silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Piekal » 18 sty 2013, o 13:06

Mam zalozyc ten moj stary monowtrysk czy ten co kupilem ze szrotu i jechac na adaptacje ?
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

 

Postprzez Lucek777 » 18 sty 2013, o 13:33

Jeśli przed resetem było ok to możesz założyć swój bo wiesz ze sprawny a ten ze szrotu pewności nie ma.
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pepi » 24 sty 2013, o 13:49

Witam, sprawdziłem że sonda lambda jest całkowicie padnięta (kable nie są pourywane) oraz przeczyściłem przepustnice jednak samochód czasem gaśnie na pb oraz gazie najczęściej w korku jak tak po trochu się podjeżdża to po wciśnięci sprzęgła np przy 2000 to nie złapie obrotów tylko zgaśnie albo obroty spadną do 500 ale za chwile się podniosą do 900 i wszystko ok. Mam pytanie czy sonda lambda może być tego przyczyna że na gazie i na benzynie on gaśnie lub mu spadają obroty? Dodam, że ma nowy parownik i gaz dobrze ustawiony.
Oczywiście nie mam skoków obrotów jak już trzyma np 900 to wskazówka nawet nie drgnie.

Pytanie z drugiej beczki czy vag-com da się sprawdzić czy alternator dobrze doładowuje akumulator?

Pozdrawiam
pepi

[ Dodano: 2013-01-24, 12:53 ]
Czy czujnik wolnych obrotów (TPS) można sprawdzić vagiem ?
Może jeszcze powinienem krokowy przeczyścić ?
pepi
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 lip 2012, o 07:18
Lokalizacja: Minsk Mazowiecki

Postprzez murgen » 24 sty 2013, o 14:48

Vagiem sprawdzisz tylko nap ladowania, mozesz sprawdzic np przy wlaczonych swiatlach czy nie jest za niskie, ale to samo miernikiem mozna zrobic, krokowiec wyczyscic to na poczatku trzeba bylo :-D , na vag wyrzuci ci bledy o ile jakies sa, wiec awaria czujnika powinna tez wyjsc.
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 454
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez pepi » 24 sty 2013, o 15:10

Vagiem wyskoczyła lambda tylko ze jest zwalona nic więcej. Czy ładowanie to będzie pod takim okienkiem load (W Vag com)?
Czy mogę jakieś zdjęcie gdzie silniczek krokowy się znajduje ?
pepi
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 lip 2012, o 07:18
Lokalizacja: Minsk Mazowiecki

Postprzez gawior » 25 sty 2013, o 08:57

TPS to nie czujnik wolnych obrotów, tylko czujnik położenia przemytnicy.
LOAD to nie ładowanie, tylko obciążenie silnika. Jest to wskazanie z TPS na ile jest otwarta przepustnica.
Krokowy w 2E, to nie tyle krokowy, co regulator wolnych obrotów. Jak patrzysz na silnik, na górną część, to krokowiec wcisniety jest w kolektor dowodowy i z jego lewej strony wychodzi przedostać do tej gumy co jest między przepływką, a kolektorów dowodowym. Jak byś rozbierał krokowca, to nie wykręcić tej srubki przy jego wlocie (zamalowana fabrycznie żółtą farbą).
przepraszam za błędy ale piszę z telefonu.
Alpine CDA-7897->CHA-S634->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1 ) + Focal 6K2P, Rodek R4100A2->2xSTX 8" 23L@35Hz
gawior
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 12 kwi 2012, o 20:02
Lokalizacja: Częstochowa

Szarpie, przygasa

Postprzez Carringtone » 29 sty 2013, o 01:17

Witam serdecznie mam problem samochod podczas puszczenia gazu przy 2-1.5 tys obr szarpie, na biegu jalowym przygasa, nie rowno pracuje. Mechanik wymienil kopulke, swiece, kable nadal to samo mowi ze czujnik halla jest dobry? co to moze byc monowtrysk? dodam ze po resecie kompa na zimnym silniku chodzil rowno po rozgrzaniu sie i opadnieciu obr zaczal przygasac czasami az gasnie. pomocy. Prosze o fachowa pomoc. Silnik 1.8 AAM 75km benzyna 97r
Carringtone
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 01:57
Lokalizacja: Poznań

Postprzez boleK1315 » 29 sty 2013, o 11:45

Podłącz kompa i sprawdź błędy zapisane w sterowniku. Sprawdź czy silnik krokowy pracuje bo to pewnie jego przyczyna.
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez Carringtone » 29 sty 2013, o 19:07

Dodam że na zimnym siliniku (na saniu) chodzi równo i nie przygasa po rozgrzaniu się silnika i po wyłączeniu sie chyba ssania obroty skacza, gasnie, przygasa i szarpie podczas schodzenia z obrotów od 2 - 1.5. Może bliżej jakaś usterka?
Carringtone
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 01:57
Lokalizacja: Poznań

Postprzez boleK1315 » 29 sty 2013, o 22:27

Silnik krokowy. TPS.
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez Carringtone » 29 sty 2013, o 23:23

a podczas jazdy szarpie jak ma niskie obroty i podczas dodania gazu tez tak szarpnie to jest to? bo mechanik kazal mi kupic caly monowtrysk. i podczas jazdy puszcze gaz i schodzi z obrotow to ponizej 2 tys szarpie. Mam odlaczyc wtyczke od silnika krokowego i sprawdzic jak bedzie chodzil?
Carringtone
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 01:57
Lokalizacja: Poznań

Postprzez boleK1315 » 30 sty 2013, o 10:24

Odłącz i sprawdź jak chodzi. Zobacz czy nie masz podstawy wtrysku nieszczelnej tak na wszelki wypadek.
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości