silnik gasnie w jeździe

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

silnik gasnie w jeździe

Postprzez niki » 4 gru 2008, o 18:48

od jakiegoś czasu mam problem samochód gaśnie na benzynce jak i gazie. Otóż, przy rozgrzanym silniku, po przejechaniu kilku lub kilkunastu kilometrów, samochód traci obroty błyskawicznie po chwili zaczyna migac kontrolka olejowa a pochwili zapalają sie inne. zjeżdzam na pobocze. przez około 10 minut samochodu nie da sie odpalić :cry: , po czym łapie bezproblemowo. czasamo jest tak że jedzie przez kolene kilkanascie kilometrów i nic mu nie jest, ale ostatnio problem sie nasilił i nawet jak zapali to po chwili gasnie :shock: .dodaje że wymieniłem pompke paliwa wraz z filtrem, świece, kable, cewke zapłonową a zaraz ide wymienic olej i przeczyścic krokowca.Czy może to być coś z cisnieniem oleju, jakiś związek?? silnik ma troche przecieki przy uszczelkach, płyn chłodniczy zalałem do pełna chuć tysz ma przecieki ale przy obejmach, jestem biednym studentem i niechciałbym sie pchac w koszty za bardzo :kwasny: , i uprzejmie prosze o jakieś namiary co to może być :niepewny: bŁagam o pomoc!!miałem to wysłać 3 dni temu ale mi neta odcieli ;), przez te 3 dni wywnioskowałem że coś w samochodzie se nagrzewa albo przegrzewa i odcina mi zapłon.. bo na zimno pali bez problemowo, tylko jak pojeździ troche to gasnie.. a jak zgaśnie to na amen, aż do wystygniecia około 2,5 godz- przez te 3 dni tak miałem ..w miasto sie jusz nie pcham ;)
niki
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2 gru 2008, o 11:51
Lokalizacja: lublin

silnik gasnie w jeździe

 

Postprzez pablomed » 4 gru 2008, o 19:10

nie piszesz typu silnika, ale prawdopodobnie trzeba zmienić czujnik halla przy aparacie zapłonowym albo cały aparat z używek razem z tym czujnikiem.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez morsdicti » 4 gru 2008, o 19:18

tak jest w benzynie to najprawdopodobniej czujnik halla (ja miałem, mam zresztą do tej pory taki objaw tylko że w dieslu), zasiegałem opinii w różnych źródłach i niestety powodów może być masa: elektrozawór zatrzymania silnika (stop), czujnik halla, coś ze stacyjką, przekaźnik, masz immobilajzer ? no to to też może być przyczyna, pompa może podawać złe ciśnienie jak go przyciśniesz na obrotach po pewnym czasie zgaśnie, zobacz czy masz na odwrocie od filtra od razu jak zgaśnie benzyne ... .

Ja jak dam dla swojego klekota ostro po obrotach specjalnie przeciągne go na trójce po mieście na wysokich obrotach tak aby dobrze go "przepchało" że tak powiem, to po pewnym czasie zgaśnie, od tygodni z tym walcze i nie moge dojść co to, w benzynie jest większy problem niż w moim 1.9D bo u Ciebie ma się co zepsuć u mnie natomiast nie he bo to konstrukcja cepa ...
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez niki » 4 gru 2008, o 20:20

dzieki chłopaki :-) , jutro sprawdze to ... a tak dokładniej przy aparacie zapłonowym to to jest dzie? :hyhy: dzies przy cewce, kopułce? immobilajzara nie maju ja, golfik z 94r 75kucy w porywach do 40stu :oops: ledwo mu wspomoaganie czasem chodzi .. jak to ...to flacha ze mnie leci :hyhy: ale jak macie jeszcze jakieś pomysły to piszcie ;-)
niki
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2 gru 2008, o 11:51
Lokalizacja: lublin

Postprzez pablomed » 4 gru 2008, o 20:54

przy kopułce, to coś z czego wychodzi wtyczka z 3 kablami.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez seb » 4 gru 2008, o 23:43

niki, posluchaj jesli Ci sie to zdazy a nie chcesz stac. wyciagniej ta wtyczke na chwile ( wtyczka przy kopulce ta z trzema kablami ) odczekaj i wloz ja spowrotem, to troche przyspieszy czekanie, Co do calego aparatu polecam jesli chcesz zaoszczedzic wlozyc caly aprat niz bawic sie samym czujnikiem ( ja placilem za caly aprat z zalozeniem jakies 200 zl z kawalkiem ) zrobilem na tym wynalazku jeszcze jakies 20 000 i nie sprawial mi zadnych problemow potem golfa sprzedalem i jak mi wiadomo jezdzi do tej pory, polecam wizyte u jakiegos elelktryka, powodzenia w naprawie.
seb
 

Postprzez Darek76 » 17 gru 2008, o 10:40

moim skromnym zdaniem. Miałem podobne problemy- spróbuj wymienić czujnik temperatury płynu chłodzącego. U mnie pomogło.
Darek76
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 16:05
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez K@iTO » 27 gru 2008, o 21:57

Miki Jak to się skończyło? przeszedł problem sam? czy wymiana aparatu pomogła?

Odpowiedź proszę bo również mam ten problem.
Nie zależnie od obrotów nagle auto traci moc nie reaguje na wciskanie pedału gazu nawet do maxa nie gaśnie tylko dla tego ze leci na biegu ... Po za trzymaniu muszę go 3 do 5 razy zakręcić i odpala potem mogę jechać przez 2-5 km i to samo...

Pozdro czekam...
K@iTO
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27 lis 2008, o 20:59
Lokalizacja: Sari

Postprzez seb » 28 gru 2008, o 01:32

Sprobuj patentu z wtyczka, jesli po wyjeciu i odczekaniu chwili odpala odrazu tzn ze czujnik halla sie zawiesza, a najlepiej przeczytaj temat od poczatku i zastosuj sie do porad.
seb
 

Postprzez $kubi » 28 gru 2008, o 01:39

jeśli gaśnie Ci przy niskim stanie paliwa częściej niż przy pełnym baku to jak zgaśnie odkręć kurek i sprawdź czy zapali - ja miałem taki motyw, dużo osób pisze że czujnik halla a u mnie pomimo tego że wykryło błąd czujnika to po wymianie nadal gasł i znów pojawił się błąd (150zł w błoto), wymieniłem przekaźnik od pompy i od sterowania silnikiem i problem znikł jak ręką odjął a wyszło mnie to coś 40zł :)
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez stachu12343 » 4 lip 2010, o 11:44

przekaźnik sterowania silnikiem to jaki ma numer?????
stachu12343
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 20:34
Lokalizacja: KIELCE

Postprzez pablomed » 4 lip 2010, o 13:23

W czym? ABU niema, jest w wielopunktach, nr 30, trzeci od lewej górny rząd przekaźników
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości

cron