Moderator: Moderator
Mariusz164 napisał(a):a jakby uszczelka walnęła i miało by przedmuchy między tłokami to jakby się zachowywał samochód? a jakbym zamiast katalizatora zrobiłbym przelot? głośniej by było i czy tak może być?
ja miałem podobnie mam taki sam silnik. pojechałem najpierw do mechanika i on ustawiał mi załon ale jak mi go ustawił to było jeszcze gorzej, nie dało się jechać więcej jak 120 km/h dusił sie i dławił jak mu wciskałem gaz do oporu.
Wziałem sprawe w swoje ręce. potrzebny ci bedzie klucz "13" i troszke chęci i czasu. odkrecasz delikatnie ta śrubke mocującą i przestawiasz zapłon delikatnie (kurde nie pamietam dokładnie w którą stronę) ale można to łatwo sprawdzić jak przekręcisz w złą stronę to auto praktycznie nie bedzie chciało jechac. Po przejechaniu jakiegos odcinka zatrzymaj się i przestaw lekko zapłon jak bedzie jeszcze nie tak, to znowu zatrzymujesz się i przekrecasz go delikatnie. Robisz tak do uzyskanie odpowiedzniego dla auta ustawienia. Ja poprawiałem go 3 razy i teraz chodzi jak super (jak na 75 PS )
sprawdz czy ci sie poci silnik w okolicy uszczelki, czy na bagnecie masz bombelki powietrza, cz yw zbiorniczku wyrównawczym masz olej. i czy ci oleju nie przybyło wiecej, czy na korku wlewu oleju masz maz taka musztardową
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości