silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez skolar » 5 mar 2013, o 10:59

koledzy a wiec tak poswiecilem wiecej czasu na diagnostyke tej usterki i wiec tak na bp jednak bylo to samo a mianowicie gdy samochod sie rozgrzal do 90 stopni to zgasl ale gdy go odpalilem i przejechalem jakies dwa kilosy to juz bylo ok wymienilem czujnik temp. i juz nie gasnie natomiast teraz problem z ta sonda na bp tez wystepuje tylko ze samochod nie gasnie a obroty zaczynaja lekko falowac i np. powolic sie podnosza obroty na biegu jalowym to samo na lpg tylko jakby bardziej odczuwlane wieksze wychyly obrotomierza no i czasami zgasnie po odlaczeniu sondy problem znika dodam ze sonda jest nowa z firmy getz nie ukrywam ze byla to najtansza na alledrogo;p

[ Dodano: 2013-03-15, 17:36 ]
odświerzam wymienilem przepustnice i na benzynie juz chodzi normalnie sonda tez sprawna bo tez na benzynie wszystko dziala . bylem z tym u innego gazownika i tez tego nie potrafil wyregulowac i powiedzial ze sonda lambda nie jest wogole podlaczona do komputera lpg
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

 

Postprzez dero686 » 5 mar 2013, o 20:57

umnie na ciepłym silniku węże są twarde od chłodnicy dwa i ten od zbiorniczka dolny są twarde , to normalne że jest w ukłądzie ciśnienie?
czy jest coś zapowietrzone jak sie odpowietrza itd. ?
druga sprawa to temperatura dochodzi nieraz 95stopni i wentylator sie właczy , a nieraz jak sie bardziej dusi to dochodzi do 100stopni i wentylator się właczy ale nie na długo zejdzie 95 i stoi . więc jak sprawdzić ten czujnik temperatury i ten czujnik w chłodnicy ? jak robiłęm zworkę na kostkę od wiatraka to wykryłęm że działają dwa tryby pracy wiatraka , szybki i wolny . czyli wychodzi na to że czujnik w chłodnicy walnięty , jak go sprawdzić ? i czy to cisnienie to normalka ?
dero686
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 15:48
Lokalizacja: kościerzyna

Postprzez PabloSBT » 6 mar 2013, o 20:49

jak masz twarde węże to albo zapowietrzony układ masz albo korek od zbiorniczka za bardzo trzyma ciśnienie jeśli jest wszystko ok nie powinieneś mieć problemu ze ściśnieciem węża dwoma palcami . Teoretycznie układ powinien odpowietrzyć sam jeśli jest sprawny korek zbiorniczka ale praktycznie odpowietrza się odkręcając korek od zbiorniczka i zagrzać samochód tak żeby się włączył wentylator chłodnicy. Ale podczas jazdy też masz wyższą temperaturę czy równe 90??
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez dero686 » 6 mar 2013, o 21:41

tak podczas jazdy silnik nie trzyma temperatury tylko skacze w zakresie 90-100stopni , a jak stanę to po chwili mam 100 i tak trzyma wentylator słąbo daje na 1 trybie tylko... węże twarde , jutro zmienię korek
dero686
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 23 lut 2013, o 15:48
Lokalizacja: kościerzyna

PROBLEM :( przy dodaniu 'gazu' gasnie...

Postprzez Poldek » 11 mar 2013, o 20:33

Witam Panowie!

1.6 ABU LPG

Otoz dzis wystapil mega problem:
- odpalam auto na postoju chodzi normalnie
- przy dodaniu 'gazu' auto gasnie
- odpalam znowu sytuacja sie powtarza
- wbijam delikatne 1 auto jedzie pozniej 2 jedzie nie przekraczajac 40km/h 2000 obrotow
- dodam wiecej "gazu" auto gasnie

co jest grane?
moj-golf/czerwony-mk3-1-6-t34903.html
Mój MK3 RED! Setup na 2012!
Poldek
Fanatyk
 
Posty: 1033
Dołączył(a): 18 kwi 2011, o 22:00
Lokalizacja: Lubin

Postprzez K@mil » 11 mar 2013, o 20:37

hmm wygląda tak jakbyś miał złą dawke gazu ustawioną :) lub zapchany filterek
Filterek kiedy byl wymieniany ? Mysle ze od tego trzeba zacząć...
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Poldek » 11 mar 2013, o 21:05

Nowy reduktor i filterek dostal w tamtym roku dawka LPG byla dobra.
Ale na paliwie tez to sie dzialo dodaje "gazu" gasnie... ehh
moj-golf/czerwony-mk3-1-6-t34903.html
Mój MK3 RED! Setup na 2012!
Poldek
Fanatyk
 
Posty: 1033
Dołączył(a): 18 kwi 2011, o 22:00
Lokalizacja: Lubin

Postprzez rav7 » 11 mar 2013, o 21:18

a jak sonda, dziala? filtr powierza nie powinien az tak wplywac na auto ale warto sprawdzic no i wyczyscilbym tez przepustnice.
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez Poldek » 11 mar 2013, o 21:38

od wezme to pod uwage
bylem w garazu teraz odpalam na paliwie i na LPG butuje go na postoju i nie gasnie
kurde co mu jest gasnie wtedy jak mu sie podoba zglupialem juz
moj-golf/czerwony-mk3-1-6-t34903.html
Mój MK3 RED! Setup na 2012!
Poldek
Fanatyk
 
Posty: 1033
Dołączył(a): 18 kwi 2011, o 22:00
Lokalizacja: Lubin

Postprzez pepi » 11 mar 2013, o 21:43

może cewka?
pepi
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 lip 2012, o 07:18
Lokalizacja: Minsk Mazowiecki

Postprzez rav7 » 11 mar 2013, o 21:46

a przeywa Ci podczas jazdy? Kumplowi walsnie raz odpalal a raz nie, a jak bylo wilgotno to przeywal i chodzil na 3 cylindry, wymienil cewke i wszystko ustalo.
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez Poldek » 11 mar 2013, o 21:49

nie przerywa
hmm cewka wymieniana byla 2lata temu
moj-golf/czerwony-mk3-1-6-t34903.html
Mój MK3 RED! Setup na 2012!
Poldek
Fanatyk
 
Posty: 1033
Dołączył(a): 18 kwi 2011, o 22:00
Lokalizacja: Lubin

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości