silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez P1t3r » 18 lut 2013, o 15:23

Jak kupowalem u siebie w miescie to do ABU powiedzial to samo, ze sa niebieskie i czerwone zapytalem sie go w czym jest roznica ale nie umial odpowiedziec i dal mi czerwony za 47zl. Auto po wymianie chodzilo gorzej wiec reklamacja i zalozylem stary. Problem z ssaniem rozwiazalem dzieki tematowi ktory juz wygasl http://www.golf3.pl/topics9/falujace-ob ... t41066.htm Wymienilem zawór par paliwa (nr prawdopodobnie 0280142310) i filtr weglowy (nr 171201813) i wszystko gralo. Wczesniej wymienialem cala przepustnice, kable, swiece, kopulke, palec i nic. Tylko ze u mnie po odpieciu czujnika temp cieczy tez nie bylo zmian ale gdy mierzylem miernikiem pokazywalo zle wartosci
Avatar użytkownika
P1t3r
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 09:16
Lokalizacja: Jaworzno

 

Postprzez PabloSBT » 18 lut 2013, o 16:33

Ślepy napisał(a):Jak kupowalem u siebie w miescie to do ABU powiedzial to samo, ze sa niebieskie i czerwone zapytalem sie go w czym jest roznica ale nie umial odpowiedziec i dal mi czerwony za 47zl. Auto po wymianie chodzilo gorzej wiec reklamacja i zalozylem stary. Problem z ssaniem rozwiazalem dzieki tematowi ktory juz wygasl http://www.golf3.pl/topics9/falujace-ob ... t41066.htm Wymienilem zawór par paliwa (nr prawdopodobnie 0280142310) i filtr weglowy (nr 171201813) i wszystko gralo. Wczesniej wymienialem cala przepustnice, kable, swiece, kopulke, palec i nic. Tylko ze u mnie po odpieciu czujnika temp cieczy tez nie bylo zmian ale gdy mierzylem miernikiem pokazywalo zle wartosci


niebieskie i żółte są zamienne czerwone i zielone chyba do diesli są :) czyli u ciebie nie chodziło o ssanie tylko pewnie gdzieś ci lewe powietrze łapał i miał wyższe obroty :) bo głównym sterownikiem ssania jest czujnik temperatury w króćcu wody
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Przestal odpalać ...

Postprzez cinek44 » 19 lut 2013, o 16:40

Czesc wszystki . mam pewien problem bo auto przestalo mi odpalac , na poczatku zwalalem wine na elektryke, bo wariowal mi alarm i central ale wyczytyalem ze klemy jak sa luzne to moze cos szalec , wiec dokrecilem i teraz jest dobrze , ale problem odpalania zostal , a wiec jak przekrecam kluczyk w stacyjce do zaplonu , to zapalja kontrolki i wszystko jest dobrze a jak przekrecam dalej , gasnie wszystko pokolei (komputer,kontrolki) i jest pikniecie spod kierownicy dosc glosne ,a pod maska jest pstryk jeden raz jak sie przekreci do konca kluczyk i drugi raz jak sie go pusci (mam filmik ,nagralem miejsce gdzie jest tykanie, i inne dzwieki) czytalem ze cos podobnego moze dziac sie od kostki stacyjki albo rozrusznik niechce dalej wspolpracowac i mam pytanie do was czy wiecie co to moze byc bo ja jestem zielony i nie mam juz nerwow do tego ... Blagam pomozcie !!!

Filmik : http://www.wrzucaj.org/473263
10sekunda : miesjce dzwieku ciaglego, jakby prad przechodzil
27sekunda : miejsce tykania
cinek44
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16 sty 2013, o 22:01
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez mateusz_918 » 19 lut 2013, o 20:23

mi to sie wydaje ze to przez instalacje lpg słychac jak by elektrozawór sie otwierał i zamykał jak by coś odcinało
może

imobilajzer
alarm
bądź sama stacyjka
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

1.4 +LPG Szarpie, spadają obroty, gaśnie

Postprzez zadumany » 20 lut 2013, o 23:57

Witajcie. Mam problem z silnikiem 1.4 96r.
Po odpaleniu silnika pracuje równo na obrotach dochodzących do 1100 ( zimny silnik). Po dodaniu gazu sekundę utrzymuje się na tych obrotach i od razu wskazówka obrotomierza idzie do góry. Gdy się rozgrzeje zaczynają momentami spadać obroty po czym ponownie wraca na właściwe, a nawet lubi zgasnąć. Gdy dodaje gazu gwałtownie bądź szybko, to lubi się dusić, spadają obroty a nawet gaśnie. Lub idą do góry obroty, ale na zasadzie szarpania czyli osiąga 1500 chwilę się utrzymuje na nich przebierając, trochę wyższych obrotów dostanie znów przebiera. gdy przekroczy 2000 zaczyna prawidłowo reagować na dodawany gaz. To samo dzieje się przy włączonej instalacji LPG. Są momenty gdzie silnik zachowuje prawidłowo.

Przewody dziś wymieniłem. Świece 3 lata temu razem z kopułką.
zadumany
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20 lut 2013, o 23:40
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pietrasiak2 » 21 lut 2013, o 09:08

Podaj wpierw kod silnika :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez krzysiek21 » 21 lut 2013, o 16:43

Kolego Wydaje Mi się że pomorze wymiana świec też miałem podobny przypadek ale wymieniłem świece oraz przewody i wszystko wróciło do normy. Dodam ze objawy gasniecia i dławienia też powodują zużyte membrany tylko to na lpg
krzysiek21
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 22:06
Lokalizacja: Ostrów Maz

Postprzez zadumany » 21 lut 2013, o 17:35

Typ silnika to ABD.
Posiadam film jak zachowuje się silnik a dokładniej wskazówka obrotomierza podczas dodawania gwałtownie gazu do końca. Podaj adres mail, to wyślę...
zadumany
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20 lut 2013, o 23:40
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez PabloSBT » 21 lut 2013, o 20:32

nie robiłeś ostatnio czegoś przy aparacie zapłonowym ?? :) temperaturę ci pokazuje prawidłowo 90 stopni podczas jazdy ??
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez zadumany » 21 lut 2013, o 21:25

Temperatura prawidłowa.
Aparatu nie ruszałem
jedynie przewody wysokiego napięcia wymieniłem
zadumany
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20 lut 2013, o 23:40
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pablomed » 22 lut 2013, o 14:44

cinek44, czy jest dość prądu w aku? Spróbuj odpalić na krótko łącząc kawałkiem kabelka śrubę kabla grubego plusowego przy rozruszniku ze stykiem kabla rozrusznika od stacyjki - czerwono czarnego. Rozrusznik powinien zadziałać - wówczas raczej stacyjka do wymiany. Test po wyrzuceniu biegu koniecznie rób żeby nie przejechał cię samochód
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez malapawel » 22 lut 2013, o 23:15

odepnij kostke od sondy lambda ;) ostatnio mialem podobny problem, wymienilem wszystko co mozliwe i na koniec odpialem sonde, po tym zabiegu chodzil jak marzenie, wymienione i dziala :)
malapawel
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 29 sie 2008, o 16:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 16 gości