silnik gasnie w jeździe

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

silnik gasnie w jeździe

Postprzez niki » 4 gru 2008, o 18:48

od jakiegoś czasu mam problem samochód gaśnie na benzynce jak i gazie. Otóż, przy rozgrzanym silniku, po przejechaniu kilku lub kilkunastu kilometrów, samochód traci obroty błyskawicznie po chwili zaczyna migac kontrolka olejowa a pochwili zapalają sie inne. zjeżdzam na pobocze. przez około 10 minut samochodu nie da sie odpalić :cry: , po czym łapie bezproblemowo. czasamo jest tak że jedzie przez kolene kilkanascie kilometrów i nic mu nie jest, ale ostatnio problem sie nasilił i nawet jak zapali to po chwili gasnie :shock: .dodaje że wymieniłem pompke paliwa wraz z filtrem, świece, kable, cewke zapłonową a zaraz ide wymienic olej i przeczyścic krokowca.Czy może to być coś z cisnieniem oleju, jakiś związek?? silnik ma troche przecieki przy uszczelkach, płyn chłodniczy zalałem do pełna chuć tysz ma przecieki ale przy obejmach, jestem biednym studentem i niechciałbym sie pchac w koszty za bardzo :kwasny: , i uprzejmie prosze o jakieś namiary co to może być :niepewny: bŁagam o pomoc!!miałem to wysłać 3 dni temu ale mi neta odcieli ;), przez te 3 dni wywnioskowałem że coś w samochodzie se nagrzewa albo przegrzewa i odcina mi zapłon.. bo na zimno pali bez problemowo, tylko jak pojeździ troche to gasnie.. a jak zgaśnie to na amen, aż do wystygniecia około 2,5 godz- przez te 3 dni tak miałem ..w miasto sie jusz nie pcham ;)
niki
Berbeć

silnik gasnie w jeździe

Postprzez pablomed » 4 gru 2008, o 19:10

nie piszesz typu silnika, ale prawdopodobnie trzeba zmienić czujnik halla przy aparacie zapłonowym albo cały aparat z używek razem z tym czujnikiem.
pablomed
Members

Postprzez morsdicti » 4 gru 2008, o 19:18