Stałem się posiadaczem takiej furki jak golf 3 z silnikiem 1.8 plus LPG, jako że odziedziczyłem go za darmo nie narzekam, ale był w okropnym stanie... trochę już zrobiłem, ale nadal zostało kilka istotnych problemów. Mianowicie :
1) Ciężko odpala gdy jest zimny, jak już odpali to obroty skaczą i po chwili gaśnie, sytuacja tak samo ma sie i na benzynie i na LPG.
2) Po odpaleniu, np z rana i przekręceniu wihajstra od nawiewu na pozycję numer 2 (ogólnie po włączeniu nawiewu) smród benzyny jest tak nie znośny że trzeba wyjść z samochodu żeby się nie zatruć
3) posiadam w rodzinie passata z takim samym silnikiem i rocznikiem nawet (93') i po zatankowaniu do pełna robi około 300 kilometrów (LPG) a mój golf robi ich około 240 250, a nie jest katowany ani nic podobnego.
4) powiedzcie czy obijanie sprzęgła się opłaca czy lepiej wymienić je na nowe ? mechanik powiedział mi że można je obić i to bedzie koszt około 100 zł i będzie oko.
5) czasami jak się już rozgrzeję, i np stanę na światłach albo wrzucę bieg jałowy silnik trzyma obroty na poziomie około 2000 i ani mu się śni zejść niżej. Aczkolwiek pomaga kilkukrotne zgaszenie i odpalenie.
To chyba na tyle, jeśli mi się coś przypomni to się pochwalę Proszę o pomoc chłopaki bo nie chce wydać 547687354968 zł u mechanika Pozdrawiam
[ Dodano: 2014-10-06, 13:00 ]
chyba nie w tym dziale napisalem proszę o przeniesienie do LPG jeśli się da.