silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Emiczka » 6 sty 2013, o 13:31

kolego ja mam 1,6 na jednopunkcie i spalanie w granicach 9-10 ale teraz w takie pogody to i 11 potrafi niestety spalić. Na słuch nie polecam regulacji bo też tak kiedyś kombinowałam i mi nic nie dało. pojedz do gazownika podepnie ci pod komputer i wyreguluje jak powinno być i już nic nie ruszaj .:)
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

 

Postprzez krzycho109 » 6 sty 2013, o 15:20

pietrasiak2 napisał(a):A nie miałeś założonego Actualatora(silnika krokowego LPG) ? Jak zakładałeś II gen do pełnego wtrysku powinien być :-)


http://www.lecholpg.pl/images/products/tsl_sruba.jpg cos takiego ? jezeli o to chodzi to tak mam.
Mysle,ze to ma maly wplyw na tą usterke.
krzycho109
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 11 gru 2012, o 20:14
Lokalizacja: Płock

Postprzez pietrasiak2 » 6 sty 2013, o 16:40

Masz śrubę , silnik lpg jest podlączony do centralki i on steruje dozowaniem. Jakiego producenta masz sterownik LPG? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez krzycho109 » 6 sty 2013, o 18:09

pietrasiak2 napisał(a):Masz śrubę , silnik lpg jest podlączony do centralki i on steruje dozowaniem. Jakiego producenta masz sterownik LPG? :-)


nie mam pojecia gdzie jest centralka.
Na wszelkich urzedzeniach okablowanych od LPG widnieje napis STAG-2

Dziś dalem troche wieksza mieszanke 1/4 obrotu i bylo jeszcze gorzej...nawet gdy juz wskaźnik temp zaczal sie podnosić po przelaczeniu na biegu jalowym silnik zgasł. Odczulem oczywiscie,ze samochod idzie lepiej na wiekszej dawce, ale problem nadal został.
Teraz juz sie pierdzieli nawet przy odpalaniu na benzynie ( musze trzymac wcisniety lekko pedal gazu zeby odpalił) :oops: nie mam juz pojecia co z tym zrobic.
krzycho109
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 11 gru 2012, o 20:14
Lokalizacja: Płock

Na benzynie gaśnie przy zimnym silniku

Postprzez piter1512 » 6 sty 2013, o 18:33

Witam,mam problem-gdy odpalam auto na paliwie pochodzi 2-3 min i gaśnie.dzieje się tak,gdy silnik jest zimny,gdy się zagrzeje i przełącze na LPG to jest ok.Ale podczas jazdy na paliwie muli się strasznie,nawet zdarzy się,że zgaśnie podczas jazdy.Byłem u 2 mechaników i każdy twierdzi co innego.Macie jakieś pomysły???Golf III,93r,1.6 ABU
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez trojeczkaGT » 6 sty 2013, o 19:31

odlacz czujnik temperatury cieczy chlodzacej i odpal zimne auto i powiedz co sie dzieje
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez piter1512 » 6 sty 2013, o 20:16

trojeczkaGT napisał(a):odlacz czujnik temperatury cieczy chlodzacej i odpal zimne auto i powiedz co sie dzieje
A gdzie jest ten czujnik cieczy?Macie może jakąś fotke??
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez pietrasiak2 » 6 sty 2013, o 21:02

Czujnik 4 pinowy w plastykowym krućcu przy głowicy i test zrób , jednak ja obstawiam pompę lub filtr paliwa , stąd te zaburzenia nie domaga pompa lub filtr przypchany :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez pablomed » 7 sty 2013, o 00:05

To kręć w drugą stronę niczego się nie obawiaj, albo reguluj reduktor stosując wiele razy opisywaną metodĘ z "bąbelkami"
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez piter1512 » 7 sty 2013, o 20:41

pietrasiak2 napisał(a):Czujnik 4 pinowy w plastykowym krućcu przy głowicy i test zrób , jednak ja obstawiam pompę lub filtr paliwa , stąd te zaburzenia nie domaga pompa lub filtr przypchany :-)
Kolor żółty tego Pina???Bo taki przewód z pinem jest u mnie wogóle nie podłączony-po prostu wisi.Ma ktoś fotke gdzie go podłączyć???I czy to,że jest odłączony może być przyczyną tych nierównych obrotów???Filtr wymieniałem ok.2 mies temu
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez pietrasiak2 » 7 sty 2013, o 20:47

nie wypięcie spowoduje tylko że nie będzie wskazywał temperatury na zegarach i do ECU czyli będzie chodził na tzw ssaniu :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez PabloSBT » 7 sty 2013, o 21:30

piter1512 napisał(a):
pietrasiak2 napisał(a):Czujnik 4 pinowy w plastykowym krućcu przy głowicy i test zrób , jednak ja obstawiam pompę lub filtr paliwa , stąd te zaburzenia nie domaga pompa lub filtr przypchany :-)
Kolor żółty tego Pina???Bo taki przewód z pinem jest u mnie wogóle nie podłączony-po prostu wisi.Ma ktoś fotke gdzie go podłączyć???I czy to,że jest odłączony może być przyczyną tych nierównych obrotów???Filtr wymieniałem ok.2 mies temu

chodzi o taki czujnik
Obrazek

kiedy filtr paliwa był wymieniany??
masz śrubę na wężu idącym od parownika czy silnik krokowy?? bo może też być tak że masz sondę lambda zepsutą i zalewa a na gazie może chodzić dobrze jak masz śrubę miałem tak jak mi sonda siadła :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości