silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez K@mil » 11 mar 2013, o 22:05

rav7 napisał(a):a jak sonda, dziala


Oddzielna sonda jest na PB i oddzielna na LPG


Dzieje sie tak na zimnym i na cieplym?
Czujnik temp do sprawdzenia również :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

 

Postprzez Poldek » 12 mar 2013, o 15:24

czujnik temp nowka ma chyba miesiac czasu

na zimnym silniku,wracalem z pracy 100m przejechalem i dodajac "gazu" zaczal zwlanic predkosc malala i zgasl
moj-golf/czerwony-mk3-1-6-t34903.html
Mój MK3 RED! Setup na 2012!
Poldek
Fanatyk
 
Posty: 1033
Dołączył(a): 18 kwi 2011, o 22:00
Lokalizacja: Lubin

silnik zgasł i już nie odpala

Postprzez roomek » 13 mar 2013, o 21:33

Witam. Dziś po pokonaniu 4km silnik zgasł w trakcie jazdy. Tak jakby odcięcie paliwa nastąpiło. Próba uruchomienia auta skończyła się wyładowanym akumulatorem i holowaniem do domu. Zarówno LPG jak i PB jest pod dostatkiem.
Świece,kable,palec i kopułka są prawie nowe, cewka zmieniona 2 dni temu. Iskra na świecach jest.
Dodatkowo zniknęło mi zasilanie przełącznika gazu(tzn. nie palą się żadne kontrolki), nie przełącza się wcale na gaz, czy też nie słychać charakterystycznego "pyknięcia",żadnej reakcji ze strony instalacji. w czym może tkwić problem?
roomek
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 13 lis 2011, o 20:37
Lokalizacja: GD

Postprzez pepi » 13 mar 2013, o 21:35

Rozrząd? czujnik Halla ?
pepi
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 lip 2012, o 07:18
Lokalizacja: Minsk Mazowiecki

Postprzez roomek » 13 mar 2013, o 21:38

mechanik wykluczył obie rzeczy, za problemy z odpalaniem wskazuje przepustnicę. ale z gazem nie ma pojęcia co się stało
roomek
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 13 lis 2011, o 20:37
Lokalizacja: GD

Postprzez Opik » 14 mar 2013, o 00:10

próbuje w ogóle zaskoczyć czy tylko hetłasz rozrusznikiem? Czy totalnie nic się nie dzieje po przekręceniu kluczyka ?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 14 mar 2013, o 09:19

Sprawdź przekaźnik sterowania silnikiem, bezpieczniki, oraz 2 bezpieczniki od instalki LPG między aku a sterownikiem.Potem sprawdź czy jak włączysz zapłon to dostaje prąd do wtrysku kostka 4 piny 2 zew termometr 2 wew wtrysk bodajże jak pamietam :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Odpala i gaśnie, odpala i gaśnie

Postprzez MasterChef » 17 mar 2013, o 22:34

Witam wszystkich, jestem nowym forumowiczem z racji tego że pare dni temu kupiłem sobie pierwszego golfa, (wszystkich forumowiczów pozdrawiam i życzę miłej współpracy), mój golf III 1.6 na monowtrysku podczas odpalania po nocnym postoju odpala i gaśnie, odpala i gaśnie, odpala i gaśnie, przy dodaniu gazu nie trzyma równo obrotów, po puszczeniu pedału spada do zera i gaśnie, ponownie odpalam i dodaje gaz, trzymam go przy 2-3 tysiącach i po puszczeniu gazu gaśnie. Kilkanaście minut zabawy w pedałowanie i można przełączyć na gaz ( bo przy odpaleniu na gazie dzieje sie to samo co na PB). W dodatku po męczącej zabawie i ogromie rzuconych przekleństw oraz przełączeniu się na gaz, podczas wciskania pedału sprzęgła do zmiany biegu, obroty rosną nawet do 2500tys obr. wrzucenie biegu i silnik hamuje obroty, znow wciśnięcie sprzęgła i obroty do góry. Nie wiem co to może być, nie znam się na Golfach, autko jak już odpali to jeździ się super, innego auta już nie chce ale nurtuje mnie problem z odpalaniem. Pojawia się pytanie : "co to może być ? co warto sprawdzić (jak to sprawdzić)?, na co zwrócić szczególną uwagę ?
Z góry dziękuję za odpowiedzi i jeszcze raz wszystkich pozdrawiam.
Golf III 1994r. !.6 Bp + LPG
MasterChef
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 mar 2013, o 22:18
Lokalizacja: Kożuchów(LUBUSKIE)

Postprzez pietrasiak2 » 18 mar 2013, o 08:46

Zrób test na zimnym silniku :
Zrób reset ECU tzn odłącz aku na parę minut i wypnij wtyczkę z czujnika cieczy chłodzącej taki 4 pinowy ten na foto
http://www.google.pl/imgres?q=czujnik+t ... =161&ty=93
Podłącz klemy i spóbuj odpalić , napisz czy odpala czy dalej to samo,
jak nie to będzie trzeba sprawdzić pracę silnika krokowego , ale najpierw to :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez MasterChef » 18 mar 2013, o 10:25

Zrobiłem tak jak mówiłeś, odpiełem AKU i wyczepiłem czujnik, niestety cały czas to samo, po lekkim rozgrzaniu silnika ( cały czas pedałująć bo i naczej zgaśnie) przełączyłem na gaz i zgasł, ale za drugim razem odpalałem go z gazu i zaskoczył, złapał 2000obr, zrobiłem małą trasę i cały czas silnik trzyma przy jałowcu i sprzęgle 2000obr, po którymśtam odpaleniu złapał 700-800obr, tak nisko że silnik prawie gaśnie, już sam nie wiem co może być tego wszystkiego przyczyną
Golf III 1994r. !.6 Bp + LPG
MasterChef
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 mar 2013, o 22:18
Lokalizacja: Kożuchów(LUBUSKIE)

Postprzez pietrasiak2 » 18 mar 2013, o 10:31

Sprawdź czy wysuwa się silnik krokowy (czy wogule chodzi brzęczy ) jeśli nie ma na nim reakcji to przeczyść go może ruszy jeśli nie to do wymiany
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez PabloSBT » 18 mar 2013, o 10:32

sprawdź przy silniku krokowym jest podpięta wtyka i czy nie wisi tam żaden kabelek a silnik krokowy znajduje się w tym miejscu i sprawdź jeszcze czy masz podpięte wężyki z tyłu za wlotem do przepustnicy
Obrazek
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Poprzednia stronaNastępna strona

- - - biała cegła dekoracyjna na ścianę



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

cron