słabe ogrzewanie 1,8 GT

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

słabe ogrzewanie 1,8 GT

Postprzez vgolfus » 18 paź 2011, o 00:17

Witam ! Zakupiłem IIIke GT w gazie z nie sprawną nagrzewnicą (ciekła) w lato mi to nie przeszkadzało ale przyszła jesień i jak sami wiecie zaczęło parować jak z panną na tylnych siedzeniach :) więc się wkur*** i postanowiłem ją wymienić ! roboty było sporo ale się udało.odpaliłem silnik a tu nic... ledwo ciepłe powietrze dmuchało ... temperatura nawet nie dochodziła do 90 stopni pomyślałem? pewnie..... to jest tego przyczyna niska temperatura ! poleciałem na FORUM i wyczytałem na 10000 % termostat ! wymieniłem termostat i nadal to samo przewody ciepłe wręcz gorące ! przewody które idą do nagrzewnicy gorące parownik od gazu gorący a w kabinie zima ! Panna mi zamarza jak ją wiozę Golfiną a panowie pewnie wiecie panny to stworzenie ciepłolubne :-D .... wiem że temat był wałkowany XXX razy ale prosiłbym o konkrety czego się uczepić co wymienić itd. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów którzy pomogą !! VW !
vgolfus
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17 paź 2011, o 23:45
Lokalizacja: Gdańsk

słabe ogrzewanie 1,8 GT

 

Postprzez trojeczkaGT » 18 paź 2011, o 06:39

a mozesz sprawdzic czy sama nagrzewnica jest goraca ? jezeli ona jest goraca a dalej jest zimno to mysle ze regulacja zimno-cieplo nie dziala ;p i masz ciagle na zimno ustawione nawet jak krecisz zobacz moze linka spadla czy cos.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pery7 » 18 paź 2011, o 19:12

Witam! Ja mam ten sam problem wymieniłem termostat a wogóle nie leci mi ciepłe powietrze tylko letnie. Temperatura silnika 90 stopni. A tu zimno;( Proszę o jakieś wskazówki....
pery7
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 19:07
Lokalizacja: Zamość

Postprzez krisss.79 » 18 paź 2011, o 20:55

vgolfus, a odpowietrzyles uklad?
to samo dotyczy sie kolegi wyzej
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez PiJey88 » 19 paź 2011, o 13:17

może jak składałeś nagrzewnice to źle pozapinałeś linki od sterowania ciepło/zimno
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez vgolfus » 20 paź 2011, o 20:02

linki są dobrze zaczepione przy wymianie nawet ich nie ruszałem nic nie odczepiałem tylko stara nagrzewnica SIO i nowa WIO układ odpowietrzony 1000 % słyszałem jeszcze że te gąbki które są na klapkach w układzie ogrzewania sie wykruszą to nie będzie ciepłego powietrza bo ciepłe się zmiesza z zimnym i jest lekko ciepłe powietrze jak myślicie jest coś w tym prawdy ?
vgolfus
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17 paź 2011, o 23:45
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez PiJey88 » 20 paź 2011, o 20:57

vgolfus napisał(a):myślicie jest coś w tym prawdy ?

nie, ja nie mam tych gąbek i ogrzewanie jest bardzo mocne
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pery7 » 20 paź 2011, o 20:58

tak dobrze mam odpowietrzony układ, Czasami jest tak ze leci gorące powietrze a raz letnie.. dzisiaj np. jak jezdziłem to leciało ciepłe... Nagrzewnica moze być zapchana ??
pery7
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 19:07
Lokalizacja: Zamość

Postprzez PiJey88 » 20 paź 2011, o 21:00

obstawiam ze coś źle złożyłeś, skoro przewody gorące, odpowietrzone dobrze to musiałeś coś źle poskładać
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pery7 » 20 paź 2011, o 21:14

100% dobrze jest poskładane nie dało sie inaczej poskładać jak było... Przewody sa wszystkie gorące tylko powrotny przewód od nagrzewnicy jest chłodniejszy od pozostałych przewodów chłodzących. A jakby nagrzewnice przedmuchać sprężarką ?? dałoby coś ?? Nie rozsadziłoby nagrzewnicy ??
pery7
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 19:07
Lokalizacja: Zamość

Postprzez PiJey88 » 21 paź 2011, o 08:51

pery7 napisał(a):powrotny przewód od nagrzewnicy jest chłodniejszy od pozostałych przewodów chłodzących.

więc może być zapchana nagrzewnica, przedmuchaj ją albo wyjmij i lej wodę w jeden otwór pod ciśnieniem i patrz czy swobodnie wypływa drugim
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 21 paź 2011, o 10:10

Gąbki w klapce sterującej musza być, albo trzeba otwory w niej zakleić czymkolwiek, ja jednak stawiam na ta przyczynę bo przerabiałem temacik.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron