Silniczek krokowy vs Silniczek krokowy + śruba

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Silniczek krokowy vs Silniczek krokowy + śruba

Postprzez suchyvw » 13 mar 2013, o 21:57

Witam, w org instalacji brc mialem silniczek krokowy ze sruba, ale wymienilem na zwykly bez sruby poniewaz poprzedni sie zepsuł. Czy mozliwe jest ze na tym bez sruby wiecej pali i troche jest bardziej mulowaty? Po zmianie bylem na regulacji i gazownik powiedzial ze sklad spalin jest bdb. Prosze o jakies info

-Sterownik STAG L Plus
-reduktor po czyszczeniu Tecno
To nie tylko samochód lecz kawałek życia..
moj-golf/golf-iii-1-8-adz-t51854.html
suchyvw
Badacz tematu
 
Posty: 224
Dołączył(a): 2 cze 2012, o 20:29
Lokalizacja: Łączno/Morąg

Silniczek krokowy vs Silniczek krokowy + śruba

 

Postprzez pablomed » 16 mar 2013, o 00:15

Gorsze tańsze i prostsze sterowniki mają ta śrubę przy krokowcu bo własnych możliwości regulacji (elektronicznej) im nie starcza, lepsze nie potrzebują i tyle w temacie. Stag L miał krokowca ze śróbą, plus już chyba nie ale ona w niczym nie przeszkadza i nie stanowi problemu
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez suchyvw » 16 mar 2013, o 13:25

dzieki za odp
To nie tylko samochód lecz kawałek życia..
moj-golf/golf-iii-1-8-adz-t51854.html
suchyvw
Badacz tematu
 
Posty: 224
Dołączył(a): 2 cze 2012, o 20:29
Lokalizacja: Łączno/Morąg


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości