Silnik przerywa, pomocy ! ;/

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez johnny730 » 8 gru 2013, o 12:53

cewka niemiecka nie pamietam firmy.
johnny730
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 gru 2013, o 11:43
Lokalizacja: Przemyśl

 

Postprzez walter5 » 8 gru 2013, o 20:14

ja mam kolego to samo jak jezdze z wpieta wtyczka do przepustnicy to szarpie jak jade itd dlatego jezdze bez wtyczki wpietej aczkolwiek ostatnio lekko poruszałem hallem i mi auto zgasło i potem zas lekko pukłem i gasnie podejrzewam ze hall przerywa i szarpie nim. A wymieniałem tez wszystko w przyszłym miechu wymienia cały aparat z hallem i zobaczymy. Wiec może sprawdz halla tez.
walter5
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 11 kwi 2013, o 16:18
Lokalizacja: M-ce

Postprzez Szheyk » 8 gru 2013, o 23:55

SENTECH badziewstwo , nie polecam
zobacz czy wszystko ok z przepustnicą , sprawdz czy odma nie zapchana
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Postprzez Poznan » 17 gru 2013, o 18:26

Witam szanownych forumowiczów.
Podepnę się pod temat ponieważ problem mam podobny do opisywanego. Mianowicie sytuacja u mnie wygląda następująco:
Silnik 1.6 ABU + lpg
Objawy pojawiły się 2 tygodnie temu.
Odpalam rano silnik (benzyna) chodzi równo i bez zastrzeżeń, ruszam do roboty. Po 2-4 minutach rozgrzewania (podejrzewam że jakieś 30-40 stopni) auto zaczyna szarpać. Jak przerzucę na luz to gaśnie. Jeśli wcisnę pedał gazu bardziej to przyspiesza do momentu wyrównania prędkości, wtedy znowu szarpie i tak w kółko. Silnik gaśnie TYLKO na benzynie i TYLKO bez prześpieszania. Jeśli jednak przy pierwszych objawach szarpania przerzucę na gaz to auto chodzi dobrze i nie gaśnie. Świece, cewka, krokowiec wymieniane w sierpniu. Czujnik temperatury płynu wymieniony 3 dni temu. Jeśli ktoś może mi pomóc, to bardzo proszę o poradę.
Avatar użytkownika
Poznan
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 10:37
Lokalizacja: Płock

Postprzez łukasz1983 » 17 gru 2013, o 20:04

Poznan, Jakie ciśnienie daje pompa?Kiedy zmieniony filtr paliwa?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Dery » 17 gru 2013, o 22:17

Johnny,
Miałem DOKŁADNIE ten sam problem i dokładnie tak samo przerabiałem go jak ty. U mnie winna okazała się listwa wtrysków od gazu. Po prostu zapchała się - zablokowała. Jeden z wtrysków był cały czas otwarty i auto dostawało cały czas gaz. Skutkowało to problemami i na lpg i na pb. Wystarczyło przeczyścić listwę. Po ponownym założeniu nawet regulacja nie była potrzebna.
Avatar użytkownika
Dery
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 22 lip 2012, o 18:20
Lokalizacja: Ś-ca

Postprzez Poznan » 18 gru 2013, o 15:41

łukasz1983 filtr paliwa na pewno 3 lata nie wymieniany (tyle czasu mam samochód). Nie wiem w jakim jest stanie. Musze się za niego zabrać wkońcu. Ciśnienie paliwa sprawdzić przy przepustnicy palcem? Zastanawiałem się właśnie nad tymi dwoma elementami. Ale czy przy głębszym wciskaniu pedału gazu, tym bardziej, powinno brakować paliwa?

Dostrzegłem jeszcze jeden być może istotny szczegół. Gdy silnik szarpie i kicha, odłączam czujnik temperatury cieczy, obroty się wyrównują i auto nie gaśnie.
Avatar użytkownika
Poznan
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 10:37
Lokalizacja: Płock

Postprzez łukasz1983 » 19 gru 2013, o 17:49

Poznan napisał(a):Czujnik temperatury płynu wymieniony 3 dni temu.
Jaki kupiłeś czujnik?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Poznan » 20 gru 2013, o 08:03

Tak wymieniłem dokładnie w niedziele, bo właśnie po odpięciu silnik nie gasł. Czujnik z niebieskim paskiem firmy MEYLE-go o ile dobrze pamiętam. Dzisiaj wymieniam filtr paliwa tak jak mówiłeś, poza tym szmat czasu był nie wymieniany. Już kupiłem FILTRON-a to chyba dobry będzie co?
Avatar użytkownika
Poznan
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 10:37
Lokalizacja: Płock

Postprzez prezesik » 20 gru 2013, o 11:47

Poznan napisał(a): Już kupiłem FILTRON-a to chyba dobry będzie co?
dobry będzie
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Gesiu_15 » 20 gru 2013, o 16:15

filtron szmelc , lepiej z Manna :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Poznan » 11 sty 2014, o 00:54

Niestety muszę kontynuować temat :( Filtr paliwa wymieniony, ciśnienie paliwa okej. Czujnik temperatury też wymieniony. Objawy nie zniknęły :( Mam dodatkowy problem bo nie mam łączności z komputerem żeby odczytać błędy. Z systemem ABS jest łączność. Gdzieś coś wyczytałem że odłączanie radia pomaga, czy to prawda czy tylko mit?
Avatar użytkownika
Poznan
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 10:37
Lokalizacja: Płock

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości