Moderator: Moderator
pietrasiak2 napisał(a):A nie miałeś założonego Actualatora(silnika krokowego LPG) ? Jak zakładałeś II gen do pełnego wtrysku powinien być
pietrasiak2 napisał(a):Masz śrubę , silnik lpg jest podlączony do centralki i on steruje dozowaniem. Jakiego producenta masz sterownik LPG?
Kolor żółty tego Pina???Bo taki przewód z pinem jest u mnie wogóle nie podłączony-po prostu wisi.Ma ktoś fotke gdzie go podłączyć???I czy to,że jest odłączony może być przyczyną tych nierównych obrotów???Filtr wymieniałem ok.2 mies temupietrasiak2 napisał(a):Czujnik 4 pinowy w plastykowym krućcu przy głowicy i test zrób , jednak ja obstawiam pompę lub filtr paliwa , stąd te zaburzenia nie domaga pompa lub filtr przypchany
piter1512 napisał(a):Kolor żółty tego Pina???Bo taki przewód z pinem jest u mnie wogóle nie podłączony-po prostu wisi.Ma ktoś fotke gdzie go podłączyć???I czy to,że jest odłączony może być przyczyną tych nierównych obrotów???Filtr wymieniałem ok.2 mies temupietrasiak2 napisał(a):Czujnik 4 pinowy w plastykowym krućcu przy głowicy i test zrób , jednak ja obstawiam pompę lub filtr paliwa , stąd te zaburzenia nie domaga pompa lub filtr przypchany
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości