silnik

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

silnik

Postprzez arturo8383 » 22 paź 2012, o 23:14

witam koledzy mam jeszcze jeden problem a mianowicie jak włączam zapłon to jest dosc odczuwalne szarpniecie silnikiem.co to moze byc za przyczyna!!!
arturo8383
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4 cze 2012, o 14:13
Lokalizacja: Świętokrzyskie

silnik

 

Postprzez Paweu » 22 paź 2012, o 23:42

wywalone poduchy silnika
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez prezesik » 23 paź 2012, o 00:44

Szarpnięcie tuż po przekręceniu stacyjki ale jeszcze przed uruchomieniem silnika?
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez trollu » 23 paź 2012, o 01:08

jeżeli to szarpnięcie jest na zapłonie ale przed rozruchem to kostka stacyjki pewnie na wykończeniu, jeżeli przy kręceniu rozrusznikiem to pewnie poduchy
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez arturo8383 » 23 paź 2012, o 22:42

szarpniecie przez uruchomieniem silnika. :!:
arturo8383
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4 cze 2012, o 14:13
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Postprzez trollu » 23 paź 2012, o 23:36

czyli rozumiem że przekręcasz kluczyk i jest szarpnięcie, przekręcasz do końca i dopiero odpalasz normalnie silnik? wg mnie kostka stacyjki do wymiany
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablos » 24 paź 2012, o 00:01

też mam podobnie jak zbyt mocno przekrece kluczykiem to szarpnie ale jak delikatniej to normalnie włacza się zapłon więc to wina wyrobionej kostki stacyjki ale mi tam to nie przeszkadza w użytkowaniu auta chyba że u ciebie jest całkiem wyrobiona więc do wymiany
pablos
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 01:18
Lokalizacja: Chełm

Postprzez trollu » 24 paź 2012, o 00:20

pablos napisał(a):ale mi tam to nie przeszkadza w użytkowaniu

mi tez nie przeszkadzało dopóki auto nie przestało reagować na przekręcenie kluczyka :lol:
lepiej zrób to teraz niż psuć sobie nerwy jak nie odpalisz auta
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablos » 24 paź 2012, o 19:03

trollu napisał(a):
pablos napisał(a):ale mi tam to nie przeszkadza w użytkowaniu

mi tez nie przeszkadzało dopóki auto nie przestało reagować na przekręcenie kluczyka :lol:
lepiej zrób to teraz niż psuć sobie nerwy jak nie odpalisz auta


przed chwilą sprawdzałem i nawet jak energicznie przekręcam kluczykiem to nic nie szarpie czyżby problem sam ustał wiem że wcześniej pare razy mi się zdażyło szarpnięcie dziwne :D
więc narazie jest git i nie ma potrzeby wymieniac chyba że się pogorszy
pablos
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 01:18
Lokalizacja: Chełm

Postprzez pablomed » 24 paź 2012, o 22:48

Mam to samo nie jest to przynajmniej w moim przypadku wina kostki stacyjki.Chyba dochodzi do ułamkowo-sekundowego impulsu prądu na stycznik rozrusznika. Nie bardzo to umiem wytłumaczyć ale zdaje mi się że w tym momencie wywala się w instalacji krótkotrwały impuls napięcia, może od dodatkowych gadżetów z kondensatorami typu alarm czy dokładany sterownik centrala, nie przejmuję się tym, mam to od czasu założenia alarmu czyli ponad 10 lat ale nie jestem pewien czy do od tego i od czego to. Nie występuje do stale tylko czasami, zawsze po dłuższym postoju
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez pablos » 24 paź 2012, o 23:14

ja też mam alarm ale seryjny jeszcze się przyjrzę szczegółom tego problemu może coś zaobserwuję ale narazie ustąpiło więc nie ma co oglądać :D
pablos
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 01:18
Lokalizacja: Chełm

Postprzez trollu » 25 paź 2012, o 02:37

tylko gdyby tak było to auto stojąc sobie np w garażu samo by tak szarpało itp. wszystko się dzieje w chwili przekręcenia kluczyka a za to odpowiada kostka stacyjki ;-)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości