słabe przyspieszanie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

słabe przyspieszanie

Postprzez Mariusz164 » 10 cze 2009, o 11:08

witam. niewiem co jest wymieniłem sonde bo chlał jak smok nieiwem czy to coś pomogło ale muli sie jak niewiem chciałem zobaczyć ile pódzie 140 i koniec i to ile trzeba było go rozpędzać. przewody kopułka palec świece wszystko niedawno było wymienione. wie ktoś co to może być bo ja już niemam pomysłu dodam jeszcze że powietrza na podstawie wtrysku to raczej nie łapie bo złożyłem wszystko na silikon.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

słabe przyspieszanie

 

Postprzez Legionista » 10 cze 2009, o 16:47

Mariusz164, Sprawdz katalizator bo moze byc zapchany
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez Mariusz164 » 10 cze 2009, o 17:06

a jakby uszczelka walnęła i miało by przedmuchy między tłokami to jakby się zachowywał samochód? a jakbym zamiast katalizatora zrobiłbym przelot? głośniej by było i czy tak może być?
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez Legionista » 10 cze 2009, o 17:09

Mariusz164 napisał(a):a jakby uszczelka walnęła i miało by przedmuchy między tłokami to jakby się zachowywał samochód? a jakbym zamiast katalizatora zrobiłbym przelot? głośniej by było i czy tak może być?


Ubywa ci płyn chłodniczy albo olej?? sprawdz czy ci sie poci silnik w okolicy uszczelki, czy na bagnecie masz bombelki powietrza, cz yw zbiorniczku wyrównawczym masz olej. i czy ci oleju nie przybyło wiecej, czy na korku wlewu oleju masz maz taka musztardową
co do katalizatora to mozesz zamiast niego dac strumienice i nie bedzie głośny

[ Dodano: 2009-06-10, 17:10 ]
Cytat Kolegi z Forum
Kod: Zaznacz cały
ja miałem podobnie mam taki sam silnik. pojechałem najpierw do mechanika i on ustawiał mi załon ale jak mi go ustawił to było jeszcze gorzej, nie dało się jechać więcej jak 120 km/h dusił sie i dławił jak mu wciskałem gaz do oporu.
Wziałem sprawe w swoje ręce. potrzebny ci bedzie klucz "13" i troszke chęci i czasu. odkrecasz delikatnie ta śrubke mocującą i przestawiasz zapłon delikatnie (kurde nie pamietam dokładnie w którą stronę) ale można to łatwo sprawdzić jak przekręcisz w złą stronę to auto praktycznie nie bedzie chciało jechac. Po przejechaniu jakiegos odcinka zatrzymaj się i przestaw lekko zapłon jak bedzie jeszcze nie tak, to znowu zatrzymujesz się i przekrecasz go delikatnie. Robisz tak do uzyskanie odpowiedzniego dla auta ustawienia. Ja poprawiałem go 3 razy i teraz chodzi jak super (jak na 75 PS  )


[ Dodano: 2009-06-10, 17:12 ]
Ja bym ustawił zapłon i wywalił kata i dał strumienice

[ Dodano: 2009-06-10, 17:16 ]
Dodam ze kolega ustawił zapłon i powiedział ze pieknie teraz smiga
Ostatnio edytowano 10 cze 2009, o 17:21 przez Legionista, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez Mariusz164 » 10 cze 2009, o 17:20

no z zapłonem to ja się bawiłem i ustawiałem ale to i tak nic silnik mi się poci w jednym miejscu w okolicy aparatu zapłonowego hmmmmm no ja już niemam pojęcia co tu robić dalej.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez Legionista » 10 cze 2009, o 17:23

Mariusz164, Sprawdz to co pisałem jak podejrzewasz uszczelke pod głowico, ja bym jeszcze sprawdził kata mozliwe ze juz sie rozleciałi blokuje spaliny i samochód sie dławi
Kod: Zaznacz cały
sprawdz czy ci sie poci silnik w okolicy uszczelki, czy na bagnecie masz bombelki powietrza, cz yw zbiorniczku wyrównawczym masz olej. i czy ci oleju nie przybyło wiecej, czy na korku wlewu oleju masz maz taka musztardową


[ Dodano: 2009-06-10, 17:24 ]
czyli przy uszczelce jes tsucho zero wypocin, Płyn chłodniczy wporządku, olej też ??
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez Mariusz164 » 10 cze 2009, o 21:58

no więc tak na 2 tłokach mam 13 atmosfer a na jednym 7 i 11 atmosfer jeszcze raz to sprawdze jak ostygnie silnik. możliwe że pierścieni ale oleju mi nie bierze ciutke nieraz wleje ale to naprawde ciutke.

[ Dodano: 2009-06-11, 13:36 ]
dodam jeszcze że jak jest zimny i chodzi na ssaniu to ani na benzynie ani na gazie nie chodzi. na benzynie to jeszcze ale jak przełącze na gaz to gaśnie. a jakby rozrząd się przestawił to by coś takiego się działo?
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości