silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez dziabi3 » 17 sie 2008, o 13:05

u kolegi jeśli jest takie zachowanie dziwne podczas hamowania na benzyniei lpg ja bym stawiał na 2 dziwne rzeczy


1 obluzowany przewód sondy lambda

2 dziurawa membrana w serwo powodująca spadek podciśnienia w dolocie i niemożność zassania dawki paliwa lub zakłócenie jej składu
[shadow=green][/shadow]
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

 

Postprzez Wecik » 17 sie 2008, o 18:20

Dzieki za pomoc
pozdrawiam
Wecik
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 16:47
Lokalizacja: Tczew

Postprzez kalor115 » 18 sie 2008, o 09:41

mam ten sam problem jak noname_conek i ten sam silnik AGG, u mnie gasł jak jeżdziłem na benzynie bo gazu jeszcze nie miałem ale założyłem sekwencje i na gazie nie gaśnie ale obroty też spadają i zaraz wracają do 900 obr. jestem ciekaw co to. :?:
kalor115
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 11:13
Lokalizacja: tomaszów lubelski

Postprzez noname_conek » 18 sie 2008, o 11:25

prawdopodobnie to jest ta przepustnica... bo to najczęstszy problem w mk3

bo dodam ze nie tylko przy hamowaniu, ale także czasami po naciśnięciu sprzegła przy dojeździe do skrzyżowania ...
Avatar użytkownika
noname_conek
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 07:26
Lokalizacja: Nowy Staw City :D

Postprzez _KisieL_ » 19 sie 2008, o 00:26

ja mam podobny problem tylko ze u mnie na benzynie jest cacy ale gdy rano nie mam czasu zeby pochodzil i sie rozgrzal to jak przelaczy na gaz i wciskam sprzeglo od razu gasnie!!! nie wiem co z tym zrobic bo jak juz sie silnik rozgrzeje to jest ok!!! a jak bylem u mechanika to nie potrafil mi powiedziec nic konkretnego!! POMOCY!!!
:cry:
_KisieL_
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 18 sie 2008, o 23:42
Lokalizacja: POLSKA

Postprzez Wabart » 19 sie 2008, o 01:22

Jakby udało wam sie ustalić co może byc problemem to dajcie znac.

Mam podobnie - jak jade to jest wszystko ok, ale jak sie zatrzymuje to obroty spadaja do ok 500-600 i powoli rosna do 900. Dodatkowo jak gdy chodzi mi na biegu jałowym to lekko trzęsie czego wcześniej nie było. A i jak byłem jakis czas temu w warsztacie to diagnosta podłączył, nie wykrył rzadnych błędów i mówił ze to normalne ze jak sie hamuje to spadaja a potem rosna?
Wabart
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 3 lip 2007, o 15:34
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez noname_conek » 19 sie 2008, o 11:32

Wabart napisał(a):mówił ze to normalne ze jak sie hamuje
to ja nie wiem do jakiego mechanika ty pojechałeś... :/ u ciebie na 100% ta przepustnica bo jak falują na biegu jałowym to właśnie od przepustnicy wiec jedz do pożadnego warsztatu niech ci to zrobią
Avatar użytkownika
noname_conek
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 07:26
Lokalizacja: Nowy Staw City :D

Postprzez dziabi3 » 19 sie 2008, o 23:17

niech kolega jedzie na vag i sie wszystko wyjasni
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez Wabart » 20 sie 2008, o 01:14

Niby jeden z lepszych warsztatów ale jak ktoś ma jakis w Gdańsku sprawdzony to niech wysle namiar.

A dziś zauważyłem jeszcze coś - jak przerzucam na gaz - robie przygazówkę to czasem jakby sam dodawał gazu bo obroty po puszczeniu gazu utrymuja sie na 2000 i spadaja bardzo powoli.
Jesli to tez wskazuje na przepustownice to zajade gdzies i to zrobie. Dzieki za info
Wabart
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 3 lip 2007, o 15:34
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez happysc » 20 sie 2008, o 09:21

ja mam dokladnie tak samo. na to nikt nic nie poradzi. jedynie to ze trzeba go podgrzac do temp. 40stopni. bo inaczej bedzie gasnac.
Było: Fiat 126p(93r), Golf III 1.9 CL TD(94r), GOLF II 1.3 CL(88r), Golf III 1.6 GL(97r), Audi A3 1.9 TDi(98r), MK3 GTi 20 Jahre(96r), MK4 TDi 110PS(01r)
Jest: Polo 6n2 GTi 125ps
Avatar użytkownika
happysc
Gaduła
 
Posty: 549
Dołączył(a): 25 mar 2008, o 20:13
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez _mAster_ » 20 sie 2008, o 10:54

A jak nie równo chodzi na LPG to poprostu podjechac niech wam wyreguluje, przynajmniej u mnie tak bylo falowaly obroty podjechalem do gaziarza pogrzebal minutke pod maska i "git majonez" :D Ale wczoraj mi sie takie co przytrafilo jade na zimnym silniku moze przejechalem 500m i nagle obroty mi sie zaciely na 2000 , wychodze z auta otwieram mache ale nic nie widac :| Wsiadlem podjechalem do mechanika zgasilem mowi podjedz do gaziarza, wiec wsiadam w auto odpalam i wsio dobrze smiga... Nie wiecie jaki powod? Moze sie tylko linka gazu zaciela ;> Pozdrawiam
Avatar użytkownika
_mAster_
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 6 lis 2007, o 11:42
Lokalizacja: Brzesko

Postprzez Champion's » 20 sie 2008, o 12:57

mialem cos podobnego jak Ty i tez jak przelaczylem na gaz to trzymal przez chwile wysokie obroty ktore pomalu spadaly u mnie co do problemow z jazda pomogla wymiana kopulki i ustawienie jej w odpowiednim polozeniu nie wiem dokladnie co i jak ale widzialem jak to mechanik robil a co do obrotow wystarczyla regulacja gazu mial zla dawke po prostu. A kiedy ostatnio byles na takiej regulacji ??
Avatar użytkownika
Champion's
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 18:06
Lokalizacja: Leżajsk - Rzeszów

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości