Spadek moccy na 4 biegu

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Spadek moccy na 4 biegu

Postprzez fuqet1 » 4 sie 2011, o 10:53

Witam
Panowie mam problem z moim mk3. poleg on na tym że gdy jade sobię tak ok 100km/h i chcę wyprzedzić coś na trasie to redukuje do 4 biegu . Po zredukowaniu odczuwam spadek mocy , silnik nie reaguje na dodawanie gazu (jakby ktoś mu zakręcił dopływ gazu) .Dopiero po upływie kilku sekund powraca do normalnego stanu. Co może być przyczyną takiego czegoś? Dodam że tylko na 4 biegu mam taki problem.Na 2,3 5 silnik ciagnie jak należy. Ponadto dodam że problem występuje na gazie , na benzynie jest ok. Mój silnik to 1,4 60 km . Może ktoś z was miał podobny problem ?
Avatar użytkownika
fuqet1
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 21:41
Lokalizacja: Przasnysz
Rocznik: 94
Silnik: 1400 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Spadek moccy na 4 biegu

 

Postprzez prezesik » 4 sie 2011, o 16:39

Te nasze silniki o "gigantycznej" mocy tymbardziej zagazowane tak maja. W tak malych silnikach bardzo odczuwa sie spadek mocypodczas jazdy na LPG.
Wyprzedzanie od 100 km/h w gore na LPG jest ryzykowne, bo zanim totoj sie zbierze to trzeba 1,5-2 km na rozpedzenie.
Ja przy 80 km/h zaczynam wyprzedzanie od III biegu i ciagne tak prawie do 100 kmm/h.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez fuqet1 » 4 sie 2011, o 18:28

Tak dziś zauważyłem że jak wcisnę mocniej pedał gazu to ma takie zacięcia tzn .jakby się włączało odcięcie tylko że to jest np przy 2500 obr/min .Jedynym sposobem na to jaki znalazłem to puszczenie pedału gazi i powolne naciskanie .
Dzięki prezesik za wytłumaczenie problemu , bo myślałem że tylko ja mam taki problem .
Już nawet chciałem jechać podkręcić instalacje gazową do gazowni, ale to chyba nie ma sensu.
Avatar użytkownika
fuqet1
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 21:41
Lokalizacja: Przasnysz
Rocznik: 94
Silnik: 1400 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 4 sie 2011, o 19:16

Taka to zaleta silników

ja u siebie czasem robię żę daje gazu aż opór pod pedałem puszczam i drugi raz tyle ile czuje że wystarczy jakoś lepiej mi sie wkręca na obroty

ewentualnie jak kolega pisał redukcja na 4 lub 3 i ciągne do 100- 120
ale i tak zbiera sie dłuuuuuuuuuuuuuuuugo
dlatego staram sie nie wyprzedzać :P
lub gdzieś za zakrętem ewentualnie za sponsorem jade
pewnie po remonciku było by inaczej bo mam porównanie z golfem se strazy który ma o wiele mniej przejechane jeszcze na oryginalnym zawieszeniu VW
niby 1.4 ale w 5 osób idzie mój na rakietowym paliwie nie daje rady :)
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez fuqet1 » 5 sie 2011, o 20:59

Widzę że nie tylko mój mk3 ma taki mankament.
Panowie dzięki za pomoc.
Zamykam temat
Avatar użytkownika
fuqet1
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 21:41
Lokalizacja: Przasnysz
Rocznik: 94
Silnik: 1400 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości