silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Lucek777 » 14 sty 2013, o 20:48

Jeśli podłączałeś pod kompa to faktycznie może padł TPS.

Aby sprawdzić TPS (lub ustawić ) tu masz opis drugi post kolega marcinkoz2910 opisał dokładnie co i jak http://www.golf3.pl/21326.htm
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Livion » 15 sty 2013, o 14:11

mi to tylko tak na PB chociaz polowa baku jest. A na LPG tego problemu nie ma to wykluczam pompe wspomagania. Mozeliwe ze u mnie to bylo spowodowane padajaca pompka paliwa' dzis odbieram ze sklepu nawa i zaloze. O rezultacie napisze ;)
Absurdem jest to, że gdy klient przychodzi do mechanika i wie wszystko lepiej ... XD
Livion
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 11:53
Lokalizacja: Skrzynki -=CWL=-

Postprzez marcinkoz2910 » 15 sty 2013, o 20:47

Do Twojego silnika jeśli masz jednopunktowy wtrysk to powinna być 1.2 bara bo 3 bary są w wielopunktowym wtrysku paliwa
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Livion » 15 sty 2013, o 22:49

Wymieniona pompka paliwa, chodzi na wolnych obrotach, ale jak dluzszy czas jade na PB na stalych obrotach to go dusi i gasnie. Wystarczy lekko pedalem gazu ruszyc i jest ok. Na gazie nie ma tego problemu. Co moze powodowac takie zachowanie ?? :zdziwko:

[ Dodano: 2013-01-15, 21:56 ]
moze pomoglaby adaptacja potencjonetru przepustnicy, jezeli takie cos przy monowtrysku sie robi? Jezeli tak, to w jaki sposob? Dysponuje komputerem i programem VAG COM i wiedza na ten temat ale adaptacji nigdy nie robilem i nie chce czegos pomylkowo zepsuc.

jezeli ktos ma jakies pomysly czemu tak jest ?? Dodam ze podmieniany byl wtryskiwacz wraz z regulatorem cisnienia paliwa, poprostu brakuje mi juz pomyslow... :(
Absurdem jest to, że gdy klient przychodzi do mechanika i wie wszystko lepiej ... XD
Livion
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 11:53
Lokalizacja: Skrzynki -=CWL=-

Postprzez LucaGda » 15 sty 2013, o 23:06

Panowie, u mnie problemem okazał się wspomniany wcześniej reduktor :-)

Przekręciłem bardzo małym ruchem śrubkę i wszystko gra, a auto przeszło mój test pomyślnie ;-)

Dziękuję za pomoc wszystkim i pozdrawiam! :-)
LucaGda
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 30 sty 2012, o 19:10
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Gofer » 16 sty 2013, o 01:18

Livion napisał(a):jeżeli takie cos przy monowtrysku sie robi?


AEE to wielopunkt i nie lubi odłączania aku.
Albo adaptacja albo uspokoi się gdzieś po 400 km.
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

Postprzez pietrasiak2 » 16 sty 2013, o 07:51

Przy wielopunkcie restart sterownika kompem możesz zrobić , więc potraktuj go wag-iem i zobacz co wyłapie. A potencjometr sprawdź pod względem czy ścieżki są całe i styki dolegają. Sprawdź też ustawienie zapłonu. Jeszcze układ podciśnienia może tam jakiś wężyk jest przypchany :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Livion » 16 sty 2013, o 20:02

ok posprawdzam to podcismienie czy wezyki drozne.ale na LPG śmiga. a na PB jechac wgl nie mozna i ciezko odpalic ma... :zawstydzony:

[ Dodano: 2013-01-16, 19:13 ]
a jak to jest w silniku 1.6 R4 MONO ??

[ Dodano: 2013-01-21, 09:11 ]
Koledzy przepraszam że wprowadziłem w błąd. mój silnik to ABU!! a problem nadal nie został rozwiązany. dzisiaj mam zamiar potencjometr zobaczyć czy ścieżki nie poprzecierane...

coraz gorzej ma odpalać, dopiero za drugim razem i to tak ciężko. pompka paliwa nowa założona
Absurdem jest to, że gdy klient przychodzi do mechanika i wie wszystko lepiej ... XD
Livion
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 11:53
Lokalizacja: Skrzynki -=CWL=-

Postprzez Piekal » 17 sty 2013, o 17:53

Zalozylem juz 3 monowtrysk i nic nie pomaga , obroty jak szalaly tak szaleją. prosze o pomoc
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez Lucek777 » 18 sty 2013, o 00:16

Piekal a pod Vag-a się podłączałeś ? pokazuje jakieś błędy ? rurki , podciśnienia sprawne ? Sprawdź podłączenie kompa może jakaś śniedź obejrzyj wszystkie połączenia wtyczki .Ciężko co kolwiek powiedzieć bo nie rozpisujesz się za bardzo . np. Tps sprawdzałeś pomiary ? tego także nie wiemy. Wiemy że adaptacje przeprowadziłeś , ale VAG-iem ? czy odpaliłeś i czekałeś do 90 st bo to też nie raz adaptacją nazywają ,
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Piekal » 18 sty 2013, o 10:10

Reset ECU robilem poprzez odlaczenie aku i czekalem do wlaczenia wentylatora.
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez Lucek777 » 18 sty 2013, o 11:07

To nie pomoże musisz zaopatrzyć się w kabelek lub podjechać do kogoś kto ma i podłączyć pod komputer i przeprowadzić Adaptację . Napisz posta czy ktoś z okolic twoich ma i może za przysłowiowe piwko ci podłączy . Lub jakiś warsztat.

Ps.Gdybyś mieszkał bliżej mnie nie było by problemu z podłączeniem ale niestety dzieli nas kawałek.
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

cron