Silnik przerywa, pomocy ! ;/

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Silnik przerywa, pomocy ! ;/

Postprzez johnny730 » 8 gru 2013, o 12:02

Witam wszystkich jestem nowy. Mam problem ze swoim golfem, silnik 1,8 wielopunktowy wtrysk benzyna+lpg.
Problem polega na tym że ostatnimi czasy nie ma siły jechać bo przerywa. Ruszając 1,2,3,4,5 idzie ale gdy zacznę hamować silnikiem i spadną obroty poniżej 2 tys przerywa, i tak aż do 3,5/4 tys(różnie). słychać jak by chodził na 3 baniaki i w pewnym momęcie złapał na 4.
nierówno pracuje na wolnych. Problem występuje na benzynie i lpg tak samo.
Pomóżcie ! z góry dziękuję. :-)
johnny730
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 gru 2013, o 11:43
Lokalizacja: Przemyśl

Silnik przerywa, pomocy ! ;/

 

Postprzez łukasz1983 » 8 gru 2013, o 12:11

johnny730, W jakim stanie są kable WN,świece,kopułka i palec rozdzielacza?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez johnny730 » 8 gru 2013, o 12:12

Świece, kopułka, przewody WN wymienione jakieś 1000km temu.
Tego palca nie wymieniałem gdyż był w dobrym stanie, nie wypalony.
johnny730
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 gru 2013, o 11:43
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez łukasz1983 » 8 gru 2013, o 12:13

johnny730, Przewody jakiej firmy
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez johnny730 » 8 gru 2013, o 12:17

Przewody SENTECH, świece NGK 3 elektrodowe, a kopułka nie pamietam.
johnny730
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 gru 2013, o 11:43
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez łukasz1983 » 8 gru 2013, o 12:21

johnny730, sentech to towar z najniższej pułki.
Sprawdź je w nocy czy nie mają przebicia.Maska w górę pryskasz przewody wodą i obserwujesz czy iskrzą.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez johnny730 » 8 gru 2013, o 12:24

Wydaje mi się że nie mają bo, nie świecą, ani nie kopią, ale dzięki za radę :) spróbuje tak zrobić . a to nie może być wina sondy lambdy, potencjomtera przepustnicy ? dodaję że czasem potrafi trzymac obroty przez chwilę 2 tys, takie właśnie to dziwne z tymi 2 tys. np jadę i wrzucam luz a silnik pracuje na tych obrotach przez ok 10 s.
johnny730
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 gru 2013, o 11:43
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez łukasz1983 » 8 gru 2013, o 12:31

johnny730, Co do trzymania tych obrotów to może łapać lewe powietrze.
Sprawdź to w ten sposób:
Odpal silnik i na wolnych obrotach fuknij plakiem w okolice wtrysku,jak obroty pójdą w górę,to masz nieszczelność (prawdopodobnie sparciała podstawa wtrysku)
Jak nie to winny może być krokowiec.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez johnny730 » 8 gru 2013, o 12:34

Plakiem próbowałem już i obroty nie skaczą w górę. trzyma te same, a ten silnik krokowy, w jakich cenach chodzi i jak to sprawdzić, jest on odpowiedzialny za przerywanie?
i powiedzcie mi jak fachowo nazywa się ten model silnika? bo nie mogę znaleźć
model silnika 1.8 wielopunktowy wtrysk
johnny730
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 gru 2013, o 11:43
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez łukasz1983 » 8 gru 2013, o 12:43

johnny730, Krokowy za przerywanie nie odpowiada.
Co do wieszania się obrotów to może być wina brudnej przepustnicy.
A co do przerywania to winna może być cewka WN.
Najlepiej jakbyś podmienił na inną (sprawną)
A żeby sprawdzić jakie masz oznaczenie silnika to zajrzyj do bagażnika,podnieś wykładzinę i na tylnej ściance jest naklejka a na niej pisze między innymi oznaczenie silnika.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez johnny730 » 8 gru 2013, o 12:45

zapomniałem dodać cewka nowa, 4 dni temu wymieniona bo stara się spaliła, tylko że ten problem pojawił się nagle.
johnny730
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 gru 2013, o 11:43
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez łukasz1983 » 8 gru 2013, o 12:49

johnny730, Jaka ta cewka ori,czy jakiś chińczyk?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości