Silnik 1.6 ABU 75KM z instalacją LPG, problem z obrotami.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Silnik 1.6 ABU 75KM z instalacją LPG, problem z obrotami.

Postprzez Skoksowany » 10 mar 2013, o 21:38

Obroty silnika rogrzanego na beznzynie szaleją: a mianowicie latają od 500 do 1500 tak co 15s.
Na gazie obroty silnika są na wysokości 2000 na biegu jałowym! Przepustnica czyszczona, poduszeczka pod przepustnica wymieniona i znowu ten sam problem. Mechanik powiedział mi że jeszcze świece i takie coś z czterema kablami co jest przyczepione tam gdzie wlew oleju ma wpływ na płynna prace silnika... Co Waszym zdaniem jest do wymiany? :)
Akro!!!
Avatar użytkownika
Skoksowany
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 20:30
Lokalizacja: Wawa

Silnik 1.6 ABU 75KM z instalacją LPG, problem z obrotami.

 

Postprzez rav7 » 10 mar 2013, o 21:55

Mialem bardzo podobny problem, na gazie takze obroty mialy ok 2000 a na benzynie falowaly ale mniej niz u Ciebie, tak pomiedzy 800 a 1200 i pojechalem do gazownika, ten podpial auto pod komputer i okazalo sie ze instalacja gazowa była zle zmasowana, a dokladniej przegnil kabel od masy, diagnoza z wymiana kabla kosztowala mnie 30 zł.
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez Skoksowany » 10 mar 2013, o 22:26

No to jutro czeka mnie wizyta u gazownika:) Napisze jutro czy to było to:D
Akro!!!
Avatar użytkownika
Skoksowany
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 20:30
Lokalizacja: Wawa

Postprzez rav7 » 10 mar 2013, o 22:28

ok, czekam/ czekamy na info :)
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez pablomed » 10 mar 2013, o 23:46

dużo info zdobędziesz sprawdzając czy reset ECU da poprawę - szczegóły na forum
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Skoksowany » 11 mar 2013, o 13:39

pablomed napisał(a):dużo info zdobędziesz sprawdzając czy reset ECU da poprawę - szczegóły na forum


Co to ECU? :)
Akro!!!
Avatar użytkownika
Skoksowany
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 20:30
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Paweu » 11 mar 2013, o 13:53

Skoksowany napisał(a):Co to ECU?


Kod: Zaznacz cały
komputer jest na środku podszybia tam gdzie jest mechanizm wycieraczek wystarczy zdjąć tą część od strony pasażera i już go widać na środku
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Skoksowany » 13 mar 2013, o 13:53

Dobra, mówie co było:
Przepustnica wyczyszczona, poduszeczka pod przepustnicą była rzeczywiście przepalona i zniszczona to została wymieniona. I I I iiii nadal szaleją obroty ale mniej... Ciągle gdzieś silnik bierze lewe powietrze i sie dławi :-x :-x
Akro!!!
Avatar użytkownika
Skoksowany
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 20:30
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Mateusz18 » 13 mar 2013, o 16:39

zaklej lekko taśma wlot powietrza do filtra i zobaczysz
Avatar użytkownika
Mateusz18
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24 paź 2012, o 18:55
Lokalizacja: Chwaliszew

Postprzez PabloSBT » 15 mar 2013, o 21:18

odpal samochód na zimnym i psikaj plakiem albo samostartem w okolicach przepustnicy i koło filtra powietrza jak wzrosną obroty to masz lewe powietrze gdzieś w tej okolicy :) podepnij go pod komputer może sonda lambda albo silnik krokowy są walnięte i zalewa go, zapłon masz dobrze ustawiony?? jak masz możliwość to wykręć jedną świecę i sprawdź kolor elektrody
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Skoksowany » 2 kwi 2013, o 20:43

Świece wymienione, kable wysokiego napięcia, silniczek krokowy też i cała kopułka. Podpieli pod komputer i czujnik Halla im wywaliło że jest coś nie tak. Czy czujnik Halla może mieć aż taki wpływ bo ciągle świrują obroty...?
Akro!!!
Avatar użytkownika
Skoksowany
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 20:30
Lokalizacja: Wawa

Postprzez pablomed » 2 kwi 2013, o 22:43

raczej chodzi o to że na zgaszonym silniku zawsze wywala jego błąd, a jesli sprawdzali na odpalnonym to owszem czyjnik halla może być winien (odpowiada za wytwarzanie iskry) , ale prędzej jego kabkle bo czujnik halla najczesciej albo działa albo nie i nie powduje skaczacych obrotów. Zrób jeszcze ten reset jeśli nie zrobiłeś, odepnij klemy na jakiś czas poczekaj aż silnik ostygnie, odpal, zostaw na wolnych obrotach do pełnego nagrzania (nie dotykając pedału gazu.. jesli zmieniłeś poduszke pod wtryskiem to niema za bardzo gdzie już łapać lewego powietrzam, chyba że w kolektorze wydechowym przed sondą.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 8 gości

cron