1996 nie licząc do tego 2.0 16V i VR6 (bo one mialy od poczatku produkcji)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez trollu » 28 cze 2011, o 15:12

K@mil napisał(a):Wielopunkty w Golfie najcześciej zacznynały sie od października 1995/1996 nie licząc do tego 2.0 16V i VR6 (bo one mialy od poczatku produkcji)

2E,ADY i AGG do GTI 8V, wszystkie GTI od początku były na wielopunkcie z tym że 2E nie ma wtrysku sekwencyjnego, było na forum. Po 2E wszedł ADY, zdaje się od początku 1995r
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Arcus89 » 28 cze 2011, o 15:30

K@mil napisał(a):
Są jakieś specjalne roczniki, w których pojawiały się te silniki?


koledzy podali Ci juz ozna... października 1995/1996 nie licząc do tego 2.0 16V i VR6 (bo one mialy od poczatku produkcji)


no prawda ... slabsze silniki i starsze maja jedno puktowe ... oprocz abf i vr6 bo wiadomo duza moc...

Moim zdaniem to jedz do gazowownika przedstaw mu pare aut ... on Ci powie napewno :) bo wiadomo ze do 1.4 zapalcisz z 2 tys a do vr6 nawet z 4 tys.

Ja mam ABF i Ci powiem nie nazekam ... pali malo
Arcus89
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 17 sie 2010, o 21:10
Lokalizacja: rybnik/Wodzislaw sl.

Postprzez pablomed » 2 lip 2011, o 23:06

Lighto, sam musisz przynajmniej wiedzieć jakiej mocy oczekujesz. Jeśli nie szukasz koniecznie GTI to znajdź coś z tych 1.6 100 koni. Chyba nie jest ci wszystko jedno czy masz 60 czy 115 koni pod maską
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Lighto » 3 lip 2011, o 00:39

Na razie śmigam Passatem 1.9TDI 110km, wiec chyba będę polował właśnie na tego 1.6 100km. Tylko jak się tak rozejrzałem po allegro to zbyt dużo ich nie ma, a co dopiero trafić zadbanego ;) Za to 1.6 75km jest pełno do wyboru, tylko ze ta moc ehh ;) wszystko zależy tez od środków jakie uda mi się zebrać ;) Na razie tylko szukam, zbieram informacje i bardzo powoli się rozglądam ;)
Lighto
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 maja 2011, o 17:59
Lokalizacja: Glogow

Postprzez kaparri » 3 lip 2011, o 01:34

ja mam 1.6 AEK 101km gaz sekwencja, zrobione na gazie już ponad 30 tys. km i wszystko jest OK, także śmiało polecam
Masz chwile:>? Zobacz moje MK3 :

moj-golf/1-6-gt-by-kaparri-t13858.html

Są takie które się podniecą starym VW-ikiem jak 600-tą :]
Avatar użytkownika
kaparri
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 24 gru 2008, o 01:28
Lokalizacja: Koszalin, Białogard

Postprzez Lighto » 3 lip 2011, o 12:55

A jak ze spalaniem w twojej sytuacji? ;) I jakie graty masz tam założone?

@EDIT: Co do tych silników, 1.6 100- konne AEK, AKS, AFT. One są wersji GT? Czyli od początku produkcji były już wielopunktowe? ;)
Lighto
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 maja 2011, o 17:59
Lokalizacja: Glogow

Postprzez pablomed » 3 lip 2011, o 13:30

Lighto, nie ważne jest GT nie GT. Rodzaj zasilania jest przypisany do oznaczenia literowego silnika, więc te które ci wymieniłem mają wtrysk wielopunktowy. Poza 2E wszystkie wtryski benzyny wielopunktowe w Golfe III sa sekwencyjne,w 2E wszystkie 4 wtryskiwacze działają jednocześnie nazywamy to wtryskiem wielopunktowym niesekwencyjnym - ale i do niego można zakładac instalację sekwencyjnego wtrysku gazu, byleby sterownik LPG obługiwał tzw "full grupę" czyli był zdolny podac odpowiednio duzy prąd mogący otworzyć 4 wtryskiwacze jednocześnie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości

cron