Skaczące obroty i szarpanie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Zuzula » 8 maja 2012, o 22:25

Bosko :-) to poczekam na info.

Kurcze jak bym się okazało, że jak tylko wymienią silniczek to mi te problemy znikną to na głowie bym stanęła żeby go mieć już jutro...

[ Dodano: 2012-05-09, 11:30 ]
Mam pytanko czy silniczek krokowy a przepustnica to jest jedno i to samo? Jeśli nie to jaka jest różnica? I co za co odpowiada?
Zuzula
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 11 kwi 2012, o 19:09
Lokalizacja: kuj.pom

 

Postprzez pablomed » 9 maja 2012, o 22:43

Zuzula, napisz coś więcej, mniej więcej masz napisane na drugim forum co.
Silniczek krokowy to potoczna nieprawidlowa ale powszechnie przyjęta nazwa nastawnika przepustnicy, czyli zwykłego silniczka elektrycznego który jest połączony z osią przepustnicy czyli blaszki zamykającej lub otwierającej dopływ powietrza do silnika, połączonej tez z linką gazu. Czyli są to dwa ózne elementy ale w niektórych autach własciwie sa nierozbieralną całością tzw zespół przepustnicy, nie wiem dokładnie jak jest w Twoim. Cały zepół to kilka stów moze być nawet ze szrotu, sam silniczek krokowy do aut gdzie łatwo go osobno wymienić kosztuje dużo mniej. Jeszcze raz ci radze - nic już nie kupuj, chyba zaufałaś mechanikowi który zmienia tylko co popadnie - a nóż sie uda. Potrzebny lepszy fachowiec.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Zuzula » 10 maja 2012, o 11:21

Jeśli chodzi o ten silniczek krokowy bądź przepustnicę (już się sama gubię) to o wymianie mówiło mi już trzech mechaników więc tak czy siak to wymienię. Limit mechaników w mojej mieścinie wyczerpałam :-( sama przepustnica była czyszczona dwa razy, ale lekka poprawa była tylko na góra dwa tygodnie i tu dwóch z trzech mechaników mówiło, że jak kupię nowy będzie poprawa napewno z odpalaniem bo samochód odpala się tragicznie (nawet mechanicy mają z tym problem - trzeba bardzo mocno gazować inaczej nie ruszy), ale czy to do końca rozwiąże problem z obrotami, szarpaniem i tym samym utratą mocy to nie są mi w stanie powiedzieć.
Z tego co mi napisałeś zrozumiałam tyle, że w moim samochodzie jest zespół przepustnicy (czyli przepustnica wraz z silniczkiem krokowym) i to to muszę kupić. Pytanie jakie mi się nasuwa to czym się kierować przy zakupie.
Zuzula
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 11 kwi 2012, o 19:09
Lokalizacja: kuj.pom

Postprzez P1t3r » 10 maja 2012, o 11:55

Zapytaj u nas na forum lub http://forum.vwgolf.pl/ moze ktos ma na sell. Po wymianie sondy byl podpinany pod kompa?
Avatar użytkownika
P1t3r
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 09:16
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Zuzula » 10 maja 2012, o 12:43

Byłam u elektromechanika podpiął pod kompa i samochód miał kilka błędów w tym sondę. Błędy mi usunął a sonda była wymienia u niego i podpianał ponownie. Myślisz, żeby kupić używany? Ja się zastanawiam, czy nie dołożyć i nie kupić nowego bo boję się, że kupię używany i nie pochodzi długo
Zuzula
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 11 kwi 2012, o 19:09
Lokalizacja: kuj.pom

Postprzez P1t3r » 11 maja 2012, o 16:15

Ja osobiscie kupilem uzywany ori i chodzi juz pol roku. Jesli chcesz kupic nowy to tylko ori nie radzilbym kupowac zamiennikow
Avatar użytkownika
P1t3r
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 09:16
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Zuzula » 11 maja 2012, o 18:11

a orientujesz się jak cenowo chodzi nowy? z tej firmy
Zuzula
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 11 kwi 2012, o 19:09
Lokalizacja: kuj.pom

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 22 gości