Spadek obrotów przy dodaniu gazu.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Spadek obrotów przy dodaniu gazu.

Postprzez cinek93 » 3 sie 2012, o 14:15

Witam, mam problem. Posiadam golfa 3 1.6 ABU z LPG. Przy dodaniu gazu na benzynie obroty siegają 2 tysięcy i spadają. Wolne obroty bez zarzutu, tylko po dodaniu gazu wiecej niz do 2 tys. nie dojdzie, nie da sie jechać na benzynie dopiero przy przelączeniu na gaz. Macie jakieś pomysły co to może być?
Pozdrawiam
cinek93
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3 sie 2012, o 14:11
Lokalizacja: Kraków

Spadek obrotów przy dodaniu gazu.

 

Postprzez trollu » 3 sie 2012, o 14:42

czyli problem jest tylko na benzynie?
jak dawno temu filtr paliwa był wymieniany? może być coś z pompą lub układem wtryskowym
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez cinek93 » 3 sie 2012, o 14:47

tak, tylko na benzynie.
filtr był wymieniany dosłownie kilka dni temu.
cinek93
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3 sie 2012, o 14:11
Lokalizacja: Kraków

Postprzez trollu » 3 sie 2012, o 14:56

dobrze założony? jakiś syf z baku nie spłynął i go nie przytkał?
opisz co dokładnie ostatnio robiłeś przy aucie, od jak dawna jest taka przypadłość i czy była przed zmianą filtra?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez cinek93 » 3 sie 2012, o 15:13

filtr założony poprawnie. strzałka na filtrze była w kierunku silnika.
zmieniłem go pare dni temu, jezdził normalnie aż do dnia, w którym pojechałem w dłuższą trasę.
po 100km, gdy dojechałem na miejsce wyłączyłem silnik, po minucie musiałem przeparkować i wtedy zaczął tak robić.
Gdyby jakiś syf spłynął, to bym go przecież nie odpalił lub gasnąłby mi, a wolne obroty pracują dobrze i odpala.
cinek93
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3 sie 2012, o 14:11
Lokalizacja: Kraków

Postprzez trollu » 3 sie 2012, o 15:17

nie wiem jak wygląda to wkręcanie się do 2k. chodzi mi po głowie, że filtr jest przytkany i przepuszcza za mało paliwa, silnik się wkręca do 2k a dalej brakuje mu bryny.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pietrasiak2 » 5 sie 2012, o 10:14

Wydaje mi się że pompa nie podaje tyle co potrzeba ,lecz sprawdził bym TPS-a też bo może mieć jakieś alo :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 11 gości

cron