pablomed napisał(a):To kręć w drugą stronę niczego się nie obawiaj, albo reguluj reduktor stosując wiele razy opisywaną metodĘ z "bąbelkami"
moglbys gdzies dac link do tej motedy ?
Moderator: Moderator
pablomed napisał(a):To kręć w drugą stronę niczego się nie obawiaj, albo reguluj reduktor stosując wiele razy opisywaną metodĘ z "bąbelkami"
Po odłączeniu czujnika dalej to samo,byłem u elektryka i stwierdził,że do wymiany jest monowtrysk-co o tym myślicie?Mam czas do poniedziałku na podjęcie decyzji,pomocyPabloSBT napisał(a):piter1512 napisał(a):Kolor żółty tego Pina???Bo taki przewód z pinem jest u mnie wogóle nie podłączony-po prostu wisi.Ma ktoś fotke gdzie go podłączyć???I czy to,że jest odłączony może być przyczyną tych nierównych obrotów???Filtr wymieniałem ok.2 mies temupietrasiak2 napisał(a):Czujnik 4 pinowy w plastykowym krućcu przy głowicy i test zrób , jednak ja obstawiam pompę lub filtr paliwa , stąd te zaburzenia nie domaga pompa lub filtr przypchany
chodzi o taki czujnik
Obrazek
kiedy filtr paliwa był wymieniany??
masz śrubę na wężu idącym od parownika czy silnik krokowy?? bo może też być tak że masz sondę lambda zepsutą i zalewa a na gazie może chodzić dobrze jak masz śrubę miałem tak jak mi sonda siadła
artur senior napisał(a):Witam wszystkich ja mam ten sam problem mianowicie jak zimny brak ssania i gaśnie obroty 300 400 jak ciepły za wysokie obroty ok 1100- 1300 i jeszcze silniczek krokowy nie rusza się a wymieniłem całą przepustnice i nic się nie zmieniło.
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości