xGabrys, kolego pasuje ci tylko przepływomierz od silnika 2E niestety jest drogi ciężko poniżej 3 stówek dostać, prędzej 350 a wyjątkowo poniżej 300. Przepływomierz w 2E niema nic do regulacji, bardzo podobny w z wyglądu identyczny jest do golfa II tylko w rogu u góry ma pod korkiem śrubę regulacyjną do ustawiania mieszanki - taki jest tańszy ale nie będzie dobry. Można taki przepływomierz próbować naprawić o ile przyczyną jest skrzywienie ośki klapki co się zdarza od wybuchu LPG. Jak dobrze poszukasz w moich postach to coś o tym napisałem bo kilka naprawiałem. Natomiast jak tata próbował zdejmować pokrywkę i pod nią zmieniać naciąg sprężyny - to już po ptokach, raczej dobrze tego nie ustawi się chyba tylko mając drugi sprawny do porównania
Adamus66, uznanie - bystry jesteś nie zauważyłem braku wtyczki.
Wodzę teraz potaniały przepływki , dla ciebie ma mieć na końcu numeru fabrycznego literkę B lub C , bez literki jest od golfa II nie pasuje
czyli 037 906 301B lub 037 906 301C
np :http://allegro.pl/przeplywomierz-vw-passat-b3-b4-audi-vw-golf-iii-3-i3611723451.html
http://allegro.pl/przeplywomierz-golf-i ... 65260.html tu masz podany drugi numer tzw Boschowski