silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Simon » 8 sie 2013, o 23:07

ok , dzięki :D
Avatar użytkownika
Simon
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 25 sty 2013, o 18:32
Lokalizacja: małopolska KTA

 

Postprzez łukasz1983 » 8 sie 2013, o 23:10

A jak masz powiecmy pół butli gazu i zgasisz go po jeździe odpalasz na bp,przełączasz na lpg i też gaśnie?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Simon » 9 sie 2013, o 19:58

nie , jesli zatankuje do pełna butle to wtedy zgasnie i pozniej nie przezuci dopiero jak dojade do domu 15 km to wtedy sprubuje i przezuci
Avatar użytkownika
Simon
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 25 sty 2013, o 18:32
Lokalizacja: małopolska KTA

Postprzez łukasz1983 » 9 sie 2013, o 22:50

Kolego jest takie prawdopodobieństwo,że to czujnik temperatury reduktora szwankuje,ale to tylko gdybanie.
Jak nie masz kabla do lpg to jedź do gaziarza niech to obluka.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Simon » 10 sie 2013, o 13:45

byłem wczoraj u gaziarza i stwierdzil ze to jakis elektorzawor na butli , ale zrobi to dopiero pod koniec tygodnia przyszlego , bo czasu nie ma , ale i tak mysle ze to ten czujnik temperatury
Avatar użytkownika
Simon
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 25 sty 2013, o 18:32
Lokalizacja: małopolska KTA

Postprzez pablomed » 10 sie 2013, o 14:28

napewno nie czujnik, nie przełączyłby sie system na LPG tylko chodził na benzynie . Może zawór (dwa sa ), może filterek LPG, może zużyty reduktor,
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez kebs » 10 sie 2013, o 16:45

Koleś dosłownie 2 dni temu, to samo miał. Nie szukał, ani nie czekał - od razu parownik wymienił i sie naprawiło.
Avatar użytkownika
kebs
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 lip 2012, o 19:07
Lokalizacja: Andrychów

Postprzez Simon » 12 sie 2013, o 13:48

dziś bylem u następnego i stwierdzil ze to najprawdopodobniej ten zawór caly na butli , zobaczymy czy to to
Avatar użytkownika
Simon
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 25 sty 2013, o 18:32
Lokalizacja: małopolska KTA

Postprzez tomasz291 » 12 sie 2013, o 23:09

Sprawdż krokowca od gazu czy się nie skleił miałem to samo po wyczyszeniu wd-40 idzie 3min.roboty syf podaje już z parownika bo też pewnie w środku zasyfiony i takie efekty...
Avatar użytkownika
tomasz291
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 14:09
Lokalizacja: czechowice-dziedzice

Silnik Gasnie na biegu jałowym

Postprzez krisss.79 » 17 sie 2013, o 15:17

Witam Problem zaczał sie wczoraj gdy jechałem na ryby ,stanełem nad woda i obroty na gazie byly niskie na poziomie 700, 800 obr,na benzynie dzieje sie to samo.Zgasiłem auto ,i juz wogole nie moglem go odpalic nie dodawajac gazu,obroty spadaja do 200 i silnik gasnie,dzieje sie to tak samo na benzynie jak i na gazie.Myslalem ze to wina czujnika ,dzis wymieniłem i jest dalej to samo,caly uklad zaplony sprawdzilem ,swiece suche ,wiec mieszanka dobra,sprawdzalem dolot i weże podcisnieniowe i wydaja sie ok .
Macie jakies pomysly ?????
Silnik 1,4 Abd + gaz
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez mlodystm » 18 sie 2013, o 22:23

Ja miałem tak jak parownik mi się nie dogrzewał. Tyle, ze mi uciekała woda ze zbironiczka, bo płynu już mi się nie opłacało lać i wina była pęknięta uszczelka pod głowica. Wymiana i płyn chłodniczy trzyma, zrobilem 1400km i jest dalej norma płynu
mlodystm
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 12:39
Lokalizacja: ok.Trójmiasta

Postprzez krisss.79 » 19 sie 2013, o 16:56

Panowie pomózcie,silniczek krokowy wymieniony i dalej to samo,gasnie tylko na biegu jałowym,gdy sie rozgrzeje nie gasnie ,ale obroty utrzymuja sie na 700 albo nizej.Zauważyłem ze ten przewód gumowy co jest połaczony z termostatem przy filtrze powietrza gdy uda mi sie go odpalic ,przewod jest miekki tzn nie ma w nim powietrza,sprawdzałem wszystkie weżyki podcisnienia i wydaja sie być ok .Nie wiem juz za co sie zabrac ,moze miał ktos podobny problem.
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron