silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Radekb351 » 3 paź 2012, o 22:35

Instalacja gazowa to 4 generacja sekwencja.
Parownik Tomasetto a listwa wtryskowa chyba Fast Reg od OMVL.
Sprawdź jaka masz centralkę gazu i poszukaj warsztatu który ogarnia dana centralkę. Oni ci powinni podregulować mapy. Pamiętaj o wymianie filtrów gazowych są 2 .
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

 

Postprzez losstsoul » 4 paź 2012, o 09:18

gaz ma dopiero ze 2 tys. km na swoim koncie więc wymiana filtrów chyba jeszcze nie jest potrzebna :) ale będę miała Twoje słowa na uwadze... A jakiś pomysł na palące się cewki?
losstsoul
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 25 sie 2011, o 13:47
Lokalizacja: Rawicz

Postprzez pablomed » 4 paź 2012, o 12:58

Obawiam się że nie wiesz czy się palą tylko podejrzewasz. Jesli faktycznie się druga tak szybko zepsuła to tylko wskutek beznadziejnej jakości. Mase masz jak należy, a uszkodzone kable czy zużyte świece, palec czy kopułka moga powodować że cewka pracuje pod większym obiążeniem i szybciej się zużywa ale bez przesady - nie po paru dniach.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez losstsoul » 4 paź 2012, o 15:09

wierzę w to, że obie cewki były zwyczajnie zmęczone życiem. Jeśli padnie kolejna (a jest wiekowa, 94r. ) to zwyczajnie kupię nową. Świece już są wymienione, kable wyglądają na zdrowe. Zobaczymy jak sytuacja dalej będzie się rozwijała.
losstsoul
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 25 sie 2011, o 13:47
Lokalizacja: Rawicz

Gaśnie na gazie po kilku kilometrach

Postprzez poles10 » 8 paź 2012, o 17:15

Witam wszystkich. Problem polega na tym, że gdy mój golfik postoi czasami na dworku w zimny lub wilgotny dzień to po odpaleniu i przejechaniu kilku kilometrów aż zacznie się auto rozgrzewać nagle zgaśnie na biegu na kilka sekund po czym odpala i jedzie dalej już bez problemu. Na benzynie gdy go sprawdzałem to nie gasł. Dodam, że ostatnio wymienione zostały świece, przewody i silniczek krokowy a problem nie zginął. Proszę o pomoc bo już nie wiem co może być a podobnych tematów nie mogę znaleźć. Pozdro
Avatar użytkownika
poles10
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 4 paź 2011, o 15:46
Lokalizacja: PKL

Postprzez pablomed » 8 paź 2012, o 23:26

na początek zainteresuj się stanem wszystkich połączeń elektrycznych w instalacji LPG. Czuli wsuwki przy elektrozaworach, przy dodatkowych bezpiecznikach i przy przekaźniku pod maską, przy silniczku krokowym od LPG sterowniku LPG, przy przełączniku w kabinie. Wygląda że gdzieś w tych miejscach masz niekontakt co jest częste bo montażyści LPG zwykle używają tanich mosiężnych złączek które łatwo śniedzieją, są miękkie i tracą kontakt po jakimś czasie używania
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez pietrasiak2 » 9 paź 2012, o 08:55

Sprawdź minusa podpiętego przy cewce do instalacji LPG , i wtyczki przy cewce zapłonowej :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez poles10 » 9 paź 2012, o 17:23

ok wszystko sprawdzę, dzięki i pozdrawiam
Avatar użytkownika
poles10
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 4 paź 2011, o 15:46
Lokalizacja: PKL

Silnik gaśnie po rozgrzaniu

Postprzez krycha92 » 27 paź 2012, o 12:55

Witam jestem nowy i kompletnie sie nie znam na tych sprawach. Mam taki problem Gdy silnik jest zimny wzystko jest ok ale gdy się troche nagrzeje to przy wciskaniu sprzęgła silnik gaśnie dzieje sie to kilka razy podczas jazdy ale nie zawsze występuje najczęściej podczas zmiany biegów czy hamowaniu. Mój model to golf III 1.6 wersja 101 KM. Dodam że samochód jest na benzyne + LPG a ta usterka dzieje się na obu paliwach.
krycha92
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 12:48
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez pietrasiak2 » 27 paź 2012, o 15:12

Na początek zrób mu reset ECU :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez pepi » 27 paź 2012, o 15:20

Prawdopodobnie czujnik halla przy aparacie zapłonowym
pepi
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 lip 2012, o 07:18
Lokalizacja: Minsk Mazowiecki

Szarpanie, gaśnięcie - po remoncie.

Postprzez sebastan » 30 paź 2012, o 10:09

Drodzy Państwo,
Golf III 1.6 benzyna + LPG, wersja silnika ABU.

Doszło do awarii uszczelki pod głowicą. Głowica była planowana, oraz kompletnie regenerowana.
Wszystko zmontowane na rzecz jasna nowej uszczelce. Do tego wymieniono termostat oraz kompletną obudowę termostatu na nową. Ustawiony został rozrząd.

Auto paliło i jechało jak złoto, bez zarzutu. Jednak po dwóch dniach zgasło. Okazało się, że paluch w kopułce zapłonu był strzaskany.

Wymieniono paluch i kopułkę na nową.

Silnik pali, ale są poważne problemy w trakcie jazdy. Nieustannie szarpie, gaśnie często wrzucone na luz, czy przy zmianie biegu. Ponadto pomimo trzymania pedału gazu w tej samej pozycji a to się dławi i chce gasnąć, a to nagle szarpnie, jakby wszystko wróciło do normy, po czym znów i tak dalej. Po zgaśnięciu odpala.

Samochód nie jest mój, tylko za niego płacę :) i już sporo wydałem. Dużo już na tym forum wyczytałem na temat tego samochodu oraz rekreacyjnie ponaprawiałem mnóstwo spraw. Cenię Waszą wiedzę, więc być może i w tym przypadku uda się postawić trafną diagnozę?
sebastan
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30 paź 2012, o 09:51
Lokalizacja: Piła

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości