silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez pietrasiak2 » 22 lis 2012, o 18:33

Miałeś problem z pb , naprawiłeś. Zrób tak przeczyść aktuator i reset ECU jeszcze razCyba że masz śrubę
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

 

Postprzez skolar » 22 lis 2012, o 18:38

co mam przeczyscic bo nie bardzo rozumien "aktuator"
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Postprzez pietrasiak2 » 22 lis 2012, o 19:55

Inaczej silnik krokowy LPG jest na wężu gazu do mixera :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez skolar » 22 lis 2012, o 19:59

ale instalacja jest nowa to chyba tam nie bedzie co czyscic
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Postprzez pablomed » 24 lis 2012, o 19:06

nie wiem po co kolega proponuje reset ECU skoro auto normalnie działa na benzynie, a poza tym wtrysk wielopunktowy nie podlega żadnemu resetowi. nie wiadomo jaki masz typ instalacji gazowej, pewnie sekwencja, problemem jest tylko i wylacznie regulacja , masz nowa instalację to pewnie na gwarancji, walcz o swoje do skutku
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez skolar » 24 lis 2012, o 20:53

ok juz wszystko dziala jak nalezy ;) trzeba bylo tylko z szefem pogadac ;p i wszystko juz ustawione
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Gasnie po przełączeniu

Postprzez zmichu » 29 lis 2012, o 21:20

Witam. Mam taki problem: odpalam na 0, gdy przełącze na benzynę silnik gaśnie..
Dodam że po włączeniu zapłonu słychać pompke. I wskazówka od paliwa minimalnie podnosi sie do góry ale mysle że to już coś z licznikiem bo temperatury też nie pokazuje
zmichu
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 21 lis 2012, o 20:26
Lokalizacja: lubuskie

Postprzez krzysiek1992 » 29 lis 2012, o 22:58

ale wogole nie odpala na pb i czy na gazie odpala :?:
krzysiek1992
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 20:26
Lokalizacja: ostrów wielkopolski

Postprzez dawidek1991 » 30 lis 2012, o 00:03

Kolego napisz to dokładniej :) Jakie 0?? Podejrzewam, że na gazie odpalasz a jak chcesz przełączyć na bede to gaśnie, tak?? Musisz poszukać w instalacji LPG gdzie rozpina Ci wtrysk, bo to może być przyczyna :)
Avatar użytkownika
dawidek1991
Czytacz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 11:33
Lokalizacja: Sandomierz

Chodzi chwilę i gaśnie.

Postprzez podstawka » 3 gru 2012, o 18:30

Jako, że jestem nowy witam serdecznie!

Posiadam od tygodnia Golfa III 1.6 ABU.
Przez pierwsze 5 dni auto chodziło powiedzmy wzorowo(jeździło... teraz stoi na podwórku :( )
Początkowy problem był taki, że niezależnie czy na benzynie czy na LPG długo musiałem kręcić, gdy był zimny. Zmieniłem czujnik temperatury przed wyjazdem do pracy, jednakże silnik był jeszcze ciepły i nie miałem możliwości sprawdzić jak auto się sprawuje. Tak więc przed pójściem do pracy pojechałem się zatankować, jechałem na LPG. Po jakichś 5 km padły 4 mocne strzały z tłumika(na prawdę głośne) po czym auto zgasło i zapalić nie mogłem na żadnym paliwie, dopiero po 5 minutach. Udało mi się doczłapać po benzynę, samochód w ogóle nie miał wolnych obrotów po tych strzałach(podkręciłem linkę gazu, tu już próby tylko na benzynie) i palił bardzo nie równo - chyba tylko 3 cylindry. Na takim nierówno chodzącym silniku dojechałem do domu(benzyna), zostawiłem auto i poszedłem do pracy(w pracy zjeba za godzinne spóźnienie). Na następny dzień próbuję odpalić auto na benzynie - zagadał aż miło, z początku nierówno później już wszystkie cylindry, pochodził może 30 sek. i zgasł. No to jeszcze niczym nie sponurzony kręcę go drugi raz - to samo(chwilę chodzi). I tak kilka razy. Dzisiaj wykręciłem silnik krokowy marki Bosch, chodzi bardzo dobrze, nic się nie zaciera. Odpiąłem akumulator na jakieś pół dnia, później zamontowałem silnik krokowy na zad, podpiąłem akumulator, odpaliłem i to samo...
Podsumowując: silnik krokowy OK, czujnik temperatury cieczy OK(nowy, mierzyłem miernikiem parametry ma w normie). Kable i świece zamówione ale wymienię dopiero jutro po pracy. Jednakże gdyby był problem z kablami/świecami to chodziłby nierówno i zapewne ogólnie do dupy. A ten chodzi równo tylko przez chwilę i gaśnie.
Podczas przygasania próbowałem ratować go naciskając delikatnie gaz, ale to go zaczyna mulić. Zauważyłem również, że gdy samochód już gaśnie(ostatnie pół sekundy pracy silnika pojawia się iskra gdzieś w okolicach cewki i silnik już stoi).

Błagam Was o pomoc bo już nie mam siły do niego. Chcę, aby chodził chociaż na benzynie, jak zadziała to pojadę do gazownika i on juz się resztą zajmie(owymi strzałami).

Pozdrawiam! ;)
podstawka
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3 gru 2012, o 15:04
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez Milkmen » 3 gru 2012, o 18:36

Zobacz czemu gaśnie, np czy nie zanika iskra
Avatar użytkownika
Milkmen
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 13:11
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez podstawka » 3 gru 2012, o 18:44

Wiesz co, chyba nie gubi(oczywiście sprawdzę to). Jego gaśnięcie wygląda następująco: Z obrotów ponad 1000 spada na 200 może mniej i tak chodzi przez jakies 4/5 sekund i klops.

Pozdrawiam!
podstawka
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3 gru 2012, o 15:04
Lokalizacja: Olkusz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości