silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez mlodystm » 13 kwi 2013, o 00:28

Tak podstawa wtrysku walnięta puszcza powietrze i będzie Ci falował na obrotach, mało tego przy redukcji na skrzyzowaniu/rondzie zacznie Ci szarpać, albo odrazu zgaśnie. Miałem to u siebie
mlodystm
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 12:39
Lokalizacja: ok.Trójmiasta

 

Postprzez PabloSBT » 14 kwi 2013, o 10:47

dobrze było by jeszcze podpiąć pod komputer i sprawdzić czy nie ma zwarcia czujnika temperatury odłącz minusową kleme na 5 min jeszcze żeby będy sie skasowały jak są jakieś :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Asparte » 17 kwi 2013, o 20:32

Problem jest jeszcze tego typu, żena wolne obroty na benzynie dochodzą do 2000, gdzie po przelaczeniu na gaz wolne obroty mieszcza sie w zakresie 900-1100. Dodatkowo na gazie czasem gasnie.
Podejrzewam padnięty tps albo krokowiec, dobrze kombinuje?
Asparte
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 20 lis 2012, o 20:49
Lokalizacja: S-ki

Postprzez P1t3r » 18 kwi 2013, o 10:56

Problem z ssaniem rozwiazalem dzieki tematowi ktory juz wygasl http://www.golf3.pl/topic...nie-vt41066.htm Wymienilem zawór par paliwa (nr prawdopodobnie 0280142310) i filtr weglowy (nr 171201813) i wszystko gralo.

Jesli masz mozliwosc to wymien filtr weglowy, znajduje sie za prawa lampa (patrzac z siedzenia kierwoscy) jak zobaczysz pod zderzak to bedziesz widzial czarna puche, Jesli nie masz bardzo zglebionego auta to dasz rade wymienic filtr bez sciagania zderzaka tylko potrzebujesz krotki albo skosny/zakrzywiony srubokret krzyzak. Stary filtr byl tak zaje..ny ze nie dalem rady go przedmuchac, po zalozeniu nowego(ori uzywki) wszystko gra. Wczesniej mialem taki sam problem jak ty, po odpaleniu auta obroty spadaly do 200-300 i musialem wciskac pedal gazu. Przed tym wymienialem doslownie wszystko kable WN, kopulke, palec, cala przepustnice, swiece i nic. Mam nadzieje ze jak wymienisz ten filtr i zawor wszystko bedzie gralo:D Powodzenia
Avatar użytkownika
P1t3r
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 09:16
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Asparte » 19 kwi 2013, o 19:51

TPS wymieniony i na benzynie trzyma łądnie 1200. PRoblem jest teraz z gazem, bo trzyma w granicach 600-700, potrafi spaść nawet do 300rpm. Da sie cos z tym zrobic, czy trzeba uderzać do gazownika?
Asparte
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 20 lis 2012, o 20:49
Lokalizacja: S-ki

Postprzez Pawełgolfgreen » 20 kwi 2013, o 17:42

kolego u mnie było tak
na LPG obroty stałena 2k, na PB skaczące od 900 do 1100k. po wymianie silniczka krokowego wróciło do normy :-)
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Asparte » 20 kwi 2013, o 20:40

Krokowiec wymieniony. tps też i dalej to samo. Wymienię jeszcze filtr od gazu, bo znając życie ledwie smiga.
Asparte
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 20 lis 2012, o 20:49
Lokalizacja: S-ki

Postprzez greg001 » 21 kwi 2013, o 04:05

kolego sprawdź sondę lambda tj. odłącz ją i zobacz czy poprawi się - jak tak to jest sonda do wymiany - ja tak miałem
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PabloSBT » 21 kwi 2013, o 13:44

ale jak się zagrzeje to też trzyma 1200 na benzynie?? wykluczyłeś lewe powietrze?? bo być może łapie lewe powietrze i dla tego te obroty tak latają miałeś kiedyś tak że samochód sam gazu dodawał?? pod komputerem nie ma żadnych błędów??
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Asparte » 21 kwi 2013, o 15:20

Na ciepłym silniku wolne obroty mieszczą sie w przedziale 1800-2000. Kwestia niskich obrotów na gazie to wymiana filtra, bo dzis jak go sprawdzałem to nadaje się tylko i wyłacznie do wymiany(cały zasyfiony). Wczoraj samochód został zawieziony do mechanika, do ustawienia. Tu mnie troszeczkę zdziwko złapało, bo mechanik pwoiedział, że ten egzemplarz nie ma komputera, tylko jest ustawiany na czujnikach. Owy mechanik powiedział, że czujnik temperatury cieczy, który kupiłem za 40 zł do niczego sie nie nadaje i ze trzeba oryginał za ponad 100zł. Jedyny plus tego ustawiania to to, że przestał gasnąć na gazie. W tygodniu postaram się wymienić ten filterek od gazu. Pomału zaczynam tracić cierpliwość do tego samochodu.
Asparte
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 20 lis 2012, o 20:49
Lokalizacja: S-ki

Postprzez adams » 22 kwi 2013, o 19:17

Asparte napisał(a):Na ciepłym silniku wolne obroty mieszczą sie w przedziale 1800-2000


Moj na cieplym trzyma rowne 1000 mniej !i uwierz mi że i Twoj powinien :-o

[ Dodano: 2013-04-22, 18:25 ]
Asparte napisał(a):mechanik pwoiedział, że ten egzemplarz nie ma komputera


chcialoby sie powiedziec zmien mechanika.... ale ....

Asparte napisał(a):Owy mechanik powiedział, że czujnik temperatury cieczy, który kupiłem za 40 zł do niczego sie nie nadaje i ze trzeba oryginał za ponad 100zł


Tutaj powiedział prawdziwa prawdę czyli że podroby ze sklepu sie do 4 liter nadaja, jednak koledzy cos wspominali o stronce w necie gdzie oryginaly za 1/3 ceny serwisowej mozna dorwac. Ile w tym prawdy nie mam pojecia, ale piszą że im działa, więc może warto zaryzykowac :?:

Skoro silnik 1.6 ABU nie ma komputera (ECU - sterownika silnika) to zapytaj go co to jest za wtyczka co siedzi obok popielniczki :lol: Bo jesli twierdzi ze nie masz komputera to widocznie fabryka dla jaj OBD II Ci zamontowała :D

Jeden z moich mechaników też mi powiedział "haha ... komputer .... niby jest ale co on tam ma za znaczenie w tym silniku..." no to mu uswiadomilem ze chyba jednak "troche" sie przydaje i niech mi go nie wyrzuca bo sie do niego juz przywiazalem emocjonalnie :lol:
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Asparte » 23 kwi 2013, o 21:01

Kolejny dzień, kolejne jaja. Wymieniłem dziś pękniętą obudowę termostatu(tę z króccem, do którego wchodzi czujnik temperatury cieczy), przez którą uciekał płyn chłodniczy i nagle na gazie zaczęły dziać sie rzeczy dziwne. Mianowicie zatrzymując się na kilku skryzowaniahc zauważyłem, że raz wolne obroty wynosza 1600 a innym razem nawet 1800 rpm. Przy 1800rpm na gazie benzyna wisi na prawie 2200rpm.

Filtr od gazu jeszcze nie ruszany(kupiony, ale JESZCZE nie wymieniony).
Asparte
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 20 lis 2012, o 20:49
Lokalizacja: S-ki

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości