silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 12 sty 2013, o 00:07

zrób reset ECU, sprawdź podstawę wtrysku na szczelność, sprawdź lub wymień od razu kable świece kopułkę, to się robi na początek i szczegółów nie piszę bo było milion razy. Dopiero jeśli takie typowe sprawy nie pomogą to trzeba się bedzie dalej wgłębiać w problem.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez Piekal » 13 sty 2013, o 14:40

Zrobilem reset ECU ale teraz mi faluja obroty na benzynie ,natomist na gazie jest idealnie.
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez Pawełgolfgreen » 13 sty 2013, o 15:24

jak szapie na gazie, to spróbuj świece wymienić
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Piekal » 13 sty 2013, o 17:37

Tu juz nie chodzi o przerywanie bo z tym jest dobrze,ale zrobilem reset ECU i teraz mi strasznie obroty faluja na benzynie a po 5 sekundach potrafi nawet zgasnac. prosze o pomoc.
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Nie trzyma obrotów

Postprzez krzycho109 » 13 sty 2013, o 20:52

Witam.
Dzis robilem reset ECU i po tym zabiegu obroty strasznie faluja i auto czasami zgasnie bo obroty sa bardzo niskie. Dzieje sie tak tylko na bp a na lpg jest wspaniale. Prosze o pomoc i z gory dziekuje.

autorem postu jest Piekal
krzycho109
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 11 gru 2012, o 20:14
Lokalizacja: Płock

Postprzez Lucek777 » 13 sty 2013, o 20:57

Zresetuj jeszcze raz odpal na benzynie i niech stojąc pracuje na wolnych obrotach do załączenia wiatraka ( zimno może być długo wiec może chociaż do zbliżonej temp .90) musi się w stroić , później przejażdżka i powinno sie ustawić.Nie przełączaj na gaz do końca zabiegu.
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Piekal » 13 sty 2013, o 22:52

Chyba znalazlem problem. Gdy zdejme wtyczke od TPS-u i odpale auto to chodzi idealnie,obroty nie falują i wgl. Wiec czy w tym jest problem ?
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez melcu » 13 sty 2013, o 23:45

Mam tak samo dokładnie, auto na LPG chodzi w miare równo, a na PB jedzie dobrze ale jak np dojeżdżam do świateł i chamuje to obroty spadają tak jakby autko miało zaraz zgasnąć.
Avatar użytkownika
melcu
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 11 mar 2012, o 02:13
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez pablomed » 14 sty 2013, o 00:02

AEE nie da się resetować poprzez odpięcie klem. Powinieneś się podeprzeć vagiem. Sprawdzić czy sa błędy jeśli niema to o ile wiem trzeba poprzez vag wprowadzić tzw nastawy podstawowe, i chyba wcześniej przeczyścić przepustnicę, szczegółów nie podam bo na Vagu się nie znam ale ktoś kto go używa napewno ci pomoże.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Lucek777 » 14 sty 2013, o 00:58

Faktycznie pablomed masz rację :ok: trzeba vaga oświeciłeś mnie . Ecu chyba się resetuje ale nie całkiem , dlatego Tps będzie się tak zachowywał bo trzeba przeprowadzić adaptację przepustnicy(nastawy podstawowe jak wyżej napisał pablomed) .
Pablo dobrze prawi Piekal tu masz opis.http://www.golf3.pl..........
Ostatnio edytowano 14 sty 2013, o 10:58 przez Lucek777, łącznie edytowano 1 raz
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Piekal » 14 sty 2013, o 09:34

Moj kod silnika to bodajrze ANZ.
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez Lucek777 » 14 sty 2013, o 10:55

Piekal napisał(a):Moj kod silnika to bodajrze ANZ.


Musisz sprawdzić jaki bodajże to nie odpowiedź , i tak najlepiej jak podłączy się pod kompa jak pisał Pablo zobaczysz wszystkie błędy a model jest ważny bo np.

cyt.
ADZ Mono-Motronic 1.2.2/...3/1.3 - dostep i kasowanie tylko testerem..
AAM - tutaj wystepowaly dwie rodziny sterownikow - ta powyzsza oraz MA 1.2/1.2.1 - te kasowalo sie odpieciem ecu od zasilania i adoptowalo poprzez test drogowy...

Ps. Piekal sorry zakręciłem się choć czytałem "Autorem postu .... " to pisałem krzycho109 , Pablo też się zakręcił i patrzył na model silnika krzycha :lol:
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 19 gości