(ten nawet moze o 4 stopnie czasowo przyspieszac).Zaczol bym od zaplonu

Moderator: Moderator
authority napisał(a):ABU mają to do siebie, że przy minusowych temperaturach nie osiągają 90 stopni, dodatkowo jeszcze jak masz parownik i ogrzewanie włączone. Ja w swoim ABU teraz max osiągam również 70-75 stopni.
DuDziAs napisał(a):zauważyłem też że oleju także ubyło w silniku i jest upaćkany w okolicach rozrządu i pompy wody
authority napisał(a):łukasz1983, termostat mam na 100% sprawny, firmy Wehler. Dodatkowo sprawdziłem go przy jakiej temperaturze się zaczyna otwiera. Czujnik też raczej sprawny, bo gdyby zaniżał i płyn chłodzący osiągał te 90 stopni to by przewód do chłodnicy był gorący, a jest zimny. Kiedyś wymieniałem się informacjami z innymi użytkownikami ABU na forum vwgolf.pl i większość miała to samo.
Może i tak jest,że ABU ABU nie równy.Autko stoi pod chmurką(Niestetyauthority napisał(a):Może po prostu ABU ABU nie równy.Jak już temp bliższe 0 to wszystko OK. Zobaczę i przejadę się raz na benzynie. łukasz1983, Twój samochód stoi pod chmurką czy w garażu?
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 63 gości