MysieQ,
Wiatm
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wymieniłem ten czujnik temperatury cieczy chłodzoncej.
Mam pytanie czy teras musze np: jesli to była ta przyczyna , skasowac błąd tego czujnika na komputerze. czy poprostu jak czujnik wymieniłem i jest on nowy i napewno dobry, może tak zostać? ( program mam ale niemam kabelka i teras musze jechać na diagnoze komputerową, żeby wykasować błąd czujnika, czy może zrobić reset kompa w aucie?).
Czy w trakcie wymiany częsci na nowa błąd w kompie sie sam kasuje?
[ Dodano: 2008-09-11, 09:26 ]Wymienulem ten czujnik i teras po przejechaniu 4 km temperatura silnika rosnie do 90 stopni momentalnie . przed wymianą tego czujunika cieczy chłodzonej tak nie było. zawsze miałem 75 stopni po 4 km . 90 stopni osiągało dopier w mieście na światłach a w trasie było zawsze 80 stopni. Pomocy
[ Dodano: 2008-09-11, 10:18 ]Czytałem że po wymianie tego czujnika trzeba odłączyć na 15 minut skumulator i podłączyć go i niech chodzi przez 15 minut .
Czy to coś da ? ( czy to sugerowanie resetu kompa )
[ Dodano: 2008-09-12, 10:10 ]Witam!!!
Sytuacja sie zmieniła.
** Na
starym czujniku było ok z temperaturą wody , przy 90 stopniach wiatrak sie włączał.
Na
nowym czujniku wiatrak załącza się przy 110 stopniach . woda sie nie gotuje.
** Na
starym czujniku obroty mi spadały i w trakcie jazdy troszeczke szarpał smoochód,
wymieniłem przewody zapłonowe ,świece , obroty silnika już nie spadały już jest dobrze, ale pozostały szarpania silnika w trakcie jazdy a na wolnych brotach równiutko chodzi ( naprawde elegancko).
Na
nowym czujnku obroty nie spadają czasami na gazie zostają ma 2000 ( niewiem dlaczego ) , szarpania w trakcie jazdy są nadal.
Na bęzynie i wolnych obrotach 900 obr. troszeczke trzęsie sie silnik tak nie działo sie na Starym czujniku tylko na tym nowym jest delikatna drgawka.
Razem wszystko sumując po wymianie na nowy
czujnik cieczy chłodzącej doszły mi problemy:
silnik na wolnych obrotach (na zimno i na goraco czyli po rozgrzaniu) na bęzynie delikatnie drga ma 900obr. na gazie jest równiutko 1000 obr. i niedrga.
I oszukuje mi temperature wskazuje jakieś 20 stopni więcej.
** Na
starym czujniku po spadały mi obroty i szarpał w trakcie jazdy.
Wymieniłem przewody zapłonowe i świece, nierówne obroty i spadanie z obrotów znikły ) JEST OK. Pozostały tylko szarpania w trakcie jazdy.
Wieć myśle aby powrócić na stary czujnik bo jest tylko wtedy szarpanie w trakcie jazdy, a na nowym to jestem zakręcony on całkiem inaczej chodzi ten silnik .
Co robić dzwoniłem do elektryka wszytsko mu opowiedziałem .
Był zdziwiony. Proponował podłaczenie do komputewra .
Pojade do niego niech sprawdzi.