silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Opik » 8 gru 2012, o 22:01

Golf jest chwilowo odlaczony od respiratora i trwa faza testow - jakos sobie radzi wiec moze bedzie zyc

pablomed ja nie mam przy lpg zadnego krokowca, jest Blos bezposrednio do parownika podlaczony, czyli tak jak Bozia przykazala ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez pepi » 8 gru 2012, o 23:40

Gdy test był robiony to nie bylo włączonej instalacji lpg i od jakiegos miesiaca nie jezdze na gazie (zwalony parownik mam). Mówisz kable sie urywają przydało by się go postawić na kanał i obejrzeć. Sonda niby nie jest tragicznie droga ale może to te kable. Sprawdzę, bo tak podnosząc samochód to nie bardzo to zmienię albo zobacze przydałby sie kanał ?
pepi
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 lip 2012, o 07:18
Lokalizacja: Minsk Mazowiecki

Golfik gasnie

Postprzez krisss.79 » 10 gru 2012, o 20:50

Witam.Mam problem z gazem,tzn po zgaszeniu auta na gazie i ponownym odpaleniu na benzynie ,obroty zaczynaj falowac i auto gasnie ,po kilku odpaleniach juz jest ok.Dziwi mnie to bo nic nie bylo zmieniane w ustawieniach emulacji sondy.Po dłuższym postoju auta nie ma tego problemu. Ostatnio eksperymentowałem z cieplym i zimnym powietrzem ,po dużym apetycie na gaz na cieplym powietrzu ,powróciłem do tylko zimnego na gazie,a gazownik wyregulowal mi gaz i przebogacił lekko mieszankę ,bo wcześniej obryty falowały.
Mieliście podobne objawy?

Reduktor tomasetto
Bingo m
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez pablomed » 12 gru 2012, o 00:14

krisss.79, przecież cała masa osób ma podobne problemy ale niewiele wiadomo z twojego opisu, wyłącznie to że faluje po odpaleniu na benie. Niema znaczenia czy coś było czy nie zmieniane z emulacją tylko co się dzieje obecnie. Próbuj resetu ECU, pomoże to wiadomo co dalej szukać, nie pomoże to wiadomo że nie emulacja jest winna.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez pablomed » 12 gru 2012, o 00:20

pepi, po co kanał, zajrzyj za silnik na łapie po stronie pasażera od góry z łatwością dojrzysz wtyczkę sondy i kable od niej w obie strony idące. Targają się zwykle te zwykłe kabelki idące w stronę silnika od sondy, tam bywają kable LPG dolutowane, często byle jak. Porządny gazownik nie będzie tam lutował tylko bliżej podszybia do wiązki sondy, czyli u góry gdzie jest dobry widok na te lutowania i łatwo stwierdzić ew. usterkę wzrokowo oraz łatwo naprawić
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez krisss.79 » 12 gru 2012, o 19:47

pablomed, wiem ze napisalem mało informacji,ale nic wczesniej sie zlego nie dzialu ,a tu trach,mam podejrzenia ze nakladaja sie dwa paliwa i zalewa silnik,dzis przerzuciłem na benzyne 100 metrów od domu ,i juz nie było problemu z odpaleniem silnika ,nie gasł .Tylko zastanawiam sie co z rzeczy mechanicznych moglo sie zepsuć skoro wczesniej nic nie było grzebane w ustawieniach bingo M.Pozdro :-)
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez Huberto201 » 13 gru 2012, o 13:05

Proponuje sprawdzić czujnik TPS, oraz regulacje gazu :p
Huberto201
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12 gru 2012, o 13:57
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pablomed » 13 gru 2012, o 18:05

krisss.79, może to być norma, a konkretni jesli zimny jeszcze silnik przełączysz na LPG i zgasisz (zatrzymując się po bułki) zanim się nagrzeje, to w tym momencie przy ponownym odpalaniu na benzynie faktycznie dostaje podwójne paliwo, benzyne oreaz LPG który nie do końca odparował z zimnego reduktora i rury do miksera. Unikniesz tej sutuacji tylko w ten sposób, że nie pozwolisz przełaczyć się na LPG jeśli planujesz zaraz po wyjechaniu autem się zatrzymać , czyli przełącznik trzeba ustawić na benzynę
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez pablomed » 13 gru 2012, o 18:30

a no tak, ja sie na blosie nic a nic nie znam. Bozia przykazała ale teraz nie chce pomóc :) Jest tam jakiś tłoczek w tym blosie czy coś? Nie przymarzł? Nastawnik obrótów w 2E próbuje nie dopuścić do zgasnięcia silnika ale nie radzi sobie stąd te wariacje , musiał skład mieszanki totalnie się rozjechać. Załóż sterownik z krokowcem jak Moja Bozia przykazała :)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Opik » 13 gru 2012, o 20:04

pablomed, między Blosem a parownikiem nie powinno być żadnego krokowca ani nic z tych rzeczy, nie było i nie będzie :)

Sprawa ogarnięta, winowajcą okazał się pęknięty wąż od odmy, załatane, cały dolot wyczyszczony i porządnie złożony, uszczelnione co się dało i samochód był u gaziarza. Wszystko już wyregulowane i śmiga aż miło :)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Gąśnie na wolnych obrotach...

Postprzez LechuPdg » 15 gru 2012, o 21:32

Witam ponownie, kolejny problem. Gaśnie mi silnik na benzynie na wolnych obrotach. Na zimnym silniku ( na ssaniu ) jest ok, dopiero jak się rozgrzeje gaśnie na wolnych obrotach, chodź też nie zawsze. Właśnie wymieniłem całą przepustnice, z silniczkiem krokowym, oraz inny czujnik temperatury i dalej to samo :( co to może być?? Na gazie jest wszystko ok. ]

Proszę o pomoc.
LechuPdg
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 17 lis 2012, o 18:56
Lokalizacja: Toruń

Postprzez trojeczkaGT » 15 gru 2012, o 21:38

a jak z lewym powietrzem ? przepustnica jest dobrze przykrecona ?
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości