spadają obroty przy dohamowaniu

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Zaba2 » 14 kwi 2009, o 23:47

To juz sam sobie odpowiedziales. Odma byla przytkana zrobiles wiecej kilometrow i sie ta maz usunela. Ale pewnie znow sie zapcha jak nie usuniesz.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

 

Postprzez pawel601 » 15 kwi 2009, o 10:15

odme wyczyściłem ba błysk...

myślisz ze dopiero po jakimś czasie to sie naprawiło?

Zobaczymy jak bedzie dalej :)

Zdam relacje jeszcze za kilka dni :)
Avatar użytkownika
pawel601
Badacz tematu
 
Posty: 176
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 19:02
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Postprzez trojeczkaGT » 19 wrz 2011, o 13:10

Witam mam prosbe do modow :) wiem ze temat jest stary ale dobrze nazwany wiec nie chce zadnych dubli robic bo ja mialem ten sam problem i chce tylko dopisac rozwiazanie jakie u mnie pomoglo dla potomnych.

a wiec :

u mnie na benzynie obroty bylu super ok 1000

na lpg jak auto jechalo powyzej 40 km/h na luzie tez byly ok 1000

natomiast robily sie problemy gdy zwalnialem ponizej 40 km/h np przy dojezdzie do krzyzowki wtedy obroty spadaly do 1000 a pozniej nizej na 800 az do 500 600 i golfik gasl ;/

rozwiazanie banalne trzeba ustawic na parowniku wolne obroty na biegu jalowym gdy auto stoi ta srubka jest zaznaczona na czerwono w tym przypadku jest tylko ta czerwona wazna ja regulujemy

Obrazek
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 20 wrz 2011, o 11:04

trojeczkaGT, albo srubka albo czyszczenie filterka i regulacja w sterowniku tyak u mnie było i sam dotego doszedłem
zle była ustawiona pozycja krokowego zwiekszyłem wychylenie zmniejszyłem predkosc krokowca
instalacja bingo M opcja zaawansowane ustawienia krokowego wszystko było na 8
dałem na 4 i po problemie
podjeżdzasz do skrzyżowania zdejmujesz noge z gazu i krokowy przymyka sie za szybko
nie zdązy zmierzyc spalin z sondy a tu obroty 400-550 i zanim doda lpg to silnik zgasł
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez trojeczkaGT » 20 wrz 2011, o 23:40

dzieki k-m-r-1 :D podsunalem super pomysl wlasnie zakupilem vag-a i interfejs do gazu i sobie sam zaprogramuje wszystko bo przez zmiane aku pewnie wszystko sie pokasowalo.

w sumie ok 150 zl zaplacilem za oba wiec warto i czlowiek sam sie nauczy.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 21 wrz 2011, o 12:21

Powodzenia

ps troche przeplaciłes
wyciągniecie aku nie kasuje ustawień one są pamiętane
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości