silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez greg001 » 22 sie 2012, o 23:14

wydaje się że to korkowiec, podepnij autko pod kompa. Nie ma zależności czy masz włączone światła oraz inne odbiorniki prądu czy są wyłączone ?
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez pablomed » 23 sie 2012, o 14:24

Piekal, wykonaj reset sterownika suilnika w g opisów z forum i napisz o efektach
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Piekal » 23 sie 2012, o 20:37

Krokowiec jest dobry. Dziś podlączyłem pod kompa i koleś powiedzial że coś z przepustnicą , tam jest regulacja i wyczyscilem wszystko ale nic nie pomogło. Jak sie ustawi że w miare ladnie chodzi to gdy sie zatrzymam podczas jazdy to obroty albo rosna o jakie 1-4 tys. albo spdają.
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez pietrasiak2 » 23 sie 2012, o 20:48

Samo czyszczenie przepustnicy to nie daje zadawalającego efetku regulowałeś TPS? Sprawdzałeś szczelność podstawy wtrysku? Krokowy jak się wysunie nie cofa go przypadkiem? :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Piekal » 23 sie 2012, o 21:01

Krokowy jest dobry. wszystko niby jest dobrze ale jednak obroty falują
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez greg001 » 23 sie 2012, o 23:18

a sprawdzałeś - patrzyłeś na własne oczy - jak zachowuje się korkowiec , jak kolega wyżej pisze
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Piekal » 23 sie 2012, o 23:22

Krokowiec zachowuje sie dobrze
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez greg001 » 23 sie 2012, o 23:28

a po czyszczeniu przepustnicy zrobiłeś adaptacje?
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Piekal » 24 sie 2012, o 10:38

a co to jest adaptacja ? troche pogrzebałem wczoraj i silnik juz w miare ladnie chodzi ale gdy jet zimny i przełącze na gaz to gaśnie a gdy temp. wynosi 80-90 stopni to jest dobrze. Czy to czasami nie wina membran w parowniku ?
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez pietrasiak2 » 24 sie 2012, o 10:50

Piekal napisał(a):gdy jet zimny i przełącze na gaz to gaśnie a gdy temp. wynosi 80-90 stopni to jest dobrze.

Sam sobie odpowiedziałeś poczytaj na temat LPG na forum. Ale podejrzany jest jeszcze czujnik temperatury cieczy :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez greg001 » 24 sie 2012, o 12:46

adaptacja przepustnicy - poszukaj na forum.

A na benzynie ? może to być sonda lambda , odepnij ja i zapal silnik zobacz jak będzie się zachowywać
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Piekal » 24 sie 2012, o 23:56

Czujnik założony nowy
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości