silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez losstsoul » 11 wrz 2012, o 19:33

Wielkie dzięki.
Wymieniłam dzisiaj filtr powietrza na ori i zobacze jak będzie się sprawował. Regulacja gazu była już robiona, ale nie zaszkodzi wybrać się raz jeszcze. Nie wiem co z tą sondą. Teoretycznie żadnych objawów nie ma i nie wiem skąd ten błąd.
losstsoul
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 25 sie 2011, o 13:47
Lokalizacja: Rawicz

 

Postprzez pablomed » 12 wrz 2012, o 21:05

Dowiedz się jaką masz instalację LPG, albo sekwencja albo II generacja to zupełnie rożne instalacje.Błąd sondy albo będzie wynikał tylko z niewłaściwej regulacji LPG, albo z konkretnego sposobu podpięcia sondy do instalacji jeśli jest ona II generacji i wówczas musi być i nie powinien w niczym szkodzić.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Radekb351 » 12 wrz 2012, o 21:13

Zapodaj fotkę z pod maski i będzie jasne jaka instalacja.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez Opik » 12 wrz 2012, o 22:52

losstsoul napisał(a):Wielkie dzięki.
Wymieniłam dzisiaj filtr powietrza na ori i zobacze jak będzie się sprawował. Regulacja gazu była już robiona, ale nie zaszkodzi wybrać się raz jeszcze. Nie wiem co z tą sondą. Teoretycznie żadnych objawów nie ma i nie wiem skąd ten błąd.

po zmianie na stożek musisz ponownie wyregulować instalację. Jak masz zamontowany parownik? Bo może jakiś partacz robił, objawy by się zgadzały.
I przy stożku pamiętaj żeby nie kierować pędu powietrza bezpośrednio na niego (ma być podciśnienie w dolocie, nie nadciśnienie), bo tez będzie gasł. Przynajmniej w teorii
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ci-nek » 13 wrz 2012, o 23:11

reset ECU czy Bingo? facet po wymianie attuatora (czy jak mu tam) nie zagladał nawet do kompa.

dzisiaj doszeł do mnei kabel do VAGa i takei oto błedy wyskakują

Obrazek

jakieś pomysły???

[ Dodano: 2012-09-14, 09:30 ]
BŁAD 523 WCIĄŻ SIĘ POJAWIA, z resztą sobei poradziłem, później opisze jak.

[ Dodano: 2012-09-18, 20:51 ]
Wyczytałem u uczonych w piśmie, że błąd 525 to ponoć normalka w instalacjach LPG starszych generacji, w golfach, ponieważ emulacja sondy LAMBDA jest do masy. Jednak martwi mnie odczyt sondy pracujacej na benzynie... czy tak powinno być??

Obrazek

bład 523 - zgodnie z instrukcją, rezystancja przy 20'C czujnika temperatury powietrza wlotowego powinna zawierać sie w okolicy 2500 Ohma... u mnie jest 28Ohm, wiec wędruje do wymiany.

Czy ktos moze się wypowiedzieć w sprawie wykresu przebiegu lambda?
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez jupi87 » 14 wrz 2012, o 15:04

A czy ten problem występuje tylko na gazie?? Miałem kiedyś identyczne objawy we fiacie. Dużo wtedy kombinowałem bo nie moglem znalezc przyczyny. Okazało się, że katalizator był już mocno zniszczony - wyciąłem go i po problemie.
jupi87
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28 cze 2012, o 12:30
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez Opik » 14 wrz 2012, o 15:22

Jeżeli gaśnie po "wdmuchiwaniu" powietrza w filtr to raczej wina gazu, ale mogą być różne powodu.
Jeżeli byś miał zatkany wydech to samochód miałby problem z wkręcaniem się na obroty, prychałby itp
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ci-nek » 20 wrz 2012, o 11:42

hej, mam ten sam problem u siebie, tj. gaśnei przy ostrzejszym hamowaniu i zakrętach.

wszystko jest ori, na benzynie śmiga dobrze. ostatnio sam regulowałem LPG i samochód chodzi jak igiełka (poza tym gaśnieciem)

czy moze byc to wina błędu 523 intake air sensor g42???
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez trojeczkaGT » 20 wrz 2012, o 12:15

523 intake air sensor g42 to czujnik powietrza dolotowego czyli tak moze byc to jego wina.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 20 wrz 2012, o 13:08

Czyli gdzieś dmucha bezpośrednio w dolot i zamiast podciśnienia masz nadciśnienie, ew gdzieś jest nieszczelność w dolocie, która się objawia właśnie przy gwałtowniejszych manewrach
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ci-nek » 20 wrz 2012, o 18:19

ale wcześniej tego na gazie nie było! może być to przyczyna źle złożonego układu dolotowego powietrza? czy moze byc to raczej przyczyna xle skalibrowanego gazu? (bo dziwne ze akurat przy hamowaniu i zakretach)

dodam ze czujnik g42 mam zintegrowany z wtryskiem i bład ten wyskoczył mi po wymianie wtrysku (zamienił stryjek siekierke na kijek bo wczesniej wtryskiwacz nei działał)
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez Opik » 20 wrz 2012, o 19:24

Po czym zaczął pojawiać się ten problem?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron