silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez greg001 » 25 sie 2012, o 03:41

sprawdziłeś sondę jak mówiłem?????
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez trojeczkaGT » 25 sie 2012, o 07:31

jezeli podlaczal pod kompa i mechanik powiedzial o przepustnicy a krokowy ma nowy i uszczelke podstawy wtrysku ma dobra to na 90 % TPS wysiadl i robi takie cuda z obrotami.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Piekal » 25 sie 2012, o 16:12

A co to ejst ten TPS ?
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez Radekb351 » 25 sie 2012, o 20:26

Napisz jaki masz parownik, ile lat ma i jaki jest jego przebieg.
Spuszczałeś kiedyś z niego syf czyli tzw. mazut ?
Ja podejrzewam membrany sa już pewnie dość twarde.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez Piekal » 26 sie 2012, o 09:57

Parownik jest jeszcze tego starego typu. Gaz jest juz 9 lat. Przebieg to niby 144 tys.km. Na gazie to moze i od membran ale dlaczego nie rowno pracuje na benzynie ?
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez pablomed » 28 sie 2012, o 18:06

Piekal, zrób kolego ten reset sterownika silnika jak ci napisałem (żadnej innej adaptacji w monowtrysku nie robi się) , pomoże to znak że sterownik silnika łapie błędy od LPG i na każdym forum masz odpowiedź co z tym zrobić, nie pomoże to pomyślisz dalej. Druga istotna sprawa zanim się wgłębisz w elektronikę, ustawianie TPSU itd to kontrola szczelnosci podstawy pod wtryskiem
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Piekal » 29 sie 2012, o 12:47

Wymieniłem parownik i na gazie mi nie gaśnie. Podjechałem do mechanika i mi powiedział ze rozrząd jest przestawiony na wale o pół ząbka i jutro wieczorem go zaprowdze i jeszcze ma wymienic silniczek krokowy

[ Dodano: 2012-08-31, 21:15 ]
Odebrałem dzis samochod od mechanika. Moze jest i lepiej ale mechanik powiedzial ze jesli ustawi idealnie zaplon to cos chrobocze w silniku dlatego zaplon musi byc opozniony. Mówił ze to cos z panewką ale by musial rozbierac silnik . Jak myslicie co to moze byc ?
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez ci-nek » 7 wrz 2012, o 13:28

attuator wymieniony, na gazie dalej kaszana...

w międzyczasie miałem wstawiony zawór mechaninczy (nie regulowany przez kompa) i problemów z obrotami nie było
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez Radekb351 » 7 wrz 2012, o 20:26

Silnik 1.8 może pracować na registrze (śruba na wężu).
Co do korkowca może źle jest wyregulowany sterownik lub nie działa lambda.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez pietrasiak2 » 8 wrz 2012, o 13:13

Reset robiłeś po wymianie? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Gaśnie na LPG po dohamowaniu i na zakręcie

Postprzez losstsoul » 11 wrz 2012, o 14:56

Witam kolegów.
Od 2 miesięcy jestem właścicielką XX Jahre 2.0 8v (motor AGG).
Jakieś 1000 km temu założyłam sekwencycjną instalację LPG mniemam, że to ta II generacji.
Problemowa sytuacja o której mam zamiar wspomnieć zdarzyła się dopiero 3 razy ale biorąc pod uwagę fakt, że jeżdżę dość agresywnie, wolałabym, żeby już nigdy się nie powtórzyła.

Silnik gaśnie na LPG przy ostrzejszym dohamowaniu i co dziwne, przy wchodzeniu w zakręt :kwasny: Sytuacja ta miała dwukrotnie miejsce na zakręcie, po dohamowaniu, na zimnym silniku (auto zgasło, a co za tym idzie wspoma przestała chodzić :zdegustowany: ) raz na prostej po dohamowaniu z 6000 obrotów, na ciepłym silniku. Po takim incydencie auto ma poważne kłopoty z odpaleniem. Udało się zakręcić silnikiem tylko przy długim kręceniu i wduszaniu pedała gazu.
Dodatkowo wczoraj Golf był podpięty pod VAGa i pokazał aż 4 błędy sondy lambdy. Czy to właśnie ona może powodować wyżej wspomniane kłopoty? Pomóżcie bo za dwa tygodnie jadę polatać po torze i nie chce się zabić :)

P.S. dokładnie ten sam problem przerabiał znajomy w Renault Megane Coupe. Tam winnym okazała się rura filtra powietrza. U mnie rury nie ma, jest filtr stożkowy.
losstsoul
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 25 sie 2011, o 13:47
Lokalizacja: Rawicz

Postprzez trojeczkaGT » 11 wrz 2012, o 15:41

uuu filtr stozkowy + nowa instalacja lpg = cuda z obrotami

polecam jechac na regulacje mieszanki powietrze-lpg bo ewidentnie ma problemy z tym

jezeli masz sekwencje to jest to 3 gen ;) a II gen to na nasze monowtryski jest

jezeli instalacja jest nowa to poprostu trzeba ja ladnie dostroic i ustawic emulacje lambdy dobrze bo przy takiej instalacji to bardzo wazne
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron