silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

falujące obroty na benzynie na gazie nie chodzi

Postprzez szymon88PL » 25 gru 2012, o 15:49

witam. o ile o falujących obrotach jest sporo i już czytałem to dochodzi jeszcze problem po przełączeniu na gaz auto gaśnie natychmiast. wymieniałem uszczelkę głowicy ponieważ poszedł płyn wszystko jak należy do złożenia wymieniony przy okazji cały rozrząd termostat filtr powietrza i paliwa pompa jakiś czas temu. odpalił na benzynie normalnie zostawiłem go tak aż do załączenia wentylatora i wtedy się zaczęło obroty weszły na 2500/3000tys i tak falował pomiędzy tymi wartościami po włączeniu na gaz auto gaśnie jak by mu odciął dopływ paliwa. lewego powietrza nie łapie sprawdzone jedzie normalnie na pb tylko na wolnych obrotach faluje. szukałem na forum ale nie znalazłem połączenia tych dwóch przypadków dlatego pisze proszę o szybką odpowiedz z góry dziękuje
szymon88PL
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 3 sie 2012, o 01:11
Lokalizacja: Milicz

falujące obroty na benzynie na gazie nie chodzi

 

Postprzez EmilGT » 25 gru 2012, o 23:43

reduktor dobry membrany powymieniane nie cieknie z niego nie przymarza moglo cos sie wypiac jakas PINa albo kostka jedz do gazownika powinni to ogarnac.
EmilGT
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24 gru 2012, o 10:18
Lokalizacja: BRZEG OB

Postprzez pietrasiak2 » 26 gru 2012, o 11:41

1 . Układ chłodzenia odpowietrzony ogrzewanie masz , nie zamarza parownik w momencie przełączenia?
2. Zdejmij wtyczkę z czujnika cieczy sprawdź czy ładnie zchodzi z obtotów i czy nie faluje obroty powinny być ok 1100.
3. Sprawdź też połączenia i styki szczegulnie (-) instalki gazu
4 A po tym zrób jeszcze raz reset ECU :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez szymon88PL » 26 gru 2012, o 12:17

układ chłodzenia odpowietrzony, autko grzeje, parownik nie zamarza po jeździe na pb jest ciepły,wieczorem sprawdzę styki i czujnik i dam znać czy coś pomogło dzięki

[ Dodano: 2012-12-27, 21:04 ]
wszystkie styki ok ale irytują mnie te przy wtyczce od krokowego przy wtrysku nie otwierałem jej ale jest cala zaizolowana jak by coś tam było grzebane po restarcie brak zmian i jeszcze zauważyłem jeden problem po zgaszeniu auta czy ciepłe czy zimne i np. chce zapalić za minute czy dwie auto nie chce zapalić długi czas i wielokrotne kręcenie i w końcu za mniej więcej 5 razem zapala i tak wolno wchodzi na obroty do 1100 i trzyma falowanie ustąpiło w sobotę rozbiorę wtyczkę od krokowego jest jakiś schemat tych kabli jaki kolor do którego pina? jak by ktoś miał taką wiedzę to bym prosił dzięki
Wszystko wymyte wtrysk mikser uszczelnione kolanko od gazu gaz do wtrysku dochodzi ( kręciłem silnikiem na ściągniętym wężu z wtrysku) ale nadal nie zapala na benzynie nie ma żadnego problemu wtyczki nie rozbierałem ponieważ jakiś mądrala zakleił ja klejem na gorąco który znajdował się pod izolacją ale do tejże wtyczki dochodzą dwa kable z instalacji gazowej niebieski i brązowy jest to wtyczka od przodu wtrysku i do tej po prawej stronie wchodzi jakiś dodatkowy fioletowy cienki kabelek czy ktoś może wie czy tak miało być?

[ Dodano: 2012-12-31, 01:17 ]
a ma ktoś może taki sam silnik jak ja może niech mi powie jak ma podpięty gaz czy też przy wtrysku dodatkowe kable podłączone
szymon88PL
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 3 sie 2012, o 01:11
Lokalizacja: Milicz

Postprzez LechuPdg » 30 gru 2012, o 20:35

Witam, po długim czasie. Więc w aucie wymieniłem sonde na inna i dalej lipa, pod kompa miałem podłączyć, ale znajomemu wtyk gdzieś zaginął. Nie wiem w dalszym ciągu co to może być, akumulator był wyjmowany.
LechuPdg
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 17 lis 2012, o 18:56
Lokalizacja: Toruń

Postprzez PabloSBT » 31 gru 2012, o 00:00

a spróbuj jak jest ciepły odpiąć wtyczkę od czujnika temp i przełącz na benzynę
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Gaśnie na benzynie i na LPG po zagrzaniu się

Postprzez bury932 » 2 sty 2013, o 01:39

Witam mam pewien problem, kupiłem Golfa 3 1.6 ben+LPG ok 2 miesięcy temu i od początku mam problem z pracą samochodu po zapaleniu autko chodzi wszystko cacy ale po przejechaniu kilku kilometrów i zagrzaniu się zaczyna gasnąc na wolnych obrotach na benzynie troche rzadziej a na gazie praktycznie każe wciśnięcie sprzęgła czy zatrzymanie sie albo próba parkowanie kończy się ponownym odpalaniem auta (po 3,4 razy) macie jakiś pomysł co to może być. byłem z tym u mechanika powiedział mi że może to byc listwa wtryskowa od gazu przepustnica była czyszczona i wział pod uwage nawet remont silnika ponieważ powiedział że na gazie dziwnie chodzi. Prosze was może ktoś miał taką sytuacje albo wiecie co możne jeszcze zrobić z tym.
Będe wdzięczny za pomoc.
bury932
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2 sty 2013, o 01:30
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez pietrasiak2 » 2 sty 2013, o 08:06

Może wiesz ile masz nalatane na LPG ? Kiedy wymieniany był filterek gzu?
Jak ma dużo przejechane może zdało by się zregenerować parownik (wymienić membranę). A i czujnik cieczy walić sprawę wypnij go jak rozgrzejesz auto i sprawdź czy będzie gasł. Ostatnia sprawa to kiedy wymieniane były świece mogą nie trzymać tzw ciepłoty . Zaczął bym od tego :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez bury932 » 2 sty 2013, o 12:52

Na gazie ma przejechane 25 tys jest 500 km po przegladzie gazu . a z tym parownikiem to lepiej dac to mechanikowi od gazu niż tam grzebać samemu ??
świece były nie wymieniane ale jak mówisz że to może byc powód to zmienie .
bury932
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2 sty 2013, o 01:30
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez pietrasiak2 » 2 sty 2013, o 12:59

A co robili na przeglądzie gazu? Szczelność sprawdzali? 25 tysi to by instalkę LPG zdało się przejrzeć. To moje sugestie :-)
A świec i WN jak nie wymiełeś i rozrządu po zakupie , cóż nie wierzy się sprzedającemu . Jak kupowałem auta używane liczyłem się z takim kosztem :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez bury932 » 2 sty 2013, o 13:34

Powiedz mi czy ta membranę jestem w stanie wymienic sam czy wiąże sie to z ustawianiem czy regulacją gazu czy lepiej dac to komuś kto sie na tym zna ??

[ Dodano: 2013-01-02, 12:35 ]
A co do przeglądu to sprawdzali wtryski, szczelność systemu parametry sterownika no i wymiana filtrów
bury932
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2 sty 2013, o 01:30
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez pietrasiak2 » 2 sty 2013, o 13:45

Nie wiem jak u Ciebie z mechaniką tu już Sam oceń . Zobacz jakie masz elektrody na świecach i jaki na nich "nalot' nie robi się remontu silnika jak nie sprawdzisz działania na PB przede wszystkim , a na LPG tym bardziej . Jeżeli masz problem z LPG to zasugeruj gazownikowi by sprawdził ten mankament :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

cron