Witam. od około miesiąca posiadam golfa 3 z silnikiem 1.8 ABS, poprzedni właściciel usuną katalizator i wstawił strumienice... od zakupu samochód do 3 tys nie wkręcał się na obroty wciskając pedał w podłogę tylko trzeba było pompować .. mówił że samochód jest skręcony żeby palił mało gazu.. ( na benzynie jest normalnie ale spalanie nie znane) wiedź pomyślałem pojeżdżę trochę skoro mało pali a za jakiś czas go wyreguluję .. ale zdziwiłem się bo tankując do pełna weszło mi około 29 l i przejechałem na tym 140 parę kilometrów w cyklu mieszanym. Więc spalanie bardzo duże, ustawienie gazu nic nie pomogło poza trochę mniejszym muleniem przy wciśnięciu gazu do oporu.. Myślałem o pękniętej podstawie wtrysku ale czytałem aby na wolnych obrotach spryskać okolice Plakiem i obserwować obroty ale nie było zmian.. więc kolejnym krokiem była sonda, znalazłem ją na kolektorze wydechowym z urwanym kablem... wychodzi od niej tylko czarny kabel długości około 10 cm .. nie widzę nigdzie miejsca gdzie mógł sie urwać ..(albo był urwany celowo ?) załączam filmik z pomiaru multimetrem.
http://w171.wrzuta.pl/film/8sZRirs9S4H/pomiar
Czy sonda jest sprawna ?
Pozdrawiam