Silnik 1.8 a inne benzyniaki

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Silnik 1.8 a inne benzyniaki

Postprzez trojeczkaGT » 25 wrz 2011, o 22:18

Witam patrzylem na forum na szukajce ale nie ma takiego tematu lub zle szukalem jak cos przepraszam.

Mam pytanie ja posiadam 1.8 90km i teraz mnie ciekawi jaka jest roznica w innych pod wzgledem szybkosci niezawodnosci ktory jest najprostszym silnikiem ?

jaka jest roznica w spalaniu bo nie wiem gdzie moge taka informacje uzyskac

no i przyspieszenie czy sie rozni bardzo
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Silnik 1.8 a inne benzyniaki

 

Postprzez trollu » 25 wrz 2011, o 23:31

wg mnie najlepszym wyborem do golfa 3 jest 2.0
silnik prosty, spala tyle samo co 1.8 a jeździ lepiej
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez trojeczkaGT » 26 wrz 2011, o 10:42

prosty a czy ten 2.0 jest prostszy niz 1.8 90 km ??
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 26 wrz 2011, o 12:05

a co chcesz tam skomplikowanego? konstrukcja ta sama to inne 8v tyle że elektroniki trochę więcej bo np wtrysk jest już wielopunktowy i od ADY sekwencyjny, trochę czujników więcej które czasami potrafią napsuć krwi ale bez przesady, v12 ferrari to to nie jest :hyhy:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez killah » 26 wrz 2011, o 13:58

również potwierdzam że 2.0 agg/ady będzie najlepszym rozwiązaniem. Dużo od 1.8 się nie różnią a przyspieszenie lepsze. Spalanie mniejsze chyba że ktoś lubi szybciej to wiadome. Ale ja pierwsze co po swapie to odczułem mniejsze spalanie. Swap z 1.8 na 2.0
killah
 

Postprzez pablomed » 26 wrz 2011, o 22:51

trojeczkaGT, najprostszy i mało awaryjny to właśnie masz. 2.0 też są mało awaryjne tylko teraz nie wiem co masz na myśli. Bo kupić GTI w dobrym stanie (każde 2,0 w mk3 to GTI) nie jest już zbyt łatwo. Czy może sam silnik planujesz zmieniać? Oczywiście większa przyjemność z jazdy ale zmiana z 90 na 115 koni szoku nie robi, to zbyt mało żeby babrać się ze swapem, jeśli już to na coś mocniejszego. Bez 150 koni pod maską niewiele już się znaczy na drodze niestety
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trojeczkaGT » 27 wrz 2011, o 06:49

nie no pytam z ciekawosci :D mi styka te 90 km wywalilem silnik krokowy lpg i teraz silnik super sie zbiera jade 70 km na 4 biegu i ja mu gaz a on idzie :D


ciekawilo mnie poprostu jak jest z tymi silnikami.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości